Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 300
Ahoj, záleží v jakém to auto je stavu. My máme valník a zatím bez problémů. Se sklápěčkou Ti určitě lépe poradí zdejší uživatel Michi, je to fajn kluk co se vyzná. Převodovka? Pokud to má destítku tak asi v pohodě, je synchronizovaná a v celku bezproblémová. Motor typu M 1.2C tak tam je jiné vše,hlavy,výměník voda-olej je zde lamelový a zvenčí na bloku,vstřikovací soustava Bosch,erro 1 nebo 2.,výkonější hydročerpadlo serva,to je až vzadu jak byl u liazek kompresor. Kompresor je zde vpředu a hnán řemeny.Ventilátor chlazenímá viskospojku. Můžeš všechno co máš doma na starý motor prodat Je to docela dobře přístupné,krom kompresoru, ten je blbě umístěn téměř v rámu. Je to,ale pořád liazka takže doma opravitelný. jinak se to vzhledově nezdá,ale to auto je oproti starým liazkám úplně jiné. Na valníku máme parabolická pera a komfort jízdy úplně někde jinde než staré liazky. Sklopka je,ale asi mí nebude,nevím. Pak je ještě širší brzdové obložení přední nápravy,zadek je stejný. celková hmotnost 18 tun.
Kdyby Tě ještě něco konkrétního zajímalo,napiš,rád pomohu.Nevím co Tě konkrétně zajímá. Mám i katalog ND(valníky) a návod k obsluze pro všechna provedení.
Kdyby Tě ještě něco konkrétního zajímalo,napiš,rád pomohu.Nevím co Tě konkrétně zajímá. Mám i katalog ND(valníky) a návod k obsluze pro všechna provedení.
Re: řada 300
Rozdíly jsou podle mého názoru obrovské byť třeba kdejakej dědek na vrátnici řekne stará liazka aji na 300. Má vlastně pravdu, ale i tak bych řekl že těch výhod má 300 strašně moc a pocitově když tým autem jedeš je to jak z favoritu do fabie. Jedna věc je tady ale špatná a to jsou náhradní díly. To mi asi dají všichni za pravdu. Motor je Ok na ten je všechno v Jablonci ten bych neřešil. Převodovky praga to je těžko: buď 10 synchron, která na solo v poho a douho vydrží, 14 synchron vydrží trochu víc aji v soupravě, ale jakmile v těchto dvou převodovkách zarachotí jsou na ně straně drahý díly. Jenomže na co dneska nejsou. Nejlepší je ZF ale to by byla náhoda kdyby tam byla. Ale ze starou 10P80 co bývá ve 150 se ty pragovky nedají srovnat, řadí to podlě mě trošku pomaleji ale není to takový trápení a počítání zubů. Zadní náprava to ti zas řekne Michi pokud je tam Raba jsou na ni drahý věci a hlavně něco už nejde sehnat, ale třeba tam bude klasická liazacká ta akorát teče jak každá jiná Prostě ale všechno ide tak nějak improvizačně nahradit. Zatím jsem vždycky nějak všechny problémy vyřešil aji když to nešlo sehnat. Velikánskéj problém pro kterej už sem viděl aji pár 300 odstavit je spojkový ložisko, není a není a není nikde. Ale údajně mě teď kamarád říkal, že někde u Prahy je nějakej strejda co za 20 tis výměným způsobem prodává spojkový sady na 300, ale platí se předem a napřed musíš doručit starou spojku včetně ložiska, ale nemám pána osobně vyzkoušenýho. Jinak mě nic tak nenapadá, proč výměnu za 150 neudělat. Prostě líp to brzdí, neřve to v kabině, neskáče to tak na těch parabolách, aji to líp jede a nečudí to bíle půl dne než se to zahřeje.
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Re: řada 300
Ještě, že jsem tu 151 prodal. Nemusím jezdit ku Praze a můžu chlastat slivovici.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř čer 29, 2016 10:43 pm
- Bydliště: Dolní Ředice
Re: řada 300
Děkuji za informace až se dozví kámoš o té liazce podrobnosti dám vědět
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 300
Zdravím pánové a kluci , chtěl bych se zeptat zda je možné vzít motor s převodovkou a vstrikovacim čerpadlem z Liaz 300 a nacpat ho do Liaz 706 MTS, následně jaké úpravy jsou nadále třeba díky za rady
[ vzniká další závodní speciál ]
[ vzniká další závodní speciál ]
Re: řada 300
To ti je lepšie kúpiť 300-vku a dať na ňu kabínu z Matesa
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 300
A dá se tam nasadit zkoušel to někdo nebude překážet nějak kabina nebo podbehy kabiny ?
Re: řada 300
šefe ja som to myslel viac menej zo srandy To my pripadá ako keby si chcel skrížiť embečku z oktávkov. Ale ked prerábali Trambusi na kabínu zo 150tky tak tý to spravýš opačne Myslím si že to ešte nikto neskúšal, tak veľa šťastia a potom nejaké foto Ja osobne by som Matesa neprerábal, dal by som tam len Turbo motor a odobral zopár listov na perách nech to v teréne neskáče.
Re: řada 300
Ale ak by si to skúšal tak určite ti bude robiť problem kompresor pretože je v predu a určit nevojde do podbehov na Matesovu kabinu. Potom kulisa radenia rychlosti. Chladič musíš dať origo z matesa iný nevojde. Nedáš tam ani Intercooler atd. atd.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 300
Děkuji moc za rady určitě dám vědět jak sem se rozhodl
Re: řada 300
Všichni Liazácí v t.trialu jezdili s chladičema za kabinou,i ten mates to má,první větší voda,bahno v sekci,máš to zalepené
bahnem a vaříš i Ural od canonneerů přesouval chladič za kabinu a měl chvíli klid.
bahnem a vaříš i Ural od canonneerů přesouval chladič za kabinu a měl chvíli klid.
Re: řada 300
koprkam myslím že to je klasická bubnová bez bubnov
Re: řada 300
A kde vidíš ty kotouče? Já tam vidim jen to že někdo s toho sundal bubny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů