Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Zamčeno
Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Příspěvek

je to dobrá zpráva, ale ten tým od koho má tu Toyotu nemá vlastní doprovod atd.? Myslíte, že je to jen otázka peněz, že jde pod hlavičku BDP? Nebo ten tým (tuším belgický) dodává jen vozidla a doprovod žádný na Dakar neposílá? Díky
stř lis 25, 2015 4:22 pm

Marko
Příspěvky: 1116
Registrován: pát bře 14, 2008 2:02 pm

Příspěvek

Overdrive je tiez "len" tuner. Za peniaze prenajme Toyotu, ku ktorej poskytne aj technicky servis (po etape/resp. aj v etape, lebo ma nejaky rychly asistencny kamion). Nefunguju ale ako team - team si musi vytvorit ich zakaznik sam (teda bud ide len ako sukromnik s tym servisom, ktory poskytuje Overdrive, alebo patri k nejakemu vacsiemu teamu). Martin Prokop zrejme potrebuje teamove zazemie. Jednak kvoli prvemu startu, jednak mozno kvoli ambiciam. A hlavne: rychla asistencia (kamion) v zavode od Overdrivu je sice super sluzba, ale musi pomahat kazdemu najomcovi ich Toyoty. Pri pocte prenajatych aut je vysoko pravdepodobne, ze ked ich bude MP potrebovat, budu sa motat pri inej Toyote, resp. asi este len smerom k tej inej Toyote.
stř lis 25, 2015 4:34 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1491
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek

Guidosimplex a Albert Llovera http://youtu.be/Bq2uXFqwOXw
Další obrázky z Le Havre http://youtu.be/CJR52fHVXaU
stř lis 25, 2015 7:29 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Příspěvek

OzRally - Peter Jerie

Obrázek
čtv lis 26, 2015 3:12 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=1362

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -show-most

Bylo tady zveřejněné prohlášení Z. Gotwalda taj je dobré tu hodit i druhou stranu...

Moto Racing Group

Vážení sportovní přátelé,

přiznáváme , že velice neradi reagujeme na příspěvky a komentáře zveřejněné na nejrůznějších sociálních sítích a internetových diskuzích. Tentokrát ale reagovat musíme, protože lživé prohlášení Zdeňka Gottvalda plně poškodilo celý tým Moto Racing Group, jeho sponzory, partnery, fanoušky a podporovatele.

Úvodem musíme říci, že nás celá záležitost velice mrzí a tím spíš, jakým způsobem se situace v posledních dnech vyvíjela. Věřili jsme, že ryze česká jezdecká sestava Milan Engel a Zdeněk Gottvald bude na Dakaru výborně fungovat a na trati se bok po boku poperou o skvělý výsledek. V tuto chvíli je ale Zdeněk mimo hru a to z důvodu, že nebyl schopen splnit finanční závazky, na kterých se s týmem dohodl a zrovna tak nebyl schopen potvrdit, že je na Dakar 2016 stoprocentně připraven po zdravotní stránce.

Abychom zabránili dalším spekulacím, celá situace je doložitelná vzájemnou komunikací, komunikací s pořadatelem ASO a zúčastněnými osobami. Dále prohlašujeme, že tým maximálně splnil veškeré své závazky, které byly na začátku dohodnuty, připravil techniku a zázemí, které je již na cestě do Argentiny.

V tuto chvíli litujeme veškerého vynaloženého úsilí a času, které tým MRG do Zdeňka Gottvalda investoval, protože přišel vniveč a naopak byl „odměněn“ prohlášením, které se absolutně nezakládá na pravdě. Proto , prosím, respektujte, že se touto záležitostí nehodláme více zabývat a dále nebudeme reagovat na jakékoliv prohlášení. Ten čas raději věnujeme maximální přípravě na Dakar 2016.

S čistým svědomím můžeme říci, že tým MRG není tím, kdo způsobil neúčast Zdeňka Gottvalda na Dakaru 2016, ale vinen je samotný jezdec. Tým se naopak snažil udržet Zdeňka ve hře a až do poslední chvíle doufal, že se mu podaří splnit vše, k čemu se v březnu tohoto roku zavázal. To se bohužel nestalo a sedm dní před naloděním techniky musel být nahrazen Honzou Veselým. Pokud si někdo myslí, že výměna jezdce je po formální a finanční stránce jednoduchý proces, tak se velice mýlí. Tento proces pro tým znamená vynaložit obrovské úsilí, protože pořádající agentura ASO má nastaveny velice přísné podmínky, které je potřeba respektovat, protože jinak se na startovní rampu jezdec nepostaví. V neposlední řadě není nijak příjemné během krátké doby přeorganizovat vše, co si start konkrétního jezdce na Dakaru žádá (polepy motorky, oblečení, letenky, pojištění, atd.) a asi nemá cenu připomínat, že pár dní před naloděním techniky je to poslední, co bychom potřebovali a chtěli řešit.

Ve stručnosti uvádíme časový sled událostí a prosíme o jeho pozorné sledování:

Březen 2015 - Zdeněk Gottvald oslovil tým MRG a akceptoval dané podmínky týmu

Duben – srpen 2015 – příprava na Dakar 2016 probíhala podle dohody obou stran. Tým se nad rámec dohody zúčastnil dvou promo akcí na podporu Zdeňka G. a zároveň mu v těchto měsících zapůjčil týmový dakarový speciál KTM 450, aby se mohl seznámit s technikou a plnohodnotně trénovat.

Červen 2015 – zaplacena záloha ve výši 4000,- EUR /jezdec pořadateli ASO , aby se vůbec zabývali schválením jezdce na DAKAR 2016

Červenec 2015 - schválení účasti pro jezdce týmu MRG ve složení Zdeněk Gottvald, Milan Engel

Září 2015 – zarezervovány a zakoupeny letenky pro celý tým. Zdeněk G. se účastnil šestidenní, kde si zranil koleno, což zavinilo jeho neúčast na týmovém soustředění v Chorvatsku. Odůvodnění znělo, že mu doktor předepsal klid po dobu minimálně jednoho týdne. Po návratu z Chorvatska bylo týmu sděleno, že Zdeněk G. musí podstoupit operaci. Od té doby nebyla týmu doložena zdravotní způsobilost jezdce.

Říjen 2015 – vzhledem k tomu , že ze strany Zdeňka G. nebyly naplněny dohodnuté finanční podmínky ani v minimální výši , začali jsem se zabývat myšlenkou náhradního jezdce a nabídli jsme možnost startu Honzovi Veselému. Do 31. října byl poslední možný termín uhradit startovné pořadateli ASO za jezdce a jeho mechanika, což ze strany Zdeňka G. neproběhlo ani v minimální výši, tento poplatek musel uhradit tým, aby nepřišel o možnost startu druhého jezdce. O eventuální výměně jezdce byl od začátku našeho rozhodnutí Zdeněk G. informován.

Listopad 2015 - v případě, že závazek nebude splněn do 11. listopadu, nastane avizovaná výměna u organizátora ASO!!! 13. – 15. listopadu probíhala finální týmová nakládka veškeré techniky na nalodění ve Francii opět bez účasti Zdeňka G. 13. listopadu, tedy v den nakládky jsme byli požádáni Zdeňkem G., abychom mu dali čas do pondělí 16. listopadu, což jsme, ač neradi, udělali. Ale i přes toto vše jsme v teoretické rovině na žádost kývli. Musíme podotknout, že Honza Veselý byl u všeho přítomen a neměl problém ve vteřině vyložit vlastní vybavení a umožnit tak start Zdeňkovi G. 16. listopadu jsme do deseti hodin s napětím očekávali, že nás bude Zdeněk G. informovat o připravenosti splnit dohodnuté závazky vůči týmu. Bohužel se tak nestalo a proto tým rozhodl a jsme za to rádi, že druhým jezdcem týmu MRG se stal Honza Veselý.

Tímto bereme věc za uzavřenou a veškeré úsilí budeme věnovat pouze další přípravě na úspěšný start na Dakaru 2016.


Za vedení týmu Moto Racing Group,

Ervín Krajčovič, Libor Veselý
Naposledy upravil(a) herrywood dne čtv lis 26, 2015 4:56 pm, celkem upraveno 1 x.
čtv lis 26, 2015 4:16 pm

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek

Hmmm, to je prohlášení otočené o 180°. Kde je pravda, se asi nedozvíme.
čtv lis 26, 2015 4:37 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Herry, myslíš to dobře, že sem dáváš odkazy na zprávy, videa, prohlášení. Ale pokud něco přidáváš, přidej to do novýho příspěvku. Člověk totiž, pokud mu přicházej notifikace, se často vůbec nedozví, že tady něco přibylo, pokud to dopíšeš do starší zprávy. Nebo sem něco přidám a jsem za blbce, že "to tady přece bylo už před hodinou"
čtv lis 26, 2015 4:59 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Okey :wink: Nechtěl jsem to dávat hned do nového příspěvku abych nebyl označen za spamera že mám na 1 stránce ,,5-10" příspěvků
čtv lis 26, 2015 5:06 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

To lze řešit taky. Zkopíruješ předchozí příspěvek, smažeš ho a odešleš celej znovu i s editem. Tak to dělám já.
čtv lis 26, 2015 5:09 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

To jo ale když už po tom příspěvku někdo vloží komentář tak už to smazat nejde :wink:
čtv lis 26, 2015 5:39 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Pak už jen vložit novej. : )
čtv lis 26, 2015 5:51 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

ned lis 29, 2015 5:02 pm

Uživatelský avatar
jsafra
Příspěvky: 732
Registrován: úte pro 01, 2009 12:11 am
Bydliště: Pardubice

Příspěvek

Ve video zaznělo. že nový Phoenix má níž těžiště, neví někdo jak toho dosáhli?
ned lis 29, 2015 9:27 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Možná je lehčí kabina. Třeba...
ned lis 29, 2015 9:31 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak předně tam není řečeno níže těžiště než co, takže informace hodnoty nula!! Stačí trochu poslouchat. :roll:
Filip Nikl
ned lis 29, 2015 9:52 pm

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů