Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Ahoj Jirko,netušíš náhodou jaké typové označení měl návěs používaný na Ifě W50? Měl nosnost tuším snad okolo 10t.
Popř. máš k němu nějaká technická data? Dík.
Popř. máš k němu nějaká technická data? Dík.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj a mám k tomu originální katalog. Až najdu čas tak to sem dám.
Tak již znám cenovou představu prodejce té L60 kterou jsem sem dal na předchozí straně, je to 40.000,-€
Tak již znám cenovou představu prodejce té L60 kterou jsem sem dal na předchozí straně, je to 40.000,-€
Volvo FL 614.
Re: IFA
To už bohužel nejsou cenové levely pro obyčejného člověka ikdyž najdou se lidé co se umí kvůli svým koníčkům výrazně uskromnit,dokonce se i rozvést
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Také zdravím a schéma rozvodu vzduchu se dá najít zde v PDF: http://www.ifa-teile.de/ a to na pravé straně této stránky. A s elektrikou bude potíž, já jí musel zvětšit na A1 aby se dala dobře rozluštit. Na přiložené A3 v návodu L60 to bylo velice nepřehledný. Takže elektronicky asi nebude šance.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: IFA
Našel jsem jednu historickou fotku od nás z autoškoly. Ifa po srážce s Avií:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Tak všem přeji do nového roku hlavně hodně osobního zdraví,vůle a vytrvalosti při opravách a renovacích, mnoho pochopení od manželek, a mnoho dalších pěkných nápadů a oživených strojů
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Také přeji všem mnoho úspěchů v roce 2018 při udržování DDR techniky, která i po 28 letech od skončení její výroby funguje stále velice dobře .
Volvo FL 614.
- breakenter
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:23 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: IFA
Všem nadšencům a zachráncům staré poctivé techniky přeji mnoho uspěchů v roce 2018.
Tady jeden bombonek
Tady jeden bombonek
IFA W50 4x4 LAZ (turbo)
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dneska jsen vyrazil k Českým Budějovic a to na základě inzerátu na nové díly L60, ale již v telefonátu na Silvestra jsem věděl že to bude hlavně z W50. Ale to jsem neřešil, nové je nové a to se počítá . Takže jsem dovezl nekolik metráků nepoužitých dílů a již jsou uloženy ve skladu na horší časy. Drobotiny v krabicích bylo hodně a třídění zabralo více než hodinu.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Vzhledem k tomu že původní spojovací hadice k chladiči mi často praskaly a to z důvodu stáří původní gumy, tak jsem to předělal na silikonové a ty jsou elastičtější než původní gumové. Takže zlepšení po všech stránkách
Volvo FL 614.
Re: IFA
Gratuluji Jirko,pěkný úlovek,stejným způsobem i já sháním díly na ZTéčko,ale už jich taky ubývá a za nedlouho přijde chvíle,kdy už nebudou téměř vůbec,takže ber co se namane.
Co se týče pryží,tak je to poslední dobou tragédie snad u všeho co je nějakým způsobem z pryže. Taky pomalu přecházím na silikonové věci.
Co se týče pryží,tak je to poslední dobou tragédie snad u všeho co je nějakým způsobem z pryže. Taky pomalu přecházím na silikonové věci.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ta původní DDR guma vydržela 30 let při dobrém skladování. To je dobrá výdrž a lepší je dnes ten silikon který se dá sehnat v redukovaném provedení a to je třeba ve spodním napojení kde jsou různé průměry na motoru a chladiči.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak ta výše uvedená L60 AC-N je stále v nabídce a nyní na E-bay : https://www.ebay.de/itm/Original-NVA-IF ... Ciid%253A1
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů