Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
- Beseda s Martinem Macíkem: Sedlčany 2. únor v 18:00–21:00 Beseda bude v kinosálu, vstup z ulice "U Kulturního domu" Kapacita je max. 250 lidí -
https://www.facebook.com/events/1198841156859838/
https://www.facebook.com/events/1198841156859838/
Je to tak... Kamiony jsou tak nějak doplňková kategorie již od začátku. Bylo potřeba vozit materiál pro auta a motorky, tak byly potřeba kamiony. No a když už tu teda musí být, tak ať si klidně závodí.
Kamiony mají vždy nejmenší část ze sestřihu a to Dakar je na tom díky nybitému startovnímu poli dobře. Ostatní menší závody (zvláště ty pořádané Francouzi) nevěnují kamionům v sestřizích víc jak 5 sekund.Ovšem na záběry krajiny, pasoucích se koz nebo rozhovory s "no name" lidmi se najde času vždy dost.
Kamiony mají vždy nejmenší část ze sestřihu a to Dakar je na tom díky nybitému startovnímu poli dobře. Ostatní menší závody (zvláště ty pořádané Francouzi) nevěnují kamionům v sestřizích víc jak 5 sekund.Ovšem na záběry krajiny, pasoucích se koz nebo rozhovory s "no name" lidmi se najde času vždy dost.
Filip Nikl
herrywood: nemyslím, že by na AER Kamaz vůbec poslal 6 závodních aut, proč by to dělali? osobně bych se vsadil, že pokud by prostě nemohli příští rok na Jakar, tak pošlou do Afriky 3 klasický auta(možná nosáča, nevím, jak je to tam přesně s pravidlama a homologací) + plynovej šporák, na co by jich tam posílali 6?
mxmaki: mám dojem, že Schlesser když tu byl letos, na tiskovce říkal, že by klidně mohli vzít tolik závodníků, jako má Dakar, ale že nechcou, takže myslím, že ty omezení co si nastavují na počty účastníků jsou spíš čistě věc "udržitelného růstu", navyšování počtu účastníků jen tak, aby dokázali všechno zvládat a dost možná tím taky bojují proti přívalu těch přebytečných doprovodů, bez kterých si primadony na Jakaru nedokáží své "závodění" představit.
šokaři píše:BIG SHOCK RACING // DAKAR 2017
10. MÍSTO
Vážení přátele a partneři,
Dakar dal všem pěkně zabrat a 10. místo týmu Big Shock Racing bylo tvrdě vybojované. Ale uběhlo pár dní, proběhlo pár oslav, všem už otrnulo, vyspali se a v paměti z letošního náročného závodu zůstalo jen to dobré. Členové týmu Big Shock Racing už by na Dakar klidně vyrazili znovu. Ale to až za rok. Teď nastává období rekapitulace. Projeďte si ještě jednou závod s Martinem Macíkem, Františkem Tomáškem a Michalem Mrkvou z týmu Big Shock Racing v sestřihu nejzajímavějších momentů. Stačí kliknout na tlačítko play níže.
Podívejte se také na pár pozoruhodných čísel z letošního Dakaru:
9 000 ujetých kilometrů, z toho 2 300 měřených
22 náhradních pneumatik přivezených do Jižní Ameriky, pouze 1 vyměněná na trati
7 900 projetých litrů nafty
53°C nejvyšší naměřená teplota během závodu
-3°C nejnižší naměřená teplota během závodu
39,9°C nejvyšší teplota člena posádky
64 shozených kilogramů živé váhy, rekord drží navigátor František Tomášek: 9 kg
30 krát vyslovená fráze „Je to honička, být jednička“ (hlavně Lavorem)
3 hodiny průměrně denně naspal mechanik týmu Big Shock Racing
8 propocených kombinéz posádky
tisíce fotografií s místními fanoušky, kteří nám dodávali energii
a nespočet nezapomenutelných zážitků…
Hezký den přeje,
Big Shock Racing
Ta vyhraná etapa byla vůbec první etapa, extrémně krátká, a klasicky ve stylu "vláček", s rozestupy v řádu sekund, takovej prolog, zrychlenej přesun. Vyhrál jí zkrátka ten co se při průjezdu cílem nejvíc nalepil na toho před sebou .Co má větší váhu, jestli Alešove celkové umístění anebo Martinova vyhraná etapa.
Tohle vítězství nemá z hlediska závodění vůbec, ale vůbec žádnou váhu, a myslím že každej kdo Dakar aspoň trošku sleduje s tím musí souhlasit.
To se dá opravdu využít akorát mediálně, při prezentaci ovcím, ehm vlastně davu. Ale uznávám že i to má svojí cen.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů