Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
myslel jsem to tak ze ne kazdy udrzbar silnic dela svou robotu poctive.proto ty silnice vypadaji jak vypadaji v zime.muzes mi vysvetlit,ty jako pofik, sypac,proc jedu po obchvatu Olomouce kde je sidlo dalnicni policie a silnicaru v jednou po bile neupravene dalnici,deset cm ve snehu,neupravene nijak ani pluhem ani sypanim??maji to tak daleko?ja muzu,mrdaji na to to je cele.Jinak tve auto neni nic levneho teda.
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Hale, to já ti nepovím, proč to tak je, neznám poměry a podmínky mimo naše středisko.
A jak už jsem psal jinde, není o těch lidech, co sedí v sypačích, my prostě nemůžeme vyrazit jen tak i když víme, že to bude stát za hovno. Čekáme prostě na pokyn. Na našem středisku jsou dvě auta a jejich řidiči včetně nakládky 24 hod. v pohotovosti na základně a myslím, že do dvaceti minut máme být na silnici 1. a 2. třídy. A to teda v poho stíháme, protože to máme blízko a když je pravděpodobné, že něco bude, naložíme dopředu. Pak tu máme čtyři auta na inert na silnice 3. třídy a ty ještě horší a to jsme doma na telefonu, ale volají nám v jednu ráno, takže se to taky stíhá, pak tu je jeden hybrid (může sypat inert i sůl se solankou), takže může pomáhat na těch jedničkách, když je toho moc, pak dva traktory s radlicí, jeden s frézou.
Máme středisko Votice a úsek silnice l/3 od křižovatky na Sedlčany/Příbram přes votickej kopec, Miličín (česká sibiř) po D3 a Sudoměřice a tam si myslím, že se nic nepodceňuje, ale když sněží a fouká, tak je to těžký. Včera se to tam zastavilo, ale už v úterý odpoledne jsem začali sypat, já šel v 18:00 domů, ale vím že kluci jezdili nepřetržitě celou noc, mě zavolali na ty trojky v noci, takže ráno už jsem na nakládku nešel a jezdil si svoje, ale když jsem jel nakládat, viděl jsem že už votickej kopec zavřeli policajti a hlásili i v rádiu, že cestáři zase zaspali, jenže tam jezdili dvě auta a traktor. Pak jsem se bavil s klukama jak to bylo no a nejvetší problém samozřejmě je, že se to zafoukávalo a pak pár kamionů prostě nevyjede, to je jasný, jenže potom přilítne Alicante Express s FH 500 ve fullu a myslí si, že je omete, jenže zašpéruje další pruh včetně protisměru, vznikne kolona a v té stojí i ten sypač. No a co dál? Tak se tam začal prokousávat ten kluk s traktorem mezi autama a začal tahat ty kamiony na kopec. Když to tak nějak pročistil, tak říká jednomu Eurotruckerovi Topline V8, počkej tady, za deset minut je tu sypač a on to podhodí, jenže když máš V8 ve fullu, nebudeš čekat na sypač, tak se snažil hrabat a zašpéroval to znova. Pak tam byli tací, co nechali roh tandemu v protisměru a rozhodli se dělat pauzu, protože když oni mohli čekat na cestáře, tak ostatní boudou čekat, až si dodělají pauzu a policajti to neřeší.
Takže můžeme akorát tak nadávat sami na sebe navzájem...
Když se to trochu přes den rozjelo, tak kluk, co byl 18 hodin v práci nasadil frézu a jel znova, ten co jezdil se sypačem, tak 12 hodin s 20-ti minutovou pauzou na polívku a to díky tomu, že ho zase v 18.00 měl kdo vystřídat. Žádné vyjímky z 561 nemáme.
Takže nějaké poznámky o spánku cestářů....
Potom často slyším, že někdo viděl sypač a měl radlici zvedlou a nesypal, napadlo vás proč?
A jak už jsem psal jinde, není o těch lidech, co sedí v sypačích, my prostě nemůžeme vyrazit jen tak i když víme, že to bude stát za hovno. Čekáme prostě na pokyn. Na našem středisku jsou dvě auta a jejich řidiči včetně nakládky 24 hod. v pohotovosti na základně a myslím, že do dvaceti minut máme být na silnici 1. a 2. třídy. A to teda v poho stíháme, protože to máme blízko a když je pravděpodobné, že něco bude, naložíme dopředu. Pak tu máme čtyři auta na inert na silnice 3. třídy a ty ještě horší a to jsme doma na telefonu, ale volají nám v jednu ráno, takže se to taky stíhá, pak tu je jeden hybrid (může sypat inert i sůl se solankou), takže může pomáhat na těch jedničkách, když je toho moc, pak dva traktory s radlicí, jeden s frézou.
Máme středisko Votice a úsek silnice l/3 od křižovatky na Sedlčany/Příbram přes votickej kopec, Miličín (česká sibiř) po D3 a Sudoměřice a tam si myslím, že se nic nepodceňuje, ale když sněží a fouká, tak je to těžký. Včera se to tam zastavilo, ale už v úterý odpoledne jsem začali sypat, já šel v 18:00 domů, ale vím že kluci jezdili nepřetržitě celou noc, mě zavolali na ty trojky v noci, takže ráno už jsem na nakládku nešel a jezdil si svoje, ale když jsem jel nakládat, viděl jsem že už votickej kopec zavřeli policajti a hlásili i v rádiu, že cestáři zase zaspali, jenže tam jezdili dvě auta a traktor. Pak jsem se bavil s klukama jak to bylo no a nejvetší problém samozřejmě je, že se to zafoukávalo a pak pár kamionů prostě nevyjede, to je jasný, jenže potom přilítne Alicante Express s FH 500 ve fullu a myslí si, že je omete, jenže zašpéruje další pruh včetně protisměru, vznikne kolona a v té stojí i ten sypač. No a co dál? Tak se tam začal prokousávat ten kluk s traktorem mezi autama a začal tahat ty kamiony na kopec. Když to tak nějak pročistil, tak říká jednomu Eurotruckerovi Topline V8, počkej tady, za deset minut je tu sypač a on to podhodí, jenže když máš V8 ve fullu, nebudeš čekat na sypač, tak se snažil hrabat a zašpéroval to znova. Pak tam byli tací, co nechali roh tandemu v protisměru a rozhodli se dělat pauzu, protože když oni mohli čekat na cestáře, tak ostatní boudou čekat, až si dodělají pauzu a policajti to neřeší.
Takže můžeme akorát tak nadávat sami na sebe navzájem...
Když se to trochu přes den rozjelo, tak kluk, co byl 18 hodin v práci nasadil frézu a jel znova, ten co jezdil se sypačem, tak 12 hodin s 20-ti minutovou pauzou na polívku a to díky tomu, že ho zase v 18.00 měl kdo vystřídat. Žádné vyjímky z 561 nemáme.
Takže nějaké poznámky o spánku cestářů....
Potom často slyším, že někdo viděl sypač a měl radlici zvedlou a nesypal, napadlo vás proč?
BES - běs
Protože jel na oběd?
Pokud se nepletu., pluhování má smysl při určité výšce sněhu a hlavně musí jet určitou rychlostí? A co tak pozoruju... Tak pokud to bylo na nějaký jedničce, tak jen přejížděl s inertem z nějaký trojky?
A nebo prostě byl na obhlídce rajónu
Pokud se nepletu., pluhování má smysl při určité výšce sněhu a hlavně musí jet určitou rychlostí? A co tak pozoruju... Tak pokud to bylo na nějaký jedničce, tak jen přejížděl s inertem z nějaký trojky?
A nebo prostě byl na obhlídce rajónu
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Davide, trefa, nikdo nejezdí na obhlídku sypačem, na to se jezdí osobákama nebo dodávkama, ale přesně, sypači dojde posyp, tak jede nakládát a klidně jede nakládat po úseku někoho jiného, protože taková je cesta na nakládku, stejně jako kamion, mix nebo kdokoliv jiný musí někam dojet naložit.
No a že neprohrnuje kdež tudy jede? Jsou různé druhy radlic a břitů na různé cesty, nic není černobílý
No a že neprohrnuje kdež tudy jede? Jsou různé druhy radlic a břitů na různé cesty, nic není černobílý
BES - běs
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
pavel-to ja ti ale verim.alicante expresss fh500 potkavam casto,ten nestoji nikde.Proc taky,on jede ze spanel,chvata,nema cas.A hlavne to ma v lete presne tri sichty na plac domu,to ze je zima a snih neresi to je tu vas boj..Ze jedime jak trotli neni treba rozepisovat.To ja nevim jak to tam chodi u vas s velenim,ja mam furt dojem ze to funguje po staru.chodi se na 6,do sedmy je kava a plan dne,pak se jde startovat technika a o pul osme do akce.Jenze to uz je celkem pozde,protoze auta stoji pohazene vsude po skarpach,pekar co jel ve dve treba,bus v 5 s lidma na sichtu,trucker co chtel nekam vyjet v 22h najivne.Treba se pletu ale tak to tady opravdu vypada.
Neřeším...
pánové hlavně je problem v tom ,že udržbu řídí dispečer kterej sedí 60 km vzdušnou čarou na Kladně kde svítí sluníčko a že je někde ledovka mu nevysvětlí ani hasiči a policie a když pošle sypač tak mu dá sypat 20 gramů a jede trasu treba 5x místo aby sypal podle sebe a jel 2x a silnice byla bezpečná,u nás bylo 20 čísel a sypač jel až v 9 hodin a jindy bylo 7 °c a sluníčko a solí se,dřív se sypalo rano před autobusama a ted je jedno jestli je nekde zafoukáno,na Kladne je klid tak je to všude v pohodě,v kanclo je teploučko tak klidek
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Tady tu naši oblast v které se pohybuju (sev. morava) zvládají silničáři celkem slušně. Pokud je něco zasekané v kopečkách, tak zpravidla kvůli tomu, že se tam cestář nemůže dostat skrz uvízlé auta a musí se to nejdřív odtahat, jak zdechliny.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
V uterý kolem 17h se hrabal blb,dle stop asi 200m koleje v tom 3.pruhu z Klášterce n.Ohří směrem na Cheb,nemohl jet na kraj,kde by se chytil ve sněhu,ale dle pravidla když já,tak nikdo to bral prostředkem,pauzoval jsem v Chebu na EW,po hodině dorazil kolega a nadával na blba,kterej ho zdržel za Kláštercem,prej byl v puli kopce,no to ohráblo tam musel nechat celej vzorek.Pavle,až do Chebu nebylo šáhnuto,to beru,po sněhu se dá jet rozumě,ale za K.Varama na dálnici jen vyleštěná dálnice radlicí bez postřiku nebo posypu,což je hrob,nechápu to vedení udržby
Dneska večer padal v Praze sníh. Jezdilo se krásně (schválně jsem se byl projet).
Po sněhu se jezdí dobře... Ale pak to rozkurvili silničáři solí a už to klouzalo To chvíli kolo zabír na asflatu, chvíli na sněhu... To se pak jezdí už blbě
Po sněhu se jezdí dobře... Ale pak to rozkurvili silničáři solí a už to klouzalo To chvíli kolo zabír na asflatu, chvíli na sněhu... To se pak jezdí už blbě
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů