Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová generace FH (2012)
Ten tankodrom zvany dalnice pres Ostravu je taky dilo Skanska?Zasrelit vsechny,postupne,pred nastartovanou 750tkou.
Neřeším...
Re: Nová generace FH (2012)
Já myslím že Eurovia
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová generace FH (2012)
Zavada Ad blue.v Nl.Zacne ti to odpocitavat cas,10h mas na to stim zajet do servisu,pak to zdechne uplne asi.Do te doby to normalne jede a vse funguje.e6 500.
Neřeším...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
jozin...... už mám za sebou .... jezdil sem s tim 14 dní a ani to výkon neubralo , tak nevim .... když sem dorazil do service, tak mrcha zhasla...asi se to polekalo ....vyměnili trysku a ok , ...jen akorát , když jí povoloval,tak utrh dva šrouby a dvě hodiny to odvrtával v tom nerezu a "ladil" závit jinak teď mi začala kapat nafta .... přívodní hadice do hlavy od filtru ... ty zkurvený nacvakávací rychlospojky ---gumička v 3,14či prej častá závada , jo vzrušovat se netřeba......dokud to jede , nečapne to , je to mimo vejfuck, kterej je na druhý straně ...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Nová generace FH (2012)
to martin440: Tak to s tou naftou mám už taky za sebou. Nejlepší bylo, na cestě jsem zjistil unik nafty, rychle do servisu, a teď to začalo. "Co s tím máte?" " Já nevím teče z toho nafta, jako by byla prasklá trubka nebo co a teče to někde okolo nápravy." "Hmmmm, tak věci se mají tak. Je tam to a to, a to se vyšoupe, tak to vyměníme." Technik auto ani neviděl, a přesně věděl co tomu je. Připadal jsem si jak ve škole když mě učitel zkoušel. Ještě tam chybělo, "Umíš hovno a chtěl bys pomník".
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
4215....
no mám cca 480 najeto a zatím...
-accu , klasika uvidim, jestli přežijou zimu ....ted ráno -3 topil sem 11+ hod, ráno accu 23,6V měnič vyplej, běžela lednice, zkusim jí vypnout na noc, až bude větší kosa ale jinak ten jako "šmung" to na start měli, nebylo znát, že by neměli sílu ..jen to napětí...
-kompresor
-tryska ADblu sračka
-o kroužek na filtru převodovky , výr vada (několik jich odešlo ) chytil sem to včas
-trubka od nafty
jinak podvozek (festovost a pod) ok bez vůlí, motoricky (tah , tlak oleje, teplota a pod) ok furt stejný, sem tam reznou příruby trubek a hadic, něco mi tam "ševelilo" nemoh sem za boha přijít co, ani sem na to nepřišel zmizelo to jinak při posledním servisu upgrade dobíjení ...zvětšili napětí až na 29V , při dobitejch accu to ukazuje 28,6V , jediná věc , co se mě zdá, že převodovka, už neřadí tak jemně a hladce... jako by se na ní projevovali vůle ... když po ní chci echt hrrr např při motorovce jí seřazuju rychle dolu a zapomenu, že nastupuje malá řada tak v tom občaš fest drbne , to nedělala...ale možná je to sujektivní dojem ... já hledám chyby na všem desky mám origo cca 80% podle PC v servisu ,ale PC v autě píše, že ještě 520+- tis... spojka asi 72+-% ,ale vozim houno....od 3-10 T ..při třech tunách sem se dostal na 19,56L/100km ... ale jezdim na doraz tak pruměr je okolo 23+- podle váhy a trasy.... topení ok, klima i nezávisl. ok vše funguje ...jo přestala svítit dioda na tlačítku na odemykání kabiny na dveřích .....já osobně bych neměnil za jiný ani ani , i když třeba mě fest sere, když vysuneš lednici a kastlík, že nemá aretaci ..daš si něco na lednici vezmeš za ní a všechno je na zemi ... bouda mohla mít klidně o 20cm víc a nemuselo bejt vykrojený lehátko , ale pro jednoho je to ok , pohoda , ve dvou na stálo volvo nebrat .... blbě řešená elektrárna ...když odpálíš pojistku ..všechno nahoře musí pryč..... a kdo tahá dráty jako dráteník (nebo jak ja ) běs všechno pryč.... jo zámky nádrží pravidelně mazat ..jinak konec se zamykáním .... a pod takový detailíky ....ale jsou to moje dojmy,,, každý to má jińak...podle vkusu každého soudruha že
no mám cca 480 najeto a zatím...
-accu , klasika uvidim, jestli přežijou zimu ....ted ráno -3 topil sem 11+ hod, ráno accu 23,6V měnič vyplej, běžela lednice, zkusim jí vypnout na noc, až bude větší kosa ale jinak ten jako "šmung" to na start měli, nebylo znát, že by neměli sílu ..jen to napětí...
-kompresor
-tryska ADblu sračka
-o kroužek na filtru převodovky , výr vada (několik jich odešlo ) chytil sem to včas
-trubka od nafty
jinak podvozek (festovost a pod) ok bez vůlí, motoricky (tah , tlak oleje, teplota a pod) ok furt stejný, sem tam reznou příruby trubek a hadic, něco mi tam "ševelilo" nemoh sem za boha přijít co, ani sem na to nepřišel zmizelo to jinak při posledním servisu upgrade dobíjení ...zvětšili napětí až na 29V , při dobitejch accu to ukazuje 28,6V , jediná věc , co se mě zdá, že převodovka, už neřadí tak jemně a hladce... jako by se na ní projevovali vůle ... když po ní chci echt hrrr např při motorovce jí seřazuju rychle dolu a zapomenu, že nastupuje malá řada tak v tom občaš fest drbne , to nedělala...ale možná je to sujektivní dojem ... já hledám chyby na všem desky mám origo cca 80% podle PC v servisu ,ale PC v autě píše, že ještě 520+- tis... spojka asi 72+-% ,ale vozim houno....od 3-10 T ..při třech tunách sem se dostal na 19,56L/100km ... ale jezdim na doraz tak pruměr je okolo 23+- podle váhy a trasy.... topení ok, klima i nezávisl. ok vše funguje ...jo přestala svítit dioda na tlačítku na odemykání kabiny na dveřích .....já osobně bych neměnil za jiný ani ani , i když třeba mě fest sere, když vysuneš lednici a kastlík, že nemá aretaci ..daš si něco na lednici vezmeš za ní a všechno je na zemi ... bouda mohla mít klidně o 20cm víc a nemuselo bejt vykrojený lehátko , ale pro jednoho je to ok , pohoda , ve dvou na stálo volvo nebrat .... blbě řešená elektrárna ...když odpálíš pojistku ..všechno nahoře musí pryč..... a kdo tahá dráty jako dráteník (nebo jak ja ) běs všechno pryč.... jo zámky nádrží pravidelně mazat ..jinak konec se zamykáním .... a pod takový detailíky ....ale jsou to moje dojmy,,, každý to má jińak...podle vkusu každého soudruha že
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Nová generace FH (2012)
Já takové detaily neřeším. Ale chtěl jsem se zeptat. Stále bojuji s řazením, neb šéf stále mi nadává, že přetáčím motor, že to chce max.1400otáček. Já stále odpovídám, že jezdím v plném automatu,šéf že tomu musím pomáhat, tak mám oči přilepené na otáčkoměru a pomáhám tomu, jenže občas si počítač postaví hlavu, a podřadí i o dva kvalty níže, samozřejmě otáčky jdou kolikrát i na 1700, samozřejmě opět telefon, že přetáčím motor. Chvíli hádačka a výsledek, zastav se v servisu, přehrají ti softwer na řazení. Vyjedu ze servisu a auto je jak vyměněné, řadí uplně luxusně, a podle představ fleatbordu. Jenže to vydrží jen tak dva dny a potom se to vrátí do starých kolejí. Řazení si podřazuje jak chce, a kolikrát ani neví kde je.(někdy i deset vteřin, než to zařadí další rychlost). Moje otázka, máte někdo podobné zkušenosti???
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
jo občas mu mrdne a hodí o dva dolu, pak zjistí, že je to moc, vrátí o jeden dělaj to všechny automaty.... takový píčoviny se u nás neřeší , duležitý ukazatele by měli bejt : spotřeba, předvídavost , (brzdy, dojezdy) zbytek je o hovně , a jestli má ten system na to, aby buzeroval lidi , u mě by moc nepochodil.... když potřebuju odpich , klidně ho ženu až na 1800 ...a hodim o dva dolu na ručně..... ale pravdu má , že 1400 tomu v klidný jízdě uplně stačí , tahá to od spoda v pohodě.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová generace FH (2012)
Není šéf trochu podivín? Prudit kvůli přetáčení motoru, to by mě cyp střelil.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Re: Nová generace FH (2012)
M.Z.:Na jednu stranu se mu ani nedivím, když ti někdo prodá auto se slovy, že auto bude jezdit skoro zadarmo a opak je pravdou, tak se ptáš proč a dealer hledá proč tomu tak je. (Jinak už tady kdysi jeden V.I.P. šef autodopravy napsal, že nafta je alfa a omega dopravy)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Nová generace FH (2012)
to Pavel Šebek: To,je něco jiného, neekonomické otáčky se ti počítají, když auto držíš pod plynem, jinak, když stojíš na plynovém pedálu a vytáčíš motor nad 1500otáček. A to o čem jsem psal, je že když se rozjíždíš, šlapeš na plyn, a pomůžeš převodovce o kvalt nahoru a počítač si postaví hlavu a hodí ti o dva kvalty méně a než stačíš povolit plyn, tak už máš záporné body Nevím zda jsem to popsal dobře, třeba Martin440 doplní.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
4215.... popisuješ to správně .... věř, že sem jak fleetboard, tak dynaflet jsem zkoumal velice pokud možno detailně , páč mi zajímalo jak vlastně ten system funguje a co na něm všichni ti blbové (hlavně dopravci) mají .... na obou se mi povedlo udělat 100% (i u spagetii western ale nevim , jak se jmenuje) ,klidně dodám screny...ale vo tom to neni... zkoušel sem styly ruzný , 100% , ručně 100% automat ..hrabat do toho, pomáhat tomu .... jeden čas jsme v rámci firmy soutěžili s mladým o medajli..z hecu ... programuje to člověk ..... první zádrhel....
i když system jede plně automaticky, a Ty ho budeš jen lehtat , tak hodnotí blbě i sám sebe ... ..... když budeš mít "pod-otáčky" - tj, pojedeš 70 bundeska a dáš tam ručně 12 a 85O ot ... volvo ..špatně -bere body , mercedes... napřed přeřazení a pak motorovka -body dolu , obráceně ne ---- jízda na "power" do 1600ot -body ok ...atd atd .... meziplyn při ručním řazení k 2000 až pak motorovka body dolu,,,,, počet brždění nad cca 35-40 km/ body dolu.... body nebo % to je fuck
ideální nástroj pro debily, co chtěj prcat svý lidi , pro ty rozumný je to pomocník.... jak sem psal , podstatný a duležitý udaje jsou:
plynulost jízdy-předvídavost .... brzdy , dojezdy, zastavení
optimální řazení
optimální spotřeba---využití motoru a převodovky vzhledem k obtížnosti trasy
zbytek , jako překročení rychlosti (standartně vztaženo na 85), pohyby plyn pedálu , občasné překročení otáček (nad 1400) to jsou naprosto nepodstatný udaje o hovně ..... někde sem měl celej podrobnej elaborát na tyhle věci , ale nemužu to najít , tak to muže být nepřesný....
i když system jede plně automaticky, a Ty ho budeš jen lehtat , tak hodnotí blbě i sám sebe ... ..... když budeš mít "pod-otáčky" - tj, pojedeš 70 bundeska a dáš tam ručně 12 a 85O ot ... volvo ..špatně -bere body , mercedes... napřed přeřazení a pak motorovka -body dolu , obráceně ne ---- jízda na "power" do 1600ot -body ok ...atd atd .... meziplyn při ručním řazení k 2000 až pak motorovka body dolu,,,,, počet brždění nad cca 35-40 km/ body dolu.... body nebo % to je fuck
ideální nástroj pro debily, co chtěj prcat svý lidi , pro ty rozumný je to pomocník.... jak sem psal , podstatný a duležitý udaje jsou:
plynulost jízdy-předvídavost .... brzdy , dojezdy, zastavení
optimální řazení
optimální spotřeba---využití motoru a převodovky vzhledem k obtížnosti trasy
zbytek , jako překročení rychlosti (standartně vztaženo na 85), pohyby plyn pedálu , občasné překročení otáček (nad 1400) to jsou naprosto nepodstatný udaje o hovně ..... někde sem měl celej podrobnej elaborát na tyhle věci , ale nemužu to najít , tak to muže být nepřesný....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů