Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tlumiče..
..a pokud mě má paměť neklame (neberte tuto informaci prosím na 100%), tak se bývalé tlumiče od MK momentálně nacházejí v Africe na 100% Tatře TT (který si je mimochodem nemůže vynachválit)..
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Je z nich úplně nadšenej, chválil je snad v každém videu.
Tatrovácký podvozek a nové tlumiče, to mu letos dělalo radost, a to je dobře. Oproti Kolproxům jsou Reigery evidentně někde úplně jinde.... to co já sem vždycky říkal "ladíme tlumiče, ladíme tlumiče....", neladíme tlumiče, my sme jezdili bez tlumičů. Teďka teprve to auto má tlumiče.
Naposledy upravil(a) nero dne pon led 11, 2016 2:13 am, celkem upraveno 1 x.
Jj, TT byl z těch Reigerů nadšen a to si myslím, že je ještě nemá úplně vychytaný - viz. to množství defektů letos ze začátku, nebejt těch tří ve 4.etapě, mohl ty Kamazy potrápit v dunách ještě víc. Donutit je dřív řešit otázka, zda nechat Kuprianova "osudu"(protože tomu to v písku moc nešlo), nebo riskovat vedení Šibalova.
Tak Kamaz si AER asi zasloužil vyhrát (i když bych to moc přál Tomovi), každopádně Tom to měl hoodně těžké, když jeli bez doprovodky a řešili takové lapálie s gumama..ale i tak se podařilo 2. místo, což je super výsledek a já před tímto výkonem smekám! No a věřím, že se Tomovi podaří ty tlumiče správně naladit a příští rok to bude ještě lepší.. (když o nich byla řeč téměř v každém videu - zkoumáme, ladíme, nastavujeme a chválíme)
Edit: Sorry za OT!
Edit: Sorry za OT!
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
S tlumičema je to tak: Na míru jsou vlastně všechny. Každé auto je trochu jiné a tlumiče by měly být nastaveny (rozsah útlůmu ve kterém se pohybují) na hmotnost konkrétního vozu. Další věc je pak vybavení tlumičů. Výrobce obvykle nabízí několik možností úrovní nastavování. Většinou tam je High Speed, Low Speed, Rebound. Další věc je termostat, který nějak reaguje na přehřátí oleje (pořádně nevim). Pak pokud to tlumiče umí, tak můžou fungovat jako stabilizátor (to by měly umět FRT a Donerre co vím). Zákazník si řekne co by tam všechno chtěl a podle toho mu výrobce tlumič "postaví".
Buggya by měla mít tu top specifikaci Reigerů, ale není to nic co by ostatní mít nemohli. Je to spíš o tom kdo si co může dovolit, protože ta částka za to je pořádná.
Buggya by měla mít tu top specifikaci Reigerů, ale není to nic co by ostatní mít nemohli. Je to spíš o tom kdo si co může dovolit, protože ta částka za to je pořádná.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů