Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Ono je potřeba si uvědomit rozdíl mezi pronájmem a případným startem s vlastním autem (Queen).
Při pronájmu je služba většinou postavena tak, že se (v nadsázce myšleno) podepíše smlouva, pošlou se peníze na účet a dotyčný sedne do letadla do JA, tam ho přikurtujou do sedačky k posádce a jede se. Jde to až tak do etxrému, že někteří jedinci ani nevědí, kde se v autě co zapíná, nebo jak to vlastně funguje.
Podstatou je ale to, že se člověk kromě peněz nemusí absolutně o nic starat.
Pokud budu chtít jet s vlastním autem, tak zaplatím minimálně stejnou částku, ale potřebuji to auto v závodění schopném stavu. Což může být docela problém, protože třeba špatné tlumiče to auto prakticky vyřadí ze hry. Sice je všechno top, ale ta jedna část to celý zabije. A to nemluvím o tom, když tam prakticky nemám co dát za motor. Gyrtech ne, MKR ne, Cursor od De Rooye - kdoví jak to bylo...? Paccar by třeba šel ale kde ho vzít, to taky není levná věc. Navíc ve stavu aby to trochu tahalo jako třeba E6 Schoones Dakar teamu to bude ještě dražší... No a něco, co si někde koupím a někdo mi to za 30 000 kč čipne na 650 koní to by šlo, ale to to auto zabije stejně jak ty tlumiče. Takže...? No a to všechno mi musí někdo udělat. Připravit to, zastavět ten motor, pak jet s doprovodem na soutěž...
A po pravdě řečeno kdo je vlastně nyní Loprais team? Z mého subjektivního dojmu se mi zdá, že kromě rodinných příslušníků vlastně kolem Aleše žádný team momentálně není. Z tohoto pohledu mi připadá, to že Queen ještě někdy někam vyjede, jako naprostá utopie.
Dakar je akorát otázkou prostředků. Pokud se podaří je nashromáždit, tak určitě budeme moct Alešovi fandit, ať už v Ivecu, MANu nebo čemkoliv jiném.
Při pronájmu je služba většinou postavena tak, že se (v nadsázce myšleno) podepíše smlouva, pošlou se peníze na účet a dotyčný sedne do letadla do JA, tam ho přikurtujou do sedačky k posádce a jede se. Jde to až tak do etxrému, že někteří jedinci ani nevědí, kde se v autě co zapíná, nebo jak to vlastně funguje.
Podstatou je ale to, že se člověk kromě peněz nemusí absolutně o nic starat.
Pokud budu chtít jet s vlastním autem, tak zaplatím minimálně stejnou částku, ale potřebuji to auto v závodění schopném stavu. Což může být docela problém, protože třeba špatné tlumiče to auto prakticky vyřadí ze hry. Sice je všechno top, ale ta jedna část to celý zabije. A to nemluvím o tom, když tam prakticky nemám co dát za motor. Gyrtech ne, MKR ne, Cursor od De Rooye - kdoví jak to bylo...? Paccar by třeba šel ale kde ho vzít, to taky není levná věc. Navíc ve stavu aby to trochu tahalo jako třeba E6 Schoones Dakar teamu to bude ještě dražší... No a něco, co si někde koupím a někdo mi to za 30 000 kč čipne na 650 koní to by šlo, ale to to auto zabije stejně jak ty tlumiče. Takže...? No a to všechno mi musí někdo udělat. Připravit to, zastavět ten motor, pak jet s doprovodem na soutěž...
A po pravdě řečeno kdo je vlastně nyní Loprais team? Z mého subjektivního dojmu se mi zdá, že kromě rodinných příslušníků vlastně kolem Aleše žádný team momentálně není. Z tohoto pohledu mi připadá, to že Queen ještě někdy někam vyjede, jako naprostá utopie.
Dakar je akorát otázkou prostředků. Pokud se podaří je nashromáždit, tak určitě budeme moct Alešovi fandit, ať už v Ivecu, MANu nebo čemkoliv jiném.
Filip Nikl
Na to je podobna odpověď, jako na to proč už nejezdi Valtr za Buggyru. Když si nesedne jezdec a tým, tak to fungovat nebude i kdyby to byl výbornej jezdec a výbornej tým s výborným autem. Krátkodobě na závod možna, ale dlouhodobě určitě ne. Bez pohody v týmu to šlapat na víc jak 100% nebudeSice tedy pořád nemůžu pochopit proč. Myslím, že přínos by mohl být oboustranný.
Tak asi nikdo nepochybuje o tom, že by Aleš dokázal jet o bednu / vítězství s Phoenixem od Buggyry. On to dokázal s vlastními 815 / Jamaly, s MANem, s Ivecem... O tom autě to asi až tak není. V absolutní světové špičce je jich hned několik. Ale jak už tu zaznělo, je to o tom "týmu" a peníze jsou taky až na prvním místě.
MAZ Sport auto se připravuje na Silk Way... Viazovich a Vasilevski pojedou Gyrtech, třetí auto JaMZ.
https://www.facebook.com/mazsportauto.by/
https://www.facebook.com/mazsportauto.by/
Filip Nikl
Behringerov MAN na SWR
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57F2102F
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57F2102F
Prokopa v BDP nahradí Zapletal
Martin Puťo Puterka
Ten graficky pekne spracovany Kamaz rusko-cinskej posadky, ktory sa objavil pred pol rokom pri prezentacii SWR, ostava bohuzial len vydarenou grafikou.
Realita je prozaickejsia
https://pp.vk.me/c633322/v633322403/63f ... NdqnoA.jpg
Realita je prozaickejsia
https://pp.vk.me/c633322/v633322403/63f ... NdqnoA.jpg
MAZy připraveny k boji. Vypadají pěkně, jsem na ně zvědavý.
https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... =3&theater
https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... =3&theater
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Kapotový Kamaz obouvá nějaké nové pneumatiky (a vůbec celý team přešel asi na Pirelky nebo na ty samé - že by se fakt šetřilo?) a přibyly nové nasávače. Část chlazení se zřejmě přesunula na korbu.
https://new.vk.com/clubkamaz?z=photo-14 ... 4_00%2Frev
https://new.vk.com/clubkamaz?z=photo-14 ... 4_00%2Frev
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů