Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Naposledy upravil(a) TATRA8X8 dne úte lis 13, 2018 8:43 am, celkem upraveno 1 x.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
TATRA PHOENIX 12X10
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
V Tatře začali stavět opravdu šílené stroje, dnes jsem byl na lince a nestačil se divit, 3 kusy Phoenix 10x8-8, natáčečí 1., 2., 4. a 5. náprava včetně krabího chodu!!!, 3. náprava nepoháněná zvedací prý to jede do Koreje pod nějaký jeřáb.
Další velmi zajímavý podvozek Phoenix 8x8-6, poslední náprava natáčecí, celý na jednomontáží 445/75 R 22,5, všechny nápravy kombinované odpružení měchy + hydropneumatické válce, povolená celková v NL asi 46 tun (4x11,5 t na nápravu), přímá konkurence pro Ginaf nebo Terberg, zajímala by mě cena takového podvozku a jízdní vlastnosti v terénu ...
Asi pro CH tam byl podvozek 6x6-4, poslední náprava natáčecí + poháněná, auto se zkráceným rozvorem +/- 3100 mm, perfektní obratnost v terénu, lepší jak u klasické 4x4
Další velmi zajímavý podvozek Phoenix 8x8-6, poslední náprava natáčecí, celý na jednomontáží 445/75 R 22,5, všechny nápravy kombinované odpružení měchy + hydropneumatické válce, povolená celková v NL asi 46 tun (4x11,5 t na nápravu), přímá konkurence pro Ginaf nebo Terberg, zajímala by mě cena takového podvozku a jízdní vlastnosti v terénu ...
Asi pro CH tam byl podvozek 6x6-4, poslední náprava natáčecí + poháněná, auto se zkráceným rozvorem +/- 3100 mm, perfektní obratnost v terénu, lepší jak u klasické 4x4
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Tak říká se že DAF vypověděl Ginafu dodávky sestav a peče teď výhradně s Tatrou, takže pro NL se teď staví pořád něco a samý zajímavý kousky... Co u Vás nového, dlouho si nic nepsal...
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Jen tak dál někdy mi to přijde, že někdo z Tatry tady někdo četl co by měla mít v nabídce. Zpětně to tak vypadá.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to Hynek:
S tím Ginafem asi něco bude, nejdou jim www-stránky.
No u nás technicky nic moc nového, krouhli nám prachy na investice, takže tento rok jen 2x veterán T815 ala VP13 total GO pod stoltejner - přepravník stolových palet. Jinak často jezdím, sháním kšefty, řidiči moc nejsou, málo fotím, málo píšu na fórum, asi syndrom vyhoření ...
Pevné návěsy jsou uzavřená kapitola, od 1.10. 2018 změna legislativy, vyhláška 209/2018 Sb. ...
Ale nedalo mi to a hledal jsem sekci co jsme kdysi vymýšleli co by Tatra měla vyrábět (10.1. 2011) a dnes máme 10/2018 a Tatra vyrábí i větší bejkárny, než jsme kdysi vymysleli ... (8x8-8 krab, 10x8-8 krab + zvedačka, 10x10-8 celý na hydropneumatice, 10x10-6 pracovní stroj s Allisonem, 8x8 "Máša" s Allisonem, 4x4 tahač, 6x6-4 s poslední natáčecí a pohánenou nápravou, 8x6 různé varianty + Tridem, zvedací nápravy, Tatratraktor, vojenský tandemový přívěs s nápravami Tatra, převodovka ZF Traxon, ...) no a vývoj Tatry to stihl za 7 let a ne za 10 let jak jsem si to kdysi myslel ...
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=105
S tím Ginafem asi něco bude, nejdou jim www-stránky.
No u nás technicky nic moc nového, krouhli nám prachy na investice, takže tento rok jen 2x veterán T815 ala VP13 total GO pod stoltejner - přepravník stolových palet. Jinak často jezdím, sháním kšefty, řidiči moc nejsou, málo fotím, málo píšu na fórum, asi syndrom vyhoření ...
Pevné návěsy jsou uzavřená kapitola, od 1.10. 2018 změna legislativy, vyhláška 209/2018 Sb. ...
Ale nedalo mi to a hledal jsem sekci co jsme kdysi vymýšleli co by Tatra měla vyrábět (10.1. 2011) a dnes máme 10/2018 a Tatra vyrábí i větší bejkárny, než jsme kdysi vymysleli ... (8x8-8 krab, 10x8-8 krab + zvedačka, 10x10-8 celý na hydropneumatice, 10x10-6 pracovní stroj s Allisonem, 8x8 "Máša" s Allisonem, 4x4 tahač, 6x6-4 s poslední natáčecí a pohánenou nápravou, 8x6 různé varianty + Tridem, zvedací nápravy, Tatratraktor, vojenský tandemový přívěs s nápravami Tatra, převodovka ZF Traxon, ...) no a vývoj Tatry to stihl za 7 let a ne za 10 let jak jsem si to kdysi myslel ...
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=105
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Aspoň je vidět jak jsme se nedokázali odvázat a mám takový pocit, že další chuťovky nás čekají. Třeba souprava Tatra jako lesák nebo sklopka. Možná i návěs Tatra a to klidně plnopohonné, co my víme co mají v plánu. 8x8 s tandemem 6x6 s tridemem ala 12x12 nebo i jinak různě zvedané a zatáčene napravy. Fantazii se meze nekladou.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Dnes jsem viděl u nás v KM dvě euro 6-tky Prasident 8x8.S 1 . Nádhera
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Co myslíš tou hydropneumatikou ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] a 26 hostů