Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Dominic
Příspěvky: 77
Registrován: ned zář 01, 2013 9:50 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

V M2 je 42A alternátor či nie?
stř črc 08, 2015 5:14 pm

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

V M2 je altík 28V/27A.
stř črc 08, 2015 7:06 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Zdravím pánové, nezkoušel jste se někdo vrtat v hydraulické ruce 2503. Trochu to rosí u páček ovládání a v místě připojení válce otoče k ruce. Jestli to je opravitelné doma, výměna běžných O kroužků, nebo je nutný odborný servis :( .
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
ned črc 12, 2015 9:25 pm

Uživatelský avatar
peda17
Příspěvky: 121
Registrován: pát pro 07, 2007 5:04 pm
Bydliště: Sušice

Příspěvek

Obrázek
Za krásu vozů LIAZ a pro sílů jejich motorů,budem se rvát :)

http://peda17.rajce.idnes.cz/LIAZ/#
pon črc 27, 2015 9:37 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Zdravím,

neměl by někdo nějaké fotky zemědělské verze PV3S? (viz fotky níže) Případně i nějaké informace o těchto vozidlech jako jejich označení, průběh výroby, provedení nástavby a podobně...

Obrázek Obrázek

:arrow: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... 656b1918af

Další dotaz se týká kabin na civilních V3S - bylo nějak určené na jaké verze se montovali kabiny s poklopem a na jaké bez poklopu? Nebo šli do civilu všechny bez poklopu a to co člověk vidí dnes, je už jen přeházené z armádních?

Díky za jakékoliv informace!
pon srp 03, 2015 5:52 pm

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

A co říkáš na toto?
Obrázek Obrázek
pon srp 03, 2015 7:18 pm

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

To si vyráběl každý sám, podlaha se sběracího vozu, boky jednoduchý, nakladač UNH 500, pohon nakladače od bočního vývodu, podlaha od vývodu na naviják.
pon srp 03, 2015 7:26 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Ta kombinace s matesáckou kabinou je celkem známá a za tu druhou fotku taky děkuji, tu jsem neznal! :wink:

Právě, že to není tak jednoduché. Existuje několik verzí / vzorů, které si jsou dost podobné a nemyslím si, že jde o náhodu. Začnu hydraulickým drapákem UNHN 500 (jinak drapák za traktor do trojbodého závěsu) - existují verze bez hydraulických podpěr nebo i s nimi. Samotná klec se dá také rozdělit na jakési tři typy, hlavně podle své spodní části. Jedna z verzí je jakoby spodek ze sběracího návěsu NTVS-4 kdy je zachován řetězový dopravník, další z verzí je jen jednoduchý "hranol" ovšem s tím, že má také řetězový dopravník na dně a třetí poslední verzí je zase jednoduchý hranol, který má místo řetězového dopravníku přední výtlačné čelo ovládané navijákem.

V jednom starém časopise z roku 1981 věnovanému zemědělství, jsem navíc našel o této variantě zmínku v tom smyslu, že jde o výrobek Státního statku Znojmo s tím, že veškerou výkresovou dokumentaci, technické údaje, návod k obsluze, bezpečnostní, požární a dopravní dokumentaci zašlou na vyžádání. Z toho co se tam píše, se jedná o verzi bez podpěrných nohou a s řetězovým dnem v kvádru. Díky těmto indiciím se domnívám, že vzniklo jisté množství exemplářů ve Státním statku Znojmo a další výrobu zajišťovali jednotlivé STS podle potřeb JZD (nebo, že by probíhala výroba i přímo v JZD?). Ovšem co pak s dalšími variantami? Šlo o evoluci? Nebo o verze z jiných podniků? Jaké mohli mít označení?
pon srp 03, 2015 9:36 pm

zaverecny
Příspěvky: 488
Registrován: úte led 27, 2009 10:28 pm

vrtná

Příspěvek

Vrtná souprava v teplárně u metra Fučíkova

Obrázek
pon srp 03, 2015 10:58 pm

pragaV3S
Příspěvky: 325
Registrován: úte dub 28, 2009 1:49 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek

Obrázek
stř srp 12, 2015 2:35 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Příspěvek

Obrázek
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
pon srp 17, 2015 9:31 pm

zaverecny
Příspěvky: 488
Registrován: úte led 27, 2009 10:28 pm

PV3S jeřáb

Příspěvek

Výkopy - u metra Českomoravská. Majitel tohoto skvělého vozidla má můj nelíčený obdiv. Drží tu prababičku v úžasném stavu. Klobouk dolů.

Obrázek Obrázek
pát srp 21, 2015 5:24 pm

evinlulik
Příspěvky: 1
Registrován: pát srp 28, 2015 9:16 am
Bydliště: xxxx 20, Brno

projížďka V3S

Příspěvek

Zdravím,

obracím se na Vás s prosbou. Chtěla bych pro přítele k narozeninám zajistit projížďku V3Skou. Je to jeho tajný sen :))) Pro procházení internetu na mě vyskočilo toto fórum, které mne zaujalo.
Pokud byste měl někdo zájem, či o někom věděli, budu ráda za každý tip. Samozřejmě to nechci zadarmo! :)
Nejlépe v okolí Brna....

Díky!

Hezký den!

Eva
pon srp 31, 2015 9:35 am

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

U hydraulické ruky 2503 po sundání hliníkových víček u ovládacích páček se nachází pouze "O" kroužky. Rozměrově jsou běžně k sehnání.
Nevýhodou při přetěsňování otoče je to, že musíš rozebrat trubky co vedou zhora do rozvaděče, jinak tubus nevytáhneš. Tam jsou znovu použity manžety standartních rozměrů. Doporučuji použít černé manžty z NBR. Nakonec musíš správně seřídit přítlak hřebenové tyče na ozubení, jinak ti to zase začne téct. To se provádí šroubem s maznicí, směrem ke korbě.
ned zář 06, 2015 5:38 pm

STEEL
Příspěvky: 10
Registrován: pon zář 09, 2013 8:08 pm
Bydliště: okres Jihlava

Příspěvek

tady je můj pracovní stlací vůz Praga V3s jezíd už 35 let ale jen 10 let je předělanej za traktor takže už je z v3s jen rám a nástavba původně u nás bily 2 stejný nástavby
Obrázek Obrázek
úte zář 15, 2015 7:07 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů