Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
U Aleše je to nejlepší z možných kroků. Přecejen s Manem zajel čtvrtý místo na SW a následně čtvrtý v Americe. S Ivecem jel přes brachiální jízdu neslaně a skončil se závadou.
Na Vlatra jsem zvědavej. Ale vloni dokázal, že na špičku má. Nemyslím, že by Phoenix sám stačil na to, aby s ním úplnej ocas zajel dobře. A nálada v týmu bude určitě znaměnitá. Dvě obří ega pod jednou střechou...
Na Vlatra jsem zvědavej. Ale vloni dokázal, že na špičku má. Nemyslím, že by Phoenix sám stačil na to, aby s ním úplnej ocas zajel dobře. A nálada v týmu bude určitě znaměnitá. Dvě obří ega pod jednou střechou...
tak za Buggyru na Baja Poland pojede s Phoenixem Trněný:
http://www.buggyra.com/article/1538/bug ... nen%C3%BD/
Edit: myslím si, že na 3 auta od Buggyry na Dakaru 2017 můžeme zapomenout a v Buggyře budou rádi, když seženou posádky pro dvě auta. Ten druhý Phoenix taky nějak vázne, jsem předpokládal, že Martin Kolomý si ho už vyzkouší alespoň na některém z těchto menších závodů a stále nic. O Davida Vršeckého se trochu bojím a myslím si, že to bohužel kvůli zdravotním problémům neklapne, Martin Prokop pojede s autem, Tomáš Ouředníček to samé. A ten Trněný asi na to nebude mít finanční prostředky. Jedině, že by to zafinancovala Buggyra, což by možná nemusel být takový problém, protože Vršecký by taky neplatil.
Možná by nebylo špatné zkusit přetáhnout Ardavichuse, sice na tom finančně taky není nejlépe, ale těch 6 milionů co platil Valtr by asi sehnal a mohlo by to být zajímavé pro všechny strany. Vím, že Ardavichus s BDP žádné zajímavé výsledky nezajel, ale ty auta od BDP jsou pořád dost špatné. Sice většinou vždy dojedou, ale to je tak všechno. Když měli nově postavené všechny 3 Jamalky, tak říkali, jak u každé vyzkouší jinou koncepci atd. a pak vyberou tu nejlepší a teď ta nejlepší stejně nefunguje, každý rok prohlašujou, jak budou předělávat tlumení a stále se výsledky nemění. Myslím si, že možná s těma starýma 815 by zajeli lepší výsledky jak s Jamalkama. A to měli ještě v plánu postavit Phoenixe - i tu byl obrázek a po tom také ticho po pěšině.
Ale zpátky k Arturovi, ten by mohl zajet konečně nějaký rozumný výsledek, Buggyra by měla nějaké prachy za pronájem a pro Tatru by Kazachstán mohl být zajímavý trh.... Výhodně pro všechny strany
http://www.buggyra.com/article/1538/bug ... nen%C3%BD/
Edit: myslím si, že na 3 auta od Buggyry na Dakaru 2017 můžeme zapomenout a v Buggyře budou rádi, když seženou posádky pro dvě auta. Ten druhý Phoenix taky nějak vázne, jsem předpokládal, že Martin Kolomý si ho už vyzkouší alespoň na některém z těchto menších závodů a stále nic. O Davida Vršeckého se trochu bojím a myslím si, že to bohužel kvůli zdravotním problémům neklapne, Martin Prokop pojede s autem, Tomáš Ouředníček to samé. A ten Trněný asi na to nebude mít finanční prostředky. Jedině, že by to zafinancovala Buggyra, což by možná nemusel být takový problém, protože Vršecký by taky neplatil.
Možná by nebylo špatné zkusit přetáhnout Ardavichuse, sice na tom finančně taky není nejlépe, ale těch 6 milionů co platil Valtr by asi sehnal a mohlo by to být zajímavé pro všechny strany. Vím, že Ardavichus s BDP žádné zajímavé výsledky nezajel, ale ty auta od BDP jsou pořád dost špatné. Sice většinou vždy dojedou, ale to je tak všechno. Když měli nově postavené všechny 3 Jamalky, tak říkali, jak u každé vyzkouší jinou koncepci atd. a pak vyberou tu nejlepší a teď ta nejlepší stejně nefunguje, každý rok prohlašujou, jak budou předělávat tlumení a stále se výsledky nemění. Myslím si, že možná s těma starýma 815 by zajeli lepší výsledky jak s Jamalkama. A to měli ještě v plánu postavit Phoenixe - i tu byl obrázek a po tom také ticho po pěšině.
Ale zpátky k Arturovi, ten by mohl zajet konečně nějaký rozumný výsledek, Buggyra by měla nějaké prachy za pronájem a pro Tatru by Kazachstán mohl být zajímavý trh.... Výhodně pro všechny strany
Tak závodní MAN nemá s MANem, co jezdí po silnicích nic společnýho. Tak možná základ motoru a kabiny, takže je to úplně jedno.
A co se týká Buggyry.... Vzhledem k tomu, že se v oblasti obchodu taky trošičku pohybuju, tak si myslím, že je to všechno úplně obráceně a Buggyře se akorát velmi dobře daří držet názor fanoušků, tam co je potřeba.
Martin Kolomý je domestik stáje a ač se taky jakousi částkou podílí na závodění, tak vzhledem k tomu, že působí jako významný reklamní článek je ta částka daleko menší než u ostatních. Jeho činnost je zajíždět kvalitní výsledky, vozit sponzory a tím vlastně ukazovat, co je Buggyra schopná nabídnout v ideálním případě.
Management teamu si pak musí moc dobře propočítat odkud kolik peněz teče a co kolik peněz může přinést a od toho se pak odvíjí třeba i stavba auta. Nové auto je sice fajn ale co vlastně přinese? Zas o tolik rychlejší to nebude, Martin vyhrává i tak, takže reklamní přínos tak velký nebude. Je otázka o kolik by třeba dala víc Tatra za propagaci dvěma Phoenixy? A další a další věci... Momentálně se situace jeví, že nové auto asi zatím nemá význam.
Pak tu máme Phoenix. Auto postavené na pronajímání. Opět mají zcela jasně spočítáno kolikrát kam se musí pronajmout aby se jeho stavba zaplatila. Při stavbě bylo pravděpodobně počítáno s víceletou spoluprací s Jaroslavem Valtrem, čímž by se náklady vrátily a auto přineslo zisk. To by koneckonců taky vysvětlovalo to "střídání jezdců jak na šichtě", což není nic jiného než celkem agresivní propagační demo akce. Kdo jiný na trhu půjčuje auto zákazníkům na závody aby si to zkusili? Vypadá to, že uvažovaný pronájem i pro Dakar 2017, který se nekoná, byl v rozpočtu celkem důležitý, takže se momentálně usilovně snaží sehnat někoho, kdo s tím pojede aby nebyla ztráta.
S Davidem Vršeckým je ve skutečnosti počítáno ne jako s druhým jezdcem na Dakar, ale tou nejzazší variantou, když se nikoho nepovede sehnat aby se Phoenix na Dakaru objevil.
Je to samozřejmě jen taková moje úvaha. Nemusí na tom být kousek pravdy.
A co se týká Buggyry.... Vzhledem k tomu, že se v oblasti obchodu taky trošičku pohybuju, tak si myslím, že je to všechno úplně obráceně a Buggyře se akorát velmi dobře daří držet názor fanoušků, tam co je potřeba.
Martin Kolomý je domestik stáje a ač se taky jakousi částkou podílí na závodění, tak vzhledem k tomu, že působí jako významný reklamní článek je ta částka daleko menší než u ostatních. Jeho činnost je zajíždět kvalitní výsledky, vozit sponzory a tím vlastně ukazovat, co je Buggyra schopná nabídnout v ideálním případě.
Management teamu si pak musí moc dobře propočítat odkud kolik peněz teče a co kolik peněz může přinést a od toho se pak odvíjí třeba i stavba auta. Nové auto je sice fajn ale co vlastně přinese? Zas o tolik rychlejší to nebude, Martin vyhrává i tak, takže reklamní přínos tak velký nebude. Je otázka o kolik by třeba dala víc Tatra za propagaci dvěma Phoenixy? A další a další věci... Momentálně se situace jeví, že nové auto asi zatím nemá význam.
Pak tu máme Phoenix. Auto postavené na pronajímání. Opět mají zcela jasně spočítáno kolikrát kam se musí pronajmout aby se jeho stavba zaplatila. Při stavbě bylo pravděpodobně počítáno s víceletou spoluprací s Jaroslavem Valtrem, čímž by se náklady vrátily a auto přineslo zisk. To by koneckonců taky vysvětlovalo to "střídání jezdců jak na šichtě", což není nic jiného než celkem agresivní propagační demo akce. Kdo jiný na trhu půjčuje auto zákazníkům na závody aby si to zkusili? Vypadá to, že uvažovaný pronájem i pro Dakar 2017, který se nekoná, byl v rozpočtu celkem důležitý, takže se momentálně usilovně snaží sehnat někoho, kdo s tím pojede aby nebyla ztráta.
S Davidem Vršeckým je ve skutečnosti počítáno ne jako s druhým jezdcem na Dakar, ale tou nejzazší variantou, když se nikoho nepovede sehnat aby se Phoenix na Dakaru objevil.
Je to samozřejmě jen taková moje úvaha. Nemusí na tom být kousek pravdy.
Filip Nikl
Tyhle videa jsou zajímavý
https://www.youtube.com/watch?v=XyEuJuO ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=XyEuJuO ... e=youtu.be
Že by Zíťák věděl více než my? 9:20 a něco že na ,,dakar bude změn u KMR možná více" tak co že by druhý truck
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 7-aktualne
A budu bedlivě poslouchat Aleše na dakaru jestli zmíní že se s autem teprve učí a že to potrvá pár etap než si spolu sednou
Takové ticho u nich snad ještě nikdy nebylo
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 7-aktualne
A budu bedlivě poslouchat Aleše na dakaru jestli zmíní že se s autem teprve učí a že to potrvá pár etap než si spolu sednou
Takové ticho u nich snad ještě nikdy nebylo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů