Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Holomci jedni! Já jim dám, dělat si srandu z mého modelu!
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Valtr zatím působí v Bonveru který letos nejel a přestavuje auta. Uvidíme, kde se letos objeví Bonveracký Tatrovky.
Když stroj dokončí Silkway, tak už není moc času na úpravy pro Dakar.
Macíci.
Tak hlavně je docela blbý, když nemáte náhradní kabinu. Je možné, že Frantu čeká poslední závodní rok a LIAZ bude minulostí. Každopádně bych rád viděl Macíky na SilkWay a v Africe. Pro MM jsou Mauretánské písky určitě vhodným učivem.
DeRooy slíbil, že se na AER 2019 vrátí. Minimálně tam tedy pošle torpédo, takže konkurence bude.
Akorát nevím, co Tomáš s tím novým motorem
Každopádně Tatrovce přeju ten kontrakt na 6000 klasických motorů
Když stroj dokončí Silkway, tak už není moc času na úpravy pro Dakar.
Macíci.
Tak hlavně je docela blbý, když nemáte náhradní kabinu. Je možné, že Frantu čeká poslední závodní rok a LIAZ bude minulostí. Každopádně bych rád viděl Macíky na SilkWay a v Africe. Pro MM jsou Mauretánské písky určitě vhodným učivem.
DeRooy slíbil, že se na AER 2019 vrátí. Minimálně tam tedy pošle torpédo, takže konkurence bude.
Akorát nevím, co Tomáš s tím novým motorem
Každopádně Tatrovce přeju ten kontrakt na 6000 klasických motorů
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
mirasat: já se bojím, aby Bonver vůbec nějaké auta postavil a tým nezanikl. Samozřejmě doufám, že se tak nestane. Na Liazky už nejsou kabiny? Tak ještě mají kabinu na tréninkové a na bydlíku....
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
A nemůžou si kabinu postavit, když MM st. má defakto papíry na výrobu Liazky?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
do teď myslím čerpali kabiny ze zásob, které si vytvořili v době, kdy se končilo s jejich výrobou, v podstatě měli jednu navíc a dvě, které byly na autech
vyrobit kabinu v jednom nebo dvou kusech asi nebude zrovna ekonomické řešení
taky tu byla snaha použít novou kabinu (Tedom?), ale ta myslím nesplňuje homologaci
vyrobit kabinu v jednom nebo dvou kusech asi nebude zrovna ekonomické řešení
taky tu byla snaha použít novou kabinu (Tedom?), ale ta myslím nesplňuje homologaci
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak snad někde kabinu seženou ne? Je tady pravda, že to bude asi trošku shnilák, ale LIAZek je celkem dost zatím. Je otázka jak je to s pevností. Jestli to stačí povařit a rám to udrží a nebo musí být nová jinak se to rozsype.
Filip Nikl
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Dvě auta v závodě je určitě výhoda, za současných pravidel. Je ale třeba srovnatelné výkonnosti, aby si mohli pomoci.
Hlavně by se měl posunout Dakar jako takový.
1. Pravidla pro příští rok zveřejnit pro všechny a včas. (Zatím je to vlastně vydírání značkou Dakar a nálepkou ,, Nejtěžší závod,, , který chtějí vsichni jet).
2. Roadbuky schodné pro všechny. Ale jak zakázat jejich externí zpracování ?
3. Navigace se dá udělat těžší i jinak, než umístit WP o 2km jinam
4. A samozřejmě vhodně narovnat podmínky pro všechny. Vždy když byla podporována konkrétní automobilka, ničilo to daný sport.
Lze to ??? Vždyť jde o prachy !!!
Hlavně by se měl posunout Dakar jako takový.
1. Pravidla pro příští rok zveřejnit pro všechny a včas. (Zatím je to vlastně vydírání značkou Dakar a nálepkou ,, Nejtěžší závod,, , který chtějí vsichni jet).
2. Roadbuky schodné pro všechny. Ale jak zakázat jejich externí zpracování ?
3. Navigace se dá udělat těžší i jinak, než umístit WP o 2km jinam
4. A samozřejmě vhodně narovnat podmínky pro všechny. Vždy když byla podporována konkrétní automobilka, ničilo to daný sport.
Lze to ??? Vždyť jde o prachy !!!
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Tak třeba nová pravidla umožní start s kabinou FOX když jsem viděl co všechno hoří na Renaultu V roce 2008 chtěl Macík s Foxem startovat i na slavné rally Dakar, předpisy však neumožnili použití částečně plastové kabiny a tak byla autu vrácena původní kabina LIAZ. Tedom postupně přestal užívat i označení Fox, které patřilo ne příliš povedenému malému hatchbacku Volkswagen.(www.garaz.cz/magazin/historie/3004663-s ... -na-to-mel)
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Koupit a případně polepit nějakou liazáckou kabinu bude menší z problémů.
Když už jsme u těch motorů - zahlídl jsem asi před půl rokem článek, že se tatra pokusí o stavbu vzducháče plnícího nový euro. Pokud ovšem dostanou dotaci. Nemáte někdo interní info jak se to nyní má?
Když už jsme u těch motorů - zahlídl jsem asi před půl rokem článek, že se tatra pokusí o stavbu vzducháče plnícího nový euro. Pokud ovšem dostanou dotaci. Nemáte někdo interní info jak se to nyní má?
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Trambusy s tím sprostým logem letos docela držely.
Jestli se to Tatře povede, tak jsou to borci
S Macíky je teď výhoda, že udělali velmi dobrý výsledek a Brabčák to odjel parádně...
Tak nějaký peníz bude...
Jestli se to Tatře povede, tak jsou to borci
S Macíky je teď výhoda, že udělali velmi dobrý výsledek a Brabčák to odjel parádně...
Tak nějaký peníz bude...
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
z my pozice, kdy nejsem detailne znalej situace v Tatre, mi prijde, ze vyvoj "novyho motoru" je jen krasnej dotacni projekt.
...a ted me tatrovaci sezerou
...a ted me tatrovaci sezerou
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
keď trochu popustíme uzdu fantázii a predstavíme si, že Macíci už minuli všetky dostupné kabíny LIAZ, s akou inou značkou by vám štimoval Franta?
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Jedinej náklaďák, kterej se mi zvlášť líbí. Jinak jsou tak nějak stejný.
https://www.tht.cz/userfiles/image/phot ... 00x600.jpg
Ještě tohle ujde. Připomíná závodní MAZy.
https://1gr.cz/fotky/idnes/17/092/r7/JA ... NITIA1.jpg
A bezva by byla tahle, jen asi nebude z nejprostornějších.
http://www.brdm2.estranky.cz/img/origin ... 3s-4x4.jpg
https://www.tht.cz/userfiles/image/phot ... 00x600.jpg
Ještě tohle ujde. Připomíná závodní MAZy.
https://1gr.cz/fotky/idnes/17/092/r7/JA ... NITIA1.jpg
A bezva by byla tahle, jen asi nebude z nejprostornějších.
http://www.brdm2.estranky.cz/img/origin ... 3s-4x4.jpg
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Už je to tedy nějaký čas, kdy jsem se bavil s MM ohledně dostupnosti liazáckých kabin. A tenkrát říkal, že jich mají ještě dost. Ale dnes už to samozřejmě nemusí platit. Nechme se překvapit. Pravdou je, že to takhle asi do nekonečna dělat nepůjde. Může přijít nehoda, fatální poškození kabiny atd. Budoucnost asi nebude tradiční macíkovské liazce nakloněna...
Mně osobně se nejvíce líbila kresba tuším Oldy, kde měl Franta kabinu Volvo.
laik: To si někdo z Pragy S5T udělal V3S?
Mně osobně se nejvíce líbila kresba tuším Oldy, kde měl Franta kabinu Volvo.
laik: To si někdo z Pragy S5T udělal V3S?
Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny
Asi něco takovýhohle:
http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... alnik-4x4/
http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... alnik-4x4/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů