Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
JAN B
Příspěvky: 974
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nadherný kousek na 1000 mil československých
https://www.facebook.com/NarodniTechnic ... =3&theater
sob čer 18, 2016 7:35 pm

Pitris
Příspěvky: 694
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Příspěvek

:shock: Pání, kde to vzali, nějaké nová renovace, nebo replika?. Která z těchto byt to mohla být http://www.tatraworld.nl/t77-register/ ?
sob čer 18, 2016 8:18 pm

JAN B
Příspěvky: 974
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nevíte jestli Hajdušci jeli rally Bohemia. Ve startovce byli.
stř črc 06, 2016 6:47 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 12029
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob zář 24, 2016 10:20 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2439
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

8:36 to je moc :D :lol:, každopadne luxus kara, len na agregat nešahali vôbec
sob zář 24, 2016 11:05 pm

nalim68
Příspěvky: 336
Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
Bydliště: Kopřivnice-Lubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zpráva roku, pokud se informace potvrdí:
http://ekonom.ihned.cz/c1-65538530-tatr ... -tatraplan
ned pro 04, 2016 7:55 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Určitě zajímavé....
Jenom ještě jestli to bude mít to kouzlo, když nebude vzadu vzduchem chlazený motor?
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
pon pro 05, 2016 6:48 pm

Hynek
Příspěvky: 6788
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Nesmysl jako ten pokus za američanů... Vyhozené prachy, nerentabilní, předem odsouzené k zániku jako třeba Maybach...
pon pro 05, 2016 8:00 pm

filip 90
Příspěvky: 6387
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já bych taky radši ať bouchaj Phoenixe jednoho za druhym a neexperimentují. :roll:
Filip Nikl
pon pro 05, 2016 8:12 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

oldajan: na vzducháč uplně zapomeneš když pocítíš kouzlo 430kobyl :lol: mě to celý nepříjde jako uplně špatnej nápad,bylo by to takový historický pokračování tradice i když v malé nelimitované séri,navíc se může řešit externě pouze za účasti fabriky jako třeba ten projekt R200 i když ten byl bez ní http://www.autorevue.cz/novodoba-skoda- ... dm-milionu to by potom šlo o podnik který by v případě neuspěchu nebyl zase až tak ztrátovej protože by každý auto mělo předem svýho majitele
stř pro 07, 2016 2:19 am

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Myslíš jako vzít podvozek "devětsetjedenáctky" a na to postavit tatraplan monte carlo? Jo to by šlo, to bych na ten slaboduchej čtyřválec taky zapomněl :driver:
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř pro 07, 2016 9:26 am

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

:lol: no tak nejak. jenom jsem si vzdycky myslel ze oprasi 603jku ze by mela dravejsi vzhled
stř pro 07, 2016 11:41 am

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

to já taky, ty kecy o papalašfaru už vyšuměli, stává se z ní ikona, je žádaná, její cenu to šroubuje nahoru, na tatraplan si nikdo ani nevzpomene, ještě tak T87
takhle asi nějak podobně http://www.tatra-club.com/graphics/msgb ... tuning.jpg
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř pro 07, 2016 12:17 pm

filip 90
Příspěvky: 6387
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No to je podle mě právě nesmysl. Podle mě v automobilovém průmyslu jsou dvě cesty kudy jít. Jedna je objem a druhá výjimečnost.

Cestu objemu všichni známe a nemusíme chodit daleko. VW vyvine jakousi platformu k tomu několik motorů a převodovek a je z toho Golf - chrlený po tisících. Pak to pošlou do Boleslavi, tam na to udělají jinou kasli, interiér jinak nakombinují výbavy, motory a převodovky a je z toho Octávia rovněž chrlená po tisících. Je to vlastně to samý jako Golf, ale v detailech se to liší. Někomu se víc líbí jedno, někomu druhé, tak se prodává oboje. Oboje to jsou super auta (prosím aby si všichni odpůrci koncernu VW odpustili poznámky, že Octávie je sračka atd. není to předmětem diskuse a kdyby byla tak se jich tolik neprodává) na to na co jsou stvořená - tedy přejet relativně pohodlně, bezpečně a rychle z bodu A do bodu B. A aby taková byla stojí za nimi obrovský vývoj a náklady. Další obrovské náklady pak stojí výroba těch tisíců - potřebuju linku, továrny, logistiku...
To všechno se rozpustí právě v těch tisícových objemech, takže cena jednoho kusu je na přijatelné úrovni. Na tuto cestu se podle mě Tatra nechystá.

Druhá cesta je výjimečnost. Hlavní rozdíl je v tom, že produkuji malé série v řádech stovek nebo jen desítek kusů - to by podle mě byla případná cesta Tatry. To má velkou výhodu v úsporách za drahou linku a vše okolo - nepotřebuji to. Zas na druhou stranu proč bych si měl kupovat nějaký v podstatě atyp vyráběný ručně někde v garáži? No přeci proto, protože je to něco výjimečného, co nikdo nemá a navíc mi to bude někdo závidět (napřiklad taková LIAZ Xena si svojí unikátností a počtem kusů nezadá s Bugatti Veyron ovšem 40 milionů za ni níkdo rozhodně nedá :lol: ). Daleko větší náklady, tak musím investovat do vývoje abych něco úžasného vytvořil a pokud nemám lidi, kteří jsou schopni něco úžasného vytvořit, tak se mi to taky nemusí vůbec podařit. Najednou se dostávám tak trochu do začarovaného kruhu - chci postavit výjimečné auto. Výjimečnost mě stojí enormní náklady. Jenže ty náklady nemůžu rozpustit do počtu kusů, protože malý počet kusů je základní podmínkou výjimečnosti. Automaticky tak roste cena produktu o řád nebo i více výš. No a pak přijde na lámání chleba. Buď jsem vytvořil opravdu úžasný produkt a ty peníze mi za to někdo dá. To podle mě funguje tak u Pagani a Koenigseggu a tím to končí :lol: a nebo ne a jsem ve ztrátě.
Pak je otázka, kdo jsem. Pokud jsem velká automobilka, tak to zadotuji právě třeba z těch Golfů a Octávek a má to pro mě jakýsi marketingový přínos. Malý výrobci obvykle končí, nebo je koupí ten velký. :lol:

Novodobá "Škoda 130 RS" není ani jedno. Je to překarosavaná Audi R8 a navíc to v tom člověk na první pohled pozná. To je prostě hodně málo, co mi to auto může za tě 7 milionů může nabídnout. Proč bych si měl něco takového kupovat, když si za 5 můžu koupit tu R8 a to je Audi a nebo dám těch 7 a mám třeba Lamborghini Aventador, což je trochu jiná liga. Obávám se, že na vytvoření něčeho super není kapacita ani prostředky a jakási přestavba něčeho existujícího si zákazníky nenajde, až na pár individualistů.
Filip Nikl
stř pro 07, 2016 12:39 pm

Hynek
Příspěvky: 6788
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Líp bych to nenapsal Filipe :thumbud: Srdcař co by si to koupil protože je to Tatra na to mít nebude, protože je to prostě jiná liga...
stř pro 07, 2016 1:35 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti