Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Aha tak přeci je to tak. No zkusíme to nějak naladit aby to chodilo nadoraz jak má. Protože hlina se blbě vysejpá jak to nemá ten úhel sklopení jaký má být Hele on ten rozvaděč stejně teče a do těch cívek to jde z něho protože je to čistej olej líta hydraulika. Přívod vzduchu do cívek od kompresoru je čistý a vývod z cívky k rozvadeči je od oleje.... Takže vyměníme rozvaděč a pak budem ladit ty ventilky na sklápění. Když ho zespodu povolíme vyteče olej jen co je tam v té kostce a pak už nepoteče? Zkusíme ho třeba o 3-4 mm přibrousit a uvidíme jak to bude znát
Ten olej do EP ventilů odstraníš výměnou manžet v kloboucích na rozvaděči co jsou přišroubovány čtyřmi šroubky M8 k rozvaděči. Jeden nahoře druhý ze zdola. ( Z klobouků vedou hadice na vzduch k EP ventilům.) Jinak ty kolíky pod mailerem se dají vytáhnout po vyšroubování zátek pod mailerem. Při spuštěný korbě po vyšroubování zátky na tebe vyteče asi 1/2 litru oleje spadne na tebe ocelová kulička s pérkem a po vytažení kolíku vhodnými kleštěmi pomalu odkapává zbytek oleje z maileru. Doporučuji po zkrácení kolíku na něm vyměnit O kroužek.
Jestli chceš ten rozvaděč měnit,sežeň si nový,repasovaný stojí za h...o,akorát si tím přivodíš další problémy...ono vůbec celý to sklápění u Liazky s těma ventilkama,to je vynález zkázy,to kdo vymyslel,měl dostat nobelovku za ,,proč něco udělat jednoduše,když to jde složitě,,...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Tehdá jsem to zrušil rozvaděč nad výfukem a dal jsem ho nad baterky a hezky na něj bylo přístup.Na ty trubky se vykakej a přetahej to v hadicích + nějaké přechodky převařit.Ideal je z tatry když nepotřebuješ vlek a ovládání kohoutana z (mates uz.dif) dáš to na hrobku a už se k tomu nebudeš vracet.Ty EVčka vyházet jen se to sere hoří pojstky a je to nespolehlivé.Ideal je orig gonzola z tatry T2 nebo euro máš to tam všechno 4 kohouty čerpadlo,nahoru,dolů a třeba uzávěrku.Nebo ten otočný nesmrtelný ovladač sklápění z T1 !!
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Děkuji za rady kluci Ještě mě kámoš prosil ať se vás tady zeptám. Když Liazka dýl stojí klesne vzduch v soustavě. Pak jí nastartuje a po chvilce začnou vrčet zuby přeskakovat. Skočej půlky samy od sebe bud z velký nebo z malý řady je jedno kde to nechá. Tak s tím hne jako to vratí někam a jak se nafouká vzduch už to pak nedělá. Jenom prostě když klesne tlak. Nevíte co by to mohlo dělat?
Liazku má od letoška, takže s ní moc zkušeností nemáme, proto se vás tu furt ptám
Děkuji
Liazku má od letoška, takže s ní moc zkušeností nemáme, proto se vás tu furt ptám
Děkuji
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů