Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte led 17, 2012 9:52 pm
- Bydliště: trpin
FandaP: název značky je dobrá otázka. Na trhu v ČR a SR si to dokážu představit, ale mimo tyto trhy půjdou nové vozy na 100% pod označením Tatra. Bude to levnější a rychlejší, než prosazovat neznámou značku.
A Liazákům se omlouvám, ale Liaz (Tedom) asi nemá co nabídnout..
A Liazákům se omlouvám, ale Liaz (Tedom) asi nemá co nabídnout..
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
bohužel, jen uvažuju nahlas.
Tatra je sice synonymem pro terénní auto, ale do prosazení značky jako takové bylo vloženo nemálo peněz (Austrálie, Norsko apod.). Z dalších trhů Avia prakticky zmizela. Chvilku to byla Avia, pak Daewoo Avia, pak zase Avia a nakonec tam nebylo nic. Takže všude tam by se muselo prosazovat jméno od nuly, a to stojí hodně peněz a času. Pak je prostě jednodušší a levnější na tu kabinu nalepit znáček Tatra.
Pro Liaz by to platilo rovněž, možná dokonce i o dost více, protože z trhu zmizel před drahnou dobou. Ale nedokážu určit, k čemu by Liaz Strnadovi (a tedy Tatře) byl. U Avie je to kabina, plus mají k dispozici náklaďák, který hned mohou nabízet pro hasiče.
Tatra je sice synonymem pro terénní auto, ale do prosazení značky jako takové bylo vloženo nemálo peněz (Austrálie, Norsko apod.). Z dalších trhů Avia prakticky zmizela. Chvilku to byla Avia, pak Daewoo Avia, pak zase Avia a nakonec tam nebylo nic. Takže všude tam by se muselo prosazovat jméno od nuly, a to stojí hodně peněz a času. Pak je prostě jednodušší a levnější na tu kabinu nalepit znáček Tatra.
Pro Liaz by to platilo rovněž, možná dokonce i o dost více, protože z trhu zmizel před drahnou dobou. Ale nedokážu určit, k čemu by Liaz Strnadovi (a tedy Tatře) byl. U Avie je to kabina, plus mají k dispozici náklaďák, který hned mohou nabízet pro hasiče.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
Myslím, že uvažuješ dobře. Tu Liazkou jsem jen reagoval na příspěvek výše, protože pokud má Avia prototyp na 18 tun, tak to vykryje modelovou řadu LIAZ.
Stejně je to vtipné, když před 40ti lety se snažil LIAZ, Avia, Tatra řešit unifikovanou kabinu a ono se to teď zřejmě stane, protože na T810 se vyloženě hodí.
Jsem zvědav, zda budou dále dodávat firmě Smith - na elektromobily, byl jsem překvapen v jakých modifikacích ho v USA nabízejí - vč. školního autobusu.
Stejně je to vtipné, když před 40ti lety se snažil LIAZ, Avia, Tatra řešit unifikovanou kabinu a ono se to teď zřejmě stane, protože na T810 se vyloženě hodí.
Jsem zvědav, zda budou dále dodávat firmě Smith - na elektromobily, byl jsem překvapen v jakých modifikacích ho v USA nabízejí - vč. školního autobusu.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 5900fea04/Znovuzrozená Avia chce vyrábět tisíc nákladních aut ročně, mimo jiné také elektromobily. Přijme nové zaměstnance a bude spolupracovat s Tatrou. Není jisté, že výroba zůstane v pražských Letňanech.
Minimálně designové změny na plastových dílech kabiny prodělá před opětovným uvedením na trh nákladní automobil Avia řady D. Pro online deník Aktuálně.cz to uvedl majitel společnosti Czechoslovak Group Jaroslav Strnad. „Chceme, aby noví zákazníci jasně viděli, že firmu chceme nadále rozvíjet,“ dodal.
S tím Liazem jsou to jen plané řeči, nebo se něco v zákulisí něco šušká? Smile jinak Strnadovi palec nahoru!!
toť hodně dobrá otázka, jelikož chce Tatra koupit srbský FAP. Aby se ve FAPu nakonec nevyráběly modernizované Foxy místo těch modernizovaných Mercedesů NG
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů