Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Overdrive je tiez "len" tuner. Za peniaze prenajme Toyotu, ku ktorej poskytne aj technicky servis (po etape/resp. aj v etape, lebo ma nejaky rychly asistencny kamion). Nefunguju ale ako team - team si musi vytvorit ich zakaznik sam (teda bud ide len ako sukromnik s tym servisom, ktory poskytuje Overdrive, alebo patri k nejakemu vacsiemu teamu). Martin Prokop zrejme potrebuje teamove zazemie. Jednak kvoli prvemu startu, jednak mozno kvoli ambiciam. A hlavne: rychla asistencia (kamion) v zavode od Overdrivu je sice super sluzba, ale musi pomahat kazdemu najomcovi ich Toyoty. Pri pocte prenajatych aut je vysoko pravdepodobne, ze ked ich bude MP potrebovat, budu sa motat pri inej Toyote, resp. asi este len smerom k tej inej Toyote.
Guidosimplex a Albert Llovera http://youtu.be/Bq2uXFqwOXw
Další obrázky z Le Havre http://youtu.be/CJR52fHVXaU
Další obrázky z Le Havre http://youtu.be/CJR52fHVXaU
http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=1362
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -show-most
Bylo tady zveřejněné prohlášení Z. Gotwalda taj je dobré tu hodit i druhou stranu...
Moto Racing Group
Vážení sportovní přátelé,
přiznáváme , že velice neradi reagujeme na příspěvky a komentáře zveřejněné na nejrůznějších sociálních sítích a internetových diskuzích. Tentokrát ale reagovat musíme, protože lživé prohlášení Zdeňka Gottvalda plně poškodilo celý tým Moto Racing Group, jeho sponzory, partnery, fanoušky a podporovatele.
Úvodem musíme říci, že nás celá záležitost velice mrzí a tím spíš, jakým způsobem se situace v posledních dnech vyvíjela. Věřili jsme, že ryze česká jezdecká sestava Milan Engel a Zdeněk Gottvald bude na Dakaru výborně fungovat a na trati se bok po boku poperou o skvělý výsledek. V tuto chvíli je ale Zdeněk mimo hru a to z důvodu, že nebyl schopen splnit finanční závazky, na kterých se s týmem dohodl a zrovna tak nebyl schopen potvrdit, že je na Dakar 2016 stoprocentně připraven po zdravotní stránce.
Abychom zabránili dalším spekulacím, celá situace je doložitelná vzájemnou komunikací, komunikací s pořadatelem ASO a zúčastněnými osobami. Dále prohlašujeme, že tým maximálně splnil veškeré své závazky, které byly na začátku dohodnuty, připravil techniku a zázemí, které je již na cestě do Argentiny.
V tuto chvíli litujeme veškerého vynaloženého úsilí a času, které tým MRG do Zdeňka Gottvalda investoval, protože přišel vniveč a naopak byl „odměněn“ prohlášením, které se absolutně nezakládá na pravdě. Proto , prosím, respektujte, že se touto záležitostí nehodláme více zabývat a dále nebudeme reagovat na jakékoliv prohlášení. Ten čas raději věnujeme maximální přípravě na Dakar 2016.
S čistým svědomím můžeme říci, že tým MRG není tím, kdo způsobil neúčast Zdeňka Gottvalda na Dakaru 2016, ale vinen je samotný jezdec. Tým se naopak snažil udržet Zdeňka ve hře a až do poslední chvíle doufal, že se mu podaří splnit vše, k čemu se v březnu tohoto roku zavázal. To se bohužel nestalo a sedm dní před naloděním techniky musel být nahrazen Honzou Veselým. Pokud si někdo myslí, že výměna jezdce je po formální a finanční stránce jednoduchý proces, tak se velice mýlí. Tento proces pro tým znamená vynaložit obrovské úsilí, protože pořádající agentura ASO má nastaveny velice přísné podmínky, které je potřeba respektovat, protože jinak se na startovní rampu jezdec nepostaví. V neposlední řadě není nijak příjemné během krátké doby přeorganizovat vše, co si start konkrétního jezdce na Dakaru žádá (polepy motorky, oblečení, letenky, pojištění, atd.) a asi nemá cenu připomínat, že pár dní před naloděním techniky je to poslední, co bychom potřebovali a chtěli řešit.
Ve stručnosti uvádíme časový sled událostí a prosíme o jeho pozorné sledování:
Březen 2015 - Zdeněk Gottvald oslovil tým MRG a akceptoval dané podmínky týmu
Duben – srpen 2015 – příprava na Dakar 2016 probíhala podle dohody obou stran. Tým se nad rámec dohody zúčastnil dvou promo akcí na podporu Zdeňka G. a zároveň mu v těchto měsících zapůjčil týmový dakarový speciál KTM 450, aby se mohl seznámit s technikou a plnohodnotně trénovat.
Červen 2015 – zaplacena záloha ve výši 4000,- EUR /jezdec pořadateli ASO , aby se vůbec zabývali schválením jezdce na DAKAR 2016
Červenec 2015 - schválení účasti pro jezdce týmu MRG ve složení Zdeněk Gottvald, Milan Engel
Září 2015 – zarezervovány a zakoupeny letenky pro celý tým. Zdeněk G. se účastnil šestidenní, kde si zranil koleno, což zavinilo jeho neúčast na týmovém soustředění v Chorvatsku. Odůvodnění znělo, že mu doktor předepsal klid po dobu minimálně jednoho týdne. Po návratu z Chorvatska bylo týmu sděleno, že Zdeněk G. musí podstoupit operaci. Od té doby nebyla týmu doložena zdravotní způsobilost jezdce.
Říjen 2015 – vzhledem k tomu , že ze strany Zdeňka G. nebyly naplněny dohodnuté finanční podmínky ani v minimální výši , začali jsem se zabývat myšlenkou náhradního jezdce a nabídli jsme možnost startu Honzovi Veselému. Do 31. října byl poslední možný termín uhradit startovné pořadateli ASO za jezdce a jeho mechanika, což ze strany Zdeňka G. neproběhlo ani v minimální výši, tento poplatek musel uhradit tým, aby nepřišel o možnost startu druhého jezdce. O eventuální výměně jezdce byl od začátku našeho rozhodnutí Zdeněk G. informován.
Listopad 2015 - v případě, že závazek nebude splněn do 11. listopadu, nastane avizovaná výměna u organizátora ASO!!! 13. – 15. listopadu probíhala finální týmová nakládka veškeré techniky na nalodění ve Francii opět bez účasti Zdeňka G. 13. listopadu, tedy v den nakládky jsme byli požádáni Zdeňkem G., abychom mu dali čas do pondělí 16. listopadu, což jsme, ač neradi, udělali. Ale i přes toto vše jsme v teoretické rovině na žádost kývli. Musíme podotknout, že Honza Veselý byl u všeho přítomen a neměl problém ve vteřině vyložit vlastní vybavení a umožnit tak start Zdeňkovi G. 16. listopadu jsme do deseti hodin s napětím očekávali, že nás bude Zdeněk G. informovat o připravenosti splnit dohodnuté závazky vůči týmu. Bohužel se tak nestalo a proto tým rozhodl a jsme za to rádi, že druhým jezdcem týmu MRG se stal Honza Veselý.
Tímto bereme věc za uzavřenou a veškeré úsilí budeme věnovat pouze další přípravě na úspěšný start na Dakaru 2016.
Za vedení týmu Moto Racing Group,
Ervín Krajčovič, Libor Veselý
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -show-most
Bylo tady zveřejněné prohlášení Z. Gotwalda taj je dobré tu hodit i druhou stranu...
Moto Racing Group
Vážení sportovní přátelé,
přiznáváme , že velice neradi reagujeme na příspěvky a komentáře zveřejněné na nejrůznějších sociálních sítích a internetových diskuzích. Tentokrát ale reagovat musíme, protože lživé prohlášení Zdeňka Gottvalda plně poškodilo celý tým Moto Racing Group, jeho sponzory, partnery, fanoušky a podporovatele.
Úvodem musíme říci, že nás celá záležitost velice mrzí a tím spíš, jakým způsobem se situace v posledních dnech vyvíjela. Věřili jsme, že ryze česká jezdecká sestava Milan Engel a Zdeněk Gottvald bude na Dakaru výborně fungovat a na trati se bok po boku poperou o skvělý výsledek. V tuto chvíli je ale Zdeněk mimo hru a to z důvodu, že nebyl schopen splnit finanční závazky, na kterých se s týmem dohodl a zrovna tak nebyl schopen potvrdit, že je na Dakar 2016 stoprocentně připraven po zdravotní stránce.
Abychom zabránili dalším spekulacím, celá situace je doložitelná vzájemnou komunikací, komunikací s pořadatelem ASO a zúčastněnými osobami. Dále prohlašujeme, že tým maximálně splnil veškeré své závazky, které byly na začátku dohodnuty, připravil techniku a zázemí, které je již na cestě do Argentiny.
V tuto chvíli litujeme veškerého vynaloženého úsilí a času, které tým MRG do Zdeňka Gottvalda investoval, protože přišel vniveč a naopak byl „odměněn“ prohlášením, které se absolutně nezakládá na pravdě. Proto , prosím, respektujte, že se touto záležitostí nehodláme více zabývat a dále nebudeme reagovat na jakékoliv prohlášení. Ten čas raději věnujeme maximální přípravě na Dakar 2016.
S čistým svědomím můžeme říci, že tým MRG není tím, kdo způsobil neúčast Zdeňka Gottvalda na Dakaru 2016, ale vinen je samotný jezdec. Tým se naopak snažil udržet Zdeňka ve hře a až do poslední chvíle doufal, že se mu podaří splnit vše, k čemu se v březnu tohoto roku zavázal. To se bohužel nestalo a sedm dní před naloděním techniky musel být nahrazen Honzou Veselým. Pokud si někdo myslí, že výměna jezdce je po formální a finanční stránce jednoduchý proces, tak se velice mýlí. Tento proces pro tým znamená vynaložit obrovské úsilí, protože pořádající agentura ASO má nastaveny velice přísné podmínky, které je potřeba respektovat, protože jinak se na startovní rampu jezdec nepostaví. V neposlední řadě není nijak příjemné během krátké doby přeorganizovat vše, co si start konkrétního jezdce na Dakaru žádá (polepy motorky, oblečení, letenky, pojištění, atd.) a asi nemá cenu připomínat, že pár dní před naloděním techniky je to poslední, co bychom potřebovali a chtěli řešit.
Ve stručnosti uvádíme časový sled událostí a prosíme o jeho pozorné sledování:
Březen 2015 - Zdeněk Gottvald oslovil tým MRG a akceptoval dané podmínky týmu
Duben – srpen 2015 – příprava na Dakar 2016 probíhala podle dohody obou stran. Tým se nad rámec dohody zúčastnil dvou promo akcí na podporu Zdeňka G. a zároveň mu v těchto měsících zapůjčil týmový dakarový speciál KTM 450, aby se mohl seznámit s technikou a plnohodnotně trénovat.
Červen 2015 – zaplacena záloha ve výši 4000,- EUR /jezdec pořadateli ASO , aby se vůbec zabývali schválením jezdce na DAKAR 2016
Červenec 2015 - schválení účasti pro jezdce týmu MRG ve složení Zdeněk Gottvald, Milan Engel
Září 2015 – zarezervovány a zakoupeny letenky pro celý tým. Zdeněk G. se účastnil šestidenní, kde si zranil koleno, což zavinilo jeho neúčast na týmovém soustředění v Chorvatsku. Odůvodnění znělo, že mu doktor předepsal klid po dobu minimálně jednoho týdne. Po návratu z Chorvatska bylo týmu sděleno, že Zdeněk G. musí podstoupit operaci. Od té doby nebyla týmu doložena zdravotní způsobilost jezdce.
Říjen 2015 – vzhledem k tomu , že ze strany Zdeňka G. nebyly naplněny dohodnuté finanční podmínky ani v minimální výši , začali jsem se zabývat myšlenkou náhradního jezdce a nabídli jsme možnost startu Honzovi Veselému. Do 31. října byl poslední možný termín uhradit startovné pořadateli ASO za jezdce a jeho mechanika, což ze strany Zdeňka G. neproběhlo ani v minimální výši, tento poplatek musel uhradit tým, aby nepřišel o možnost startu druhého jezdce. O eventuální výměně jezdce byl od začátku našeho rozhodnutí Zdeněk G. informován.
Listopad 2015 - v případě, že závazek nebude splněn do 11. listopadu, nastane avizovaná výměna u organizátora ASO!!! 13. – 15. listopadu probíhala finální týmová nakládka veškeré techniky na nalodění ve Francii opět bez účasti Zdeňka G. 13. listopadu, tedy v den nakládky jsme byli požádáni Zdeňkem G., abychom mu dali čas do pondělí 16. listopadu, což jsme, ač neradi, udělali. Ale i přes toto vše jsme v teoretické rovině na žádost kývli. Musíme podotknout, že Honza Veselý byl u všeho přítomen a neměl problém ve vteřině vyložit vlastní vybavení a umožnit tak start Zdeňkovi G. 16. listopadu jsme do deseti hodin s napětím očekávali, že nás bude Zdeněk G. informovat o připravenosti splnit dohodnuté závazky vůči týmu. Bohužel se tak nestalo a proto tým rozhodl a jsme za to rádi, že druhým jezdcem týmu MRG se stal Honza Veselý.
Tímto bereme věc za uzavřenou a veškeré úsilí budeme věnovat pouze další přípravě na úspěšný start na Dakaru 2016.
Za vedení týmu Moto Racing Group,
Ervín Krajčovič, Libor Veselý
Naposledy upravil(a) herrywood dne čtv lis 26, 2015 4:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Herry, myslíš to dobře, že sem dáváš odkazy na zprávy, videa, prohlášení. Ale pokud něco přidáváš, přidej to do novýho příspěvku. Člověk totiž, pokud mu přicházej notifikace, se často vůbec nedozví, že tady něco přibylo, pokud to dopíšeš do starší zprávy. Nebo sem něco přidám a jsem za blbce, že "to tady přece bylo už před hodinou"
BGR ready for dakar 2016
https://www.facebook.com/BUGGYRA/videos ... nref=story
https://www.facebook.com/BUGGYRA/videos ... nref=story
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů