Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Ne všichni jezdící kolem Pardubic sdílíme stejný názor jako Pick
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Hm, tak motor v nouzáku...
http://www.buggyra.com/article/1783/kol ... s-krvacel/
O Macíkovi jsem již napsal, že je přemýšlivý perfekcionista a svým naturelem, jak on sám řekl, spíše na typ tratí, jako byla ta včerejší. Bude se možná ještě vyvíjet.
Valtr má zase raději techničtější pomalejší pasáže a písek.
Peterhanzel je jedním z mistrů pouště.
Sainz byl zase včera ve svém živlu.
Každý jezdec je určitým originálem.
http://www.buggyra.com/article/1783/kol ... s-krvacel/
O Macíkovi jsem již napsal, že je přemýšlivý perfekcionista a svým naturelem, jak on sám řekl, spíše na typ tratí, jako byla ta včerejší. Bude se možná ještě vyvíjet.
Valtr má zase raději techničtější pomalejší pasáže a písek.
Peterhanzel je jedním z mistrů pouště.
Sainz byl zase včera ve svém živlu.
Každý jezdec je určitým originálem.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Martin Macík se mi svým přístupem hodně líbí.
Nejede bezhlavě, ví co chce a postupně se zlepšuje.
Jak on říká - jede tak, aby je to nebolelo a přitom má výsledky.
Valtr včera říkal, že přijde doba, kdy bude z našich nejlepší.
Možná už přišla...
Nejede bezhlavě, ví co chce a postupně se zlepšuje.
Jak on říká - jede tak, aby je to nebolelo a přitom má výsledky.
Valtr včera říkal, že přijde doba, kdy bude z našich nejlepší.
Možná už přišla...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Valtr si včera neviděl do huby, ani se nedivím že ho nikde nechtěj.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Je to nepatrně od tématu a nechci vykřesávat plameny vášní. Presto se zeptám.
Zajímá mě stručný ,,životopis,, motorů Gyrtech.
Díky.
Zajímá mě stručný ,,životopis,, motorů Gyrtech.
Díky.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
no vychází z jejich okruhového motoru, nicméně na dakaru budou nároky asi krutější...
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Vyvíjej a testujou je někdy od roku 2001 pro okruhový tahače. Někdy před pěti lety je začali dodávat dakarákům. Myslím, že CDT, Macíkům a možná chvilku dokonce Vrátnýmu, nyní opět Lopraisovi. Blok je C13, zbytek je ve vlastní režii a hodně se kolem toho mlží, takže tam nejspíš nějaký know how bude. Dost testujou, což dokazujou semtam vystavený proražený bloky, zohýbaný ojnice a rozšmelcovaný písty.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Nic nevim, jsem prvnička.
Je to vyvíjené Buggyrou ?
Má s tím něco Tatra ?
Od píky ? Odkoupený ?
Kolika válec .....
Jak dlouho už, když to pořád nefunguje ?
Buggyra to má sw uškrcené na 950hp a 3600 Nm.
Aleš to má silnější ? Jiná verze ?
Je to vyvíjené Buggyrou ?
Má s tím něco Tatra ?
Od píky ? Odkoupený ?
Kolika válec .....
Jak dlouho už, když to pořád nefunguje ?
Buggyra to má sw uškrcené na 950hp a 3600 Nm.
Aleš to má silnější ? Jiná verze ?
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Píšu bulharsky?
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
Dík, napsal jsem to mezi tím.
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
MKR a nejasnosti ohledně Van den Brinka
V opravdu zvláštní situaci se ale octla holandsko-česká posádka s van den Brinkem a roudnickým palubním mechanikem Kozlovským. Ti se totiž zcela nečekaně octli na startovní listině dané 6. etapy, kterou také velmi úspěšně absolvovali na desátém místě se zhruba desetiminutovou ztrátou. Jejich výsledek ale stejně tak nečekaně zmizel. „Přiznávám, že teď čekáme, co se bude dít. Ve čtvrté etapě jsme prorazili olejovou vanu a včas jsme se nedostali z dun ke startu páté etapy. Kamion ale byl schopný pokračovat stejně jako posádka, a proto jsme byli rádi, že jsme do 6. etapy mohli odstartovat. Očekávali jsme vysokou penalizaci a samozřejmě zasáhnout do celkového pořadí už nikoho nenapadlo, ale rádi bychom, pokud by to jen bylo možné, získali alespoň další dílčí úspěch a kamion co nejvíce otestovali. Teď ale sami čekáme na rozhodnutí pořadatelů, co nám umožní,“ popsal aktuální situaci v Bolívii Mario Kress, šéf projektu MKR Adventure.
http://mkr-adventure.com/novinky-1/6-et ... y-mkr.html
V opravdu zvláštní situaci se ale octla holandsko-česká posádka s van den Brinkem a roudnickým palubním mechanikem Kozlovským. Ti se totiž zcela nečekaně octli na startovní listině dané 6. etapy, kterou také velmi úspěšně absolvovali na desátém místě se zhruba desetiminutovou ztrátou. Jejich výsledek ale stejně tak nečekaně zmizel. „Přiznávám, že teď čekáme, co se bude dít. Ve čtvrté etapě jsme prorazili olejovou vanu a včas jsme se nedostali z dun ke startu páté etapy. Kamion ale byl schopný pokračovat stejně jako posádka, a proto jsme byli rádi, že jsme do 6. etapy mohli odstartovat. Očekávali jsme vysokou penalizaci a samozřejmě zasáhnout do celkového pořadí už nikoho nenapadlo, ale rádi bychom, pokud by to jen bylo možné, získali alespoň další dílčí úspěch a kamion co nejvíce otestovali. Teď ale sami čekáme na rozhodnutí pořadatelů, co nám umožní,“ popsal aktuální situaci v Bolívii Mario Kress, šéf projektu MKR Adventure.
http://mkr-adventure.com/novinky-1/6-et ... y-mkr.html
Fuck off Buggyra
Re: Dakar 2018 Průběh 1. poloviny
lol, ASO v tom má takovej bordel, že si nevšiml, že jim vjel do dalších etap nedojetej kamion
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů