Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe

Odpovědět
Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Skanska investuje ve velkém
Obrázek
sob lis 04, 2017 2:26 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Ten tankodrom zvany dalnice pres Ostravu je taky dilo Skanska?Zasrelit vsechny,postupne,pred nastartovanou 750tkou.
Neřeším...
čtv lis 09, 2017 3:22 pm

Malča
Příspěvky: 126
Registrován: čtv lis 27, 2014 7:00 pm
Bydliště: Brno

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Já myslím že Eurovia
čtv lis 09, 2017 6:02 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Zavada Ad blue.v Nl.Zacne ti to odpocitavat cas,10h mas na to stim zajet do servisu,pak to zdechne uplne asi.Do te doby to normalne jede a vse funguje.e6 500.
Neřeším...
čtv lis 23, 2017 10:04 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

jozin...... :mrgreen: už mám za sebou .... jezdil sem s tim 14 dní a ani to výkon neubralo , tak nevim .... když sem dorazil do service, tak mrcha zhasla...asi se to polekalo :D :D :D ....vyměnili trysku a ok , ...jen akorát , když jí povoloval,tak utrh dva šrouby :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a dvě hodiny to odvrtával v tom nerezu a "ladil" závit :wall: jinak teď mi začala kapat nafta .... přívodní hadice do hlavy od filtru ... ty zkurvený nacvakávací rychlospojky ---gumička v 3,14či :( prej častá závada , jo vzrušovat se netřeba......dokud to jede , nečapne to , je to mimo vejfuck, kterej je na druhý straně ...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob lis 25, 2017 9:27 am

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

sob lis 25, 2017 7:15 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4464
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

to martin440: Tak to s tou naftou mám už taky za sebou. :D :D :D Nejlepší bylo, na cestě jsem zjistil unik nafty, rychle do servisu, a teď to začalo. "Co s tím máte?" " Já nevím teče z toho nafta, jako by byla prasklá trubka nebo co a teče to někde okolo nápravy." "Hmmmm, tak věci se mají tak. Je tam to a to, a to se vyšoupe, tak to vyměníme." Technik auto ani neviděl, a přesně věděl co tomu je. Připadal jsem si jak ve škole když mě učitel zkoušel. :D :D :D :D Ještě tam chybělo, "Umíš hovno a chtěl bys pomník". :D :D :D
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
pát pro 01, 2017 3:01 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

4215.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

no mám cca 480 najeto a zatím...
-accu , klasika uvidim, jestli přežijou zimu ....ted ráno -3 topil sem 11+ hod, ráno accu 23,6V měnič vyplej, běžela lednice, zkusim jí vypnout na noc, až bude větší kosa :lol: ale jinak ten jako "šmung" to na start měli, nebylo znát, že by neměli sílu ..jen to napětí...
-kompresor
-tryska ADblu sračka
-o kroužek na filtru převodovky , výr vada (několik jich odešlo ) chytil sem to včas
-trubka od nafty

jinak podvozek (festovost a pod) ok bez vůlí, motoricky (tah , tlak oleje, teplota a pod) ok furt stejný, sem tam reznou příruby trubek a hadic, něco mi tam "ševelilo" nemoh sem za boha přijít co, ani sem na to nepřišel :think: zmizelo to :mrgreen: jinak při posledním servisu upgrade dobíjení ...zvětšili napětí až na 29V , při dobitejch accu to ukazuje 28,6V , jediná věc , co se mě zdá, že převodovka, už neřadí tak jemně a hladce... jako by se na ní projevovali vůle ... když po ní chci echt hrrr např při motorovce jí seřazuju rychle dolu a zapomenu, že nastupuje malá řada tak v tom občaš fest drbne :mrgreen: :mrgreen: , to nedělala...ale možná je to sujektivní dojem ... já hledám chyby na všem :doh: desky mám origo cca 80% podle PC v servisu ,ale PC v autě píše, že ještě 520+- tis... spojka asi 72+-% ,ale vozim houno....od 3-10 T ..při třech tunách sem se dostal na 19,56L/100km ... ale jezdim na doraz tak pruměr je okolo 23+- podle váhy a trasy.... topení ok, klima i nezávisl. ok vše funguje ...jo přestala svítit dioda na tlačítku na odemykání kabiny na dveřích .....já osobně bych neměnil za jiný ani ani , i když třeba mě fest sere, když vysuneš lednici a kastlík, že nemá aretaci ..daš si něco na lednici vezmeš za ní a všechno je na zemi :wall: ... bouda mohla mít klidně o 20cm víc a nemuselo bejt vykrojený lehátko , ale pro jednoho je to ok , pohoda , ve dvou na stálo volvo nebrat .... blbě řešená elektrárna ...když odpálíš pojistku ..všechno nahoře musí pryč..... a kdo tahá dráty jako dráteník (nebo jak ja :mrgreen: :mrgreen: ) běs všechno pryč.... jo zámky nádrží pravidelně mazat ..jinak konec se zamykáním .... a pod takový detailíky ....ale jsou to moje dojmy,,, každý to má jińak...podle vkusu každého soudruha že :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát pro 01, 2017 10:18 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4464
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Já takové detaily neřeším. Ale chtěl jsem se zeptat. Stále bojuji s řazením, neb šéf stále mi nadává, že přetáčím motor, že to chce max.1400otáček. Já stále odpovídám, že jezdím v plném automatu,šéf že tomu musím pomáhat, tak mám oči přilepené na otáčkoměru a pomáhám tomu, jenže občas si počítač postaví hlavu, a podřadí i o dva kvalty níže, samozřejmě otáčky jdou kolikrát i na 1700, samozřejmě opět telefon, že přetáčím motor. Chvíli hádačka a výsledek, zastav se v servisu, přehrají ti softwer na řazení. Vyjedu ze servisu a auto je jak vyměněné, řadí uplně luxusně, a podle představ fleatbordu. Jenže to vydrží jen tak dva dny a potom se to vrátí do starých kolejí. Řazení si podřazuje jak chce, a kolikrát ani neví kde je.(někdy i deset vteřin, než to zařadí další rychlost). Moje otázka, máte někdo podobné zkušenosti???
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
sob pro 02, 2017 9:40 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

jo občas mu mrdne a hodí o dva dolu, pak zjistí, že je to moc, vrátí o jeden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dělaj to všechny automaty.... takový píčoviny se u nás neřeší , duležitý ukazatele by měli bejt : spotřeba, předvídavost , (brzdy, dojezdy) zbytek je o hovně , a jestli má ten system na to, aby buzeroval lidi , u mě by moc nepochodil.... :wink: když potřebuju odpich , klidně ho ženu až na 1800 ...a hodim o dva dolu na ručně..... ale pravdu má , že 1400 tomu v klidný jízdě uplně stačí , tahá to od spoda v pohodě.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned pro 03, 2017 1:27 am

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Není šéf trochu podivín? Prudit kvůli přetáčení motoru, to by mě cyp střelil.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
ned pro 03, 2017 8:36 am

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4464
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

M.Z.:Na jednu stranu se mu ani nedivím, když ti někdo prodá auto se slovy, že auto bude jezdit skoro zadarmo a opak je pravdou, tak se ptáš proč a dealer hledá proč tomu tak je. (Jinak už tady kdysi jeden V.I.P. šef autodopravy napsal, že nafta je alfa a omega dopravy) :D :D :D
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
ned pro 03, 2017 9:19 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

Co by říkal na Mercedes? Ten dokáže při motorovce i 2200rpm :D
BES - běs
ned pro 03, 2017 12:11 pm

Uživatelský avatar
4215
Příspěvky: 4464
Registrován: ned lis 02, 2008 9:32 pm

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

to Pavel Šebek: To,je něco jiného, neekonomické otáčky se ti počítají, když auto držíš pod plynem, jinak, když stojíš na plynovém pedálu a vytáčíš motor nad 1500otáček. :D A to o čem jsem psal, je že když se rozjíždíš, šlapeš na plyn, a pomůžeš převodovce o kvalt nahoru a počítač si postaví hlavu a hodí ti o dva kvalty méně a než stačíš povolit plyn, tak už máš záporné body :D Nevím zda jsem to popsal dobře, třeba Martin440 doplní.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
ned pro 03, 2017 6:37 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Re: Nová generace FH (2012)

Příspěvek

4215.... popisuješ to správně .... věř, že sem jak fleetboard, tak dynaflet jsem zkoumal velice pokud možno detailně , páč mi zajímalo jak vlastně ten system funguje a co na něm všichni ti blbové (hlavně dopravci) mají .... na obou se mi povedlo udělat 100% (i u spagetii western :mrgreen: ale nevim , jak se jmenuje) ,klidně dodám screny...ale vo tom to neni... zkoušel sem styly ruzný , 100% , ručně 100% automat ..hrabat do toho, pomáhat tomu .... jeden čas jsme v rámci firmy soutěžili s mladým o medajli..z hecu :D ... programuje to člověk ..... první zádrhel....
i když system jede plně automaticky, a Ty ho budeš jen lehtat , tak hodnotí blbě i sám sebe ... :wall: ..... když budeš mít "pod-otáčky" - tj, pojedeš 70 bundeska a dáš tam ručně 12 a 85O ot ... volvo ..špatně -bere body , mercedes... napřed přeřazení a pak motorovka -body dolu , obráceně ne ---- jízda na "power" do 1600ot -body ok ...atd atd .... meziplyn při ručním řazení k 2000 až pak motorovka body dolu,,,,, počet brždění nad cca 35-40 km/ body dolu.... body nebo % to je fuck :D
ideální nástroj pro debily, co chtěj prcat svý lidi , pro ty rozumný je to pomocník.... jak sem psal , podstatný a duležitý udaje jsou:
plynulost jízdy-předvídavost .... brzdy , dojezdy, zastavení
optimální řazení
optimální spotřeba---využití motoru a převodovky vzhledem k obtížnosti trasy

zbytek , jako překročení rychlosti (standartně vztaženo na 85), pohyby plyn pedálu , občasné překročení otáček (nad 1400) to jsou naprosto nepodstatný udaje o hovně ..... někde sem měl celej podrobnej elaborát na tyhle věci , ale nemužu to najít , tak to muže být nepřesný.... :think: :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned pro 03, 2017 8:26 pm

Odpovědět

Zpět na „VOLVO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů