Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: IFA
Jirko Kolín je 1-3.června, asi je možné přijet už ve čtvrtek,ale rozhodující je určitě ten víkend. Také bych tě rád poznal osobně a shlédl Tvojí vymazlenou Ifku
Re: IFA
Jirka Novák: Tu je fotka, čo som ti sľúbil. Mám ich viac, ale teraz nemám čas. Ani mi nejde vložiť obrázok , tak musím takto. Ten lesovoz som ešte nevypátral. Železničiari mali aj ifu žeriav ADK , ten novší, s hranatou veľkou kabínou, ale išiel do iného mesta na náhradné diely. https://imgup.cz/image/LOAq
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak s Kolínem zatím nevím, mám hodně práce a asi nestihnu stk pro W 50.
Jinak pracuju na renovaci L60 a první fotky ukazujou rezatou planetovou převodovku z nové nápravy z Pütnitz. Je to taky šrot a naštěstí mám náhradní.
Dále fotky ukazují lakování dílů které nebylo možné pozinkovat. Tak je to lakováno dvěma vrstvama ( štětec a pistole) barvy Zinga která má ve uschnutém stavu 96 % ziknku o čistotě 99,995 % Je přelakovatelná jakoukoliv barvou a drží jak Helvétská víra a to mám vyzkoušené ze včerejšího nátírání.
Jinak pracuju na renovaci L60 a první fotky ukazujou rezatou planetovou převodovku z nové nápravy z Pütnitz. Je to taky šrot a naštěstí mám náhradní.
Dále fotky ukazují lakování dílů které nebylo možné pozinkovat. Tak je to lakováno dvěma vrstvama ( štětec a pistole) barvy Zinga která má ve uschnutém stavu 96 % ziknku o čistotě 99,995 % Je přelakovatelná jakoukoliv barvou a drží jak Helvétská víra a to mám vyzkoušené ze včerejšího nátírání.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Našel jsem na e-bay tuto L60, ale s tím červeným podvozkem se mi nelíbí, je to jako Karkulka.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-276-4152
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-276-4152
Volvo FL 614.
Re: IFA
Někdo se na tom taky hodně napracoval, mít půl míče,tak by to možná stálo za tu investici,otázkou je,jak dobře byl opracovaný podklad a jak kvalitní barvy jsou použité,aby to za rok neopadlo
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ano přesně tak, v dnešní době velice rozšířeného pískování je nebezpečí celého opískování auta a pak jeho nástřik na krásno. Takto jsem to viděl když jsem byl pro ten přední nárazník L 60 v Německu a majitel takto renovoval svojí L60.
Tady u té je ale použito i hodně nových šroubů na příslušenství rámu a taky jsou i další komponenty bez nástřiku. Tak jedině to posoudit na místě. Rozhodně není zcela kompletní, chybí držák rezervy a přední závěs na odtah. Asi by se toho našlo i více. Ale jinak vyadá schopně.
Tady u té je ale použito i hodně nových šroubů na příslušenství rámu a taky jsou i další komponenty bez nástřiku. Tak jedině to posoudit na místě. Rozhodně není zcela kompletní, chybí držák rezervy a přední závěs na odtah. Asi by se toho našlo i více. Ale jinak vyadá schopně.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dneska jsem dokončil kompletaci této zadní nápravy a ještě čeká na lakování a náplň převodovým olejem.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Paráda,jak z fabriky Tvá preciznost je luxusní, mnozí se můžeme od tebe učit, jen tak dál.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Mně se líbí nástupce 174ky a to T188:
Nevíte o nějaké v ČR?
Nevíte o nějaké v ČR?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Ano,ale přesněji řečeno je to značka Fortschritt a má komponenty z Ify,jako motor,nápravy atp. V Polsku jich jezdí ještě dost, k nám se již ty novější modely běžně nedovážely
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Samostavitelné brzdové válečky.
Dobrý den Jiří,
sleduji se zájmem Vaše příspěvky o Ifách dosti dlouho. Mám takový dojem, že jsme si i kdysi zde na fóru povídali o brzdových válečcích, ale nejsem schopen to nyní dohledat. Netušíte náhodou (nebo i někdo jiný, samozřejmě), zda a jak lze pístky samostavitelných brzdových válečků stlačit zpět k sobě? Jak vůbec funguje to samostavění?
Jedná se o samostavitelná prasátka předních kol Avie z roku 1997. Stalo se mi na Furgonu, že po opakovaném silném a prudkém brzdění nyní zůstávají lehce zablokované vzduchokapalinové brzdy... Netuším, čím to může být. Díky za případnou odpověď.
sleduji se zájmem Vaše příspěvky o Ifách dosti dlouho. Mám takový dojem, že jsme si i kdysi zde na fóru povídali o brzdových válečcích, ale nejsem schopen to nyní dohledat. Netušíte náhodou (nebo i někdo jiný, samozřejmě), zda a jak lze pístky samostavitelných brzdových válečků stlačit zpět k sobě? Jak vůbec funguje to samostavění?
Jedná se o samostavitelná prasátka předních kol Avie z roku 1997. Stalo se mi na Furgonu, že po opakovaném silném a prudkém brzdění nyní zůstávají lehce zablokované vzduchokapalinové brzdy... Netuším, čím to může být. Díky za případnou odpověď.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Také dobrý den,
samostav je složen z trapézového závitu a speciálních pružin které umožňují pouze rozšroubování závitu. Tím se dosahuje samostavného účinku protože těla pístků jsou blokovaná proti otáčení v paknách pomocí čtyřhraných kamenů.
samostav je složen z trapézového závitu a speciálních pružin které umožňují pouze rozšroubování závitu. Tím se dosahuje samostavného účinku protože těla pístků jsou blokovaná proti otáčení v paknách pomocí čtyřhraných kamenů.
Volvo FL 614.
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IFA
Díky. Je to zajímavé, ale bohužel zřejmě jinak, než na Avii...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů