Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Chalani prosbu mam. Nemate niekto doma tskuto pružinu? Dnes na krizovatke stupim na spojku,urobilo to puk a je po pruzine,a u nas ich nemaju. pouziva sa na vracanie spojky alebo brzdy. keby niekto mal,tsk budem rad,na cene sa domluvime urcite
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Peťo nešla by upravit pružina z měchů, co ovládá ventil pružení? Nevidím velikost, ale tvar je velmi podobný
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Lubossss- kuknem,vcera som bol i nas v krame a maju tam len na pakne a avie. tatra nic. premyslam zda by nesla pouzit zo 148
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- Hanys
- RC-TRUCKER
- Příspěvky: 467
- Registrován: čtv bře 23, 2006 11:32 pm
- Bydliště: Kósek na sever vod Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
peter gasparovic:
tady ti namotají jakoukoli pružinu podle originálu: http://www.pruziny-federn.cz/
Nebo zkus vybrat tady: http://www.pruzinycermak.cz/ zde je e-shop: http://www.webareal.cz/webareal-cz
tady ti namotají jakoukoli pružinu podle originálu: http://www.pruziny-federn.cz/
Nebo zkus vybrat tady: http://www.pruzinycermak.cz/ zde je e-shop: http://www.webareal.cz/webareal-cz
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Hanys - oki,diky,uz som to vyriesil,dnes som zasiel do jedneho kramku a tam mal pan posledne 3,tak som vzal vsetky
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Kurva, to je mašina. Vůbec jsem netušil,že tu něco takového vzniklo. Paráda. Ještě by to chtělo dohledat jak pak se to vůbec osvědčilo. Ale stroj je to hezký.
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Nazdar tatrovaci. Na T813 AM50 mam problem: Po nastartovani chvilu bezi,potom zacnu padat otacky,chvilu to udrzim v chode pridanim a vytiahnutim cucaku,ale nakoniec zhasne. Po chvili ju znova nastartujem a opakuje sa to.Max. otacky nedosiahne ani na plny plyn...Po zastaveni motora povolim odvzdusnovaky na vstrek.cerpadle,a nafta strieka (aj na stojacom motore). Za chodu takisto -akykolvek spoj na naftovom potrubi povolim (el.cerpadlo,filter, pod.cerpadlo, vstrek.cerpadlo ) ,nafta riadne strieka. Je potrebne aby nafta na privode do vstrek.cerpadla mala urcity tlak, alebo staci ze tecie? Mam podozrenie na pretlakovy ventil na prepade zo vstrek.cerpadla do nadrze,ale nezda sa mi to-ked nafta pred cerpadlom strieka-otazne je ci dost... Nestalo sa vam to uz niekomu? Vdaka . Miro.
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Tlaková kulička se jmenuje tlaková kulička protože vytváří svým odporem tlak nutný k naplnění elementů ve vštřikovacích jednotkách. Zkontroluj ji případně vyměň. Těžko se to na dálku posuzuje ale z toho co píšeš , bych usuzoval že máš spíše snížený průchod nafty z nádrže do vstřikovacího čerpadla, bordelem ucpané trubky hadice šroubení, sklínka, filtr atd. také zkontroluj jestli není některá trubka nebo hadice zlomená
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Vdaka Lubos. Tak pokial je na naplnenie elementov nutny urcity tlak,tak ano,ta gulicka by to mohla byt,ale nemal som poruke kluc na vysrobovanie toho holendru,v ktorom je zasrobovana. Musi to byt ocko 19 s tenkou stenou,inak opiera o pridavac paliva,a plochy,lebo mojim na koncoch zalomenym som zasa opieral o horny kryt za motorom...(je to tak silno dotiahnute,ze vidlicovym som strhaval hrany). Potrubie je v poriadku, pohare ciste, nafta tecie do cerpadla tak,ze by musela nakrmit aj 2 take motory na plny plyn...Takze ta gulicka by bola logicka:neudrzi tlak v cerpadle,ale pusti naftu nazad do nadrze...Ked motor chvilu postoji nafta do elementov stecie pomaly aj bez tlaku (neviem ci to tak moze byt-nikdy som vnutro cerpadla nevidel...),a motor sa da natocit -na chvilu...Skusim dnes zohnat vhodny kluc a ak sa k tomu dostanem,napisem. Vdaka. Miro
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Dik za radu. Tak som natiahol pruzinku na gulicke cerpadla,dotiahol som holender na pomocnom-elektrickom cerpadle-sem-tam odtial kvaplo,vyhodil som maly plastovy palivovy filter (univerzalny z mototechny) a ide to omnoho lepsie...Ale nie uplne dobre,v prudsom stupani to zasa zacalo stracat silu,po zatiahnuti pridavaca a pomocneho cerpadla sa to pomaly chytilo a islo. Spravilo to asi 3-4 krat,presiel som polnymi cestami cca 10km ,vystupal som zo 400m n.m. do cca 1300 m n.m.,tam teraz stojim a nakladam drevo-metrovicu a haluzinu rucne,na buduci tyzden to chcem zviezt. Potom mozno pridam nejake foto.Zdar. MF
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: úte led 22, 2008 11:52 am
- Bydliště: Jirny
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Dobrý den, nevíte někdo, kde bych sehnal nádrž na naftu na T813 tahače podvalniku? Děkuji
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
Ahoj, zkusil bych KV AUTO-SPRINT ve Chválenicích v Západních Čechách. V minulosti mívali relativně mnoho dílů na staré typy vozidel T148, T813 i P-V3S. Ale nevím, jak moc už tyto staré zásoby "vyčerpali".
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..
JJ, Petr Hrabina prodává vše...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], msifa a 37 hostů