Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Re: MAN TGA
na vstreky to nie je haklive, ale na naftu to hej.... to mozem potvrdit jedno zle tankovanie a 3 vstreky ... preto som to ani nepisal ako zavadu .. viac sa na tej pumpe nebolo ... od vtedy pokoj a zvysne tri az do predaja sli bez problemov...
Re: MAN TGA
Ivan Hofman: Kabel v pořádku, chyba je v řídící jednotce. Nová je prý moc drahá, tak si musím zvyknout. S ničím jiným problém prý není.
Re: MAN TGA
kedd tak citam o tom kable u kolegu, este ma napadlo ze ten D20 common railovy mal problem s kablom od RJ k vstrekom pod vekom, vedel sa nejakym sposobom poskodit a v izolacii tlacit olej do riadiacej jednotky a znicitu ju .. u nas zachytene na poslednu chvilu .. kabel cca 350€ ak si dobre pamatam...
Re: MAN TGA
Díky ještě někdo kdo má nad 1000000 ?
Re: MAN TGA
..chlapi cau...odbočím od D20....potreboval bych poradit u D28 530/480tka....jak se vám motor zahřívá?...myslím jak rychle...a jak vám ukazuje ručička na stupnici teploměru...?..Mě to cca po 4..5 km vyleze na začatek provozní teploty..myšleno první čarka odspodu(studena)...pak se ji už moc nahoru nechce...spiš se drží furt u toho začatku provozní teploty....z dlouhejch kopců nepadá..stale je na tom prvním provoznim dílku ...
Jinak topí už brzy..i v zimě cca 5..10 min..po place da se rect na volnoběh a uz jde teplej vzduch..
Já si už nepamatuju jak to chodilo u těch aut se ktetejma jsem obcoval...tak vás žadám o radu.
Jinak topí už brzy..i v zimě cca 5..10 min..po place da se rect na volnoběh a uz jde teplej vzduch..
Já si už nepamatuju jak to chodilo u těch aut se ktetejma jsem obcoval...tak vás žadám o radu.
Re: MAN TGA
..tady to je uchvatný fórum...
Re: MAN TGA
S MANem jsem nikdy nejezdil, ale scania se taky moc ohřívat nechtěla a drželo se tak kolem 60. Termostaty prý v pořádku. Potom jsem měl Volvo fh 13, tam to plynule vylezlo na provozku a drželo tam furt i na volnoběh. Maličko to vylezlo v létě do nějakýho trháku
Re: MAN TGA
..díky Venco...jinak když tu byla ta D20...tak na tu si pamatuju vcelku dobře..pač to byl vlastně muj první man ..byl novej...430tka....a taky zrovna to zahřívaní bylo nic moc...vzdycky..s vlekem...cca 8km...+ foukání..a motáni se ráno po lomě...
...pokaždý jsem sledoval i teplotu oleje..hlavně.vzimě to nechcelo ani topit strašnou dobu...Jinak motor byl spolehlivej...měl jsem to od nova do cca 150...a i pak jsem to měval furt na vočích a bylo to vcajku. Tahalo to jak zjednaný. Divně to teda v zimě startovalo studený..takový kašlaní..ale to už dělalo vodnova..asi normalní. Tady ta D28ma 530tka startuje líp v mrazech mě přijde. První zavada co byla na tej 430 D20...byl upadlá roura u vejfuku...kterej zpola schnil.
...pokaždý jsem sledoval i teplotu oleje..hlavně.vzimě to nechcelo ani topit strašnou dobu...Jinak motor byl spolehlivej...měl jsem to od nova do cca 150...a i pak jsem to měval furt na vočích a bylo to vcajku. Tahalo to jak zjednaný. Divně to teda v zimě startovalo studený..takový kašlaní..ale to už dělalo vodnova..asi normalní. Tady ta D28ma 530tka startuje líp v mrazech mě přijde. První zavada co byla na tej 430 D20...byl upadlá roura u vejfuku...kterej zpola schnil.
Re: MAN TGA
velka vyhoda pri tej D20 co sme mali bola ze mal intarder, samozrejme plati aj na terajsie novsie modely... ale ked som nastartoval povrcalo, kto to pozna rucicka sa ani nehla vysiel som na cestu rozbehol hodil reterder na 2-ku .. po par minutach niekde medzi 3 - 5 ... sa teplota pekne dvihla .. stalo to par centov na naftu co ani neriesim a islo sa bez rpoblemov... bez intardera si neviem rpedstavit ako sa to dlho zahrieva ..
Re: MAN TGA
česan : Být tebou bych rovnou vyměnil termostat /termostaty,pokud jsou tam dva jak u Mercedesu Zas tolik peněž to nestojí a ušetříš naftu ,kterou promrháš pomalým ohříváním a budeš mít jistotu,že to v létě neuvaříš...
Jinak MANa nemám,ale Actros MP3 410 topí celkem rychle a drží provozní teplotu 90 stále,v prudkém kopci naloženej ,to vyleze i přes 90
Jinak MANa nemám,ale Actros MP3 410 topí celkem rychle a drží provozní teplotu 90 stále,v prudkém kopci naloženej ,to vyleze i přes 90
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Re: MAN TGA
Určitě,termostaty jsou dva. jel jsem Klatovy-Ostrava a v kabině v poho,pustil jsem si bufík,ale namrzali stěrače a musel jsem zastavovat a oklepávát..děs...ted drži pořad 85°c
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
By mě jeblo , pred 2 rokama upadlej sací koš , beru , stane se . Oprava v manu v Hradci Kr. Pomalu 3 kyla . Po dvou letech upadne pro změnu celý olej . Čerpadlo normálně ten motor musí najet 1,5 mega a lemlovskou prací je vpr.... tak jsem tam napasoval 460 tak jsem zvedav , zítra bude start.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů