Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Deset Bludišťáků má Nevím Jj od bufíku, Na jednu stranu mě to neštve, to sklo má 20let, a už je problém ho udržet průhledné, na druhou stranu, ta pakárna s nasazováním
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
jo pakárna to se jeden až diví kolik uderů holou pěstí to sklo pri nasazování vydží
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jak na tu prasklinu na okně,tak i na to vysejpání jsem myslel,celé videa
jsem zkouknul a stěrače se hejbly až na asfaltu takový kousek od bludištáka
jsem zkouknul a stěrače se hejbly až na asfaltu takový kousek od bludištáka
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Ahojte. Zmestia sa taktik pneu 15-21 na civilný podvozok 815-ky?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nevím : Jj blbej tvar skla, zbytečně robustní guma, a hlavně ten prolis plechů nahoře nad gumou. Nezkoušel jsi nasadit gumu klínkem dovnitř? Logicky, mělo by to jít snáze ?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
o fintě klínkem dovnitř jsem ani neslyšel problém dělaly kabiny po opravách různě deformovaný,taky některý dodávky skel z polska číny a bůhví odkud jinak líp to šlo s původní gumou než s novou, no hlavně dobře namazat stěrače pryč clona pryč,orig police s tou to šlo,ve dvou třech sehranejch bylo po bitvě za hodku dvě
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
jo a když nebyla po ruce šňůra tak se hodil třeba obyčejnej autokabel
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Autokabel používám běžně, nicméně na liaz 110.471 s vysokým kloboukem místo střechy jsem kdysi dávno nasadil čelní sklo sám , opakuji sám za dvě hodiny včetně natlačení klínku, No na mojí boudě na 815 jsme ve třech, zvítězili po osmi hodinách, sedření jak Bulhaři , To mě vůbec neláká
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
jednou sem vezl 815ku s čelním oknem na pojistku do určenýho(autorizovanýho) servisu na skla ti borci tam vůbec nevěděli jak na to byli tam dva tak jsem furt lítal z boudy ven a do boudy tady drž tady tlač taklhle táhni když byla guma za hranou a začal jsem bušit do skla aby zapadlo tak se ten vedoucí pomalu sesypal jak ječel že to praskne no to riziko tam je
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Riziko je v celém životě, a svět patří těm co se z něj neposerou
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Přechod z vlakna Ternoo . ""Nevím"" a Filip 90.. a co zrušit zadní uložení torzek? Náboje s vnitřním drážkováním vyřezat z nosníku, na vnějším průměru je osoustružit (Pokud se nůž nechytne tak bruska na kulato) přes nový vnější povrch udělat otočné pouzdro, a to přivařit na původní nosník. Prostě dát měchy až na konec torzek, tam je místa pokokot (Nová slovenská jednotka množství) a předek může zůstat původní, uznávám že Pieroty jsou o několik levelů dál než klasické brzdy, ale na STK vždy nabrzdím bez problému na první dobrou a tolik se mi investovat nechce.
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pát led 01, 2010 3:39 pm
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
No,myslienka i potreba urcite zaujimava,viem o com hovoris. Ja jazdim Tatry tahace 4X4 vesmes uz 22 rokov a ty rany do zad fakt niekedy stoja za to. Obzvlast u tahacov navesu su este skratene torzky,takze je to dost neprijemne ,ked napr. je nalozene vpredu viac ako ma byt. Vaky vpredu ,asi dobra myslienka,ale velice pracna a navyse prekopavat stary ram s povodnymi prieckami... U zavodaku to nevadi ,ale ty asi jazdis nalozeny,tam bude ta dynamika niekde inde. K tomu vzducharina ,kompresor ,asi knor,ktory umi objem i tlak. Riadenie ,postrk k parohu, a radenie kvaltov minimalne vrchom cez hrazdu. Ja som nad tym uvazoval tiez ,ale keby ,tak by som skusil odpruzenie kabiny vpredu i vzadu. Navyse ,mam to spostredkovane cez dve ruky od lesakov,prej je auto na torzach stabilnejsi na vodivost oproti vzduchu.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
a ten měch by jsi dal pod rám? asi bys musel dát na každou torzku dva aby to udrželo naložený,proveditelný to asi bude životnost toho uložení a jízní vlastnosti to bude tak trochu překvápko to ti nikdo nezaručí jestli se to osvědčí,odpružit kabinu jak píše Laco je taky řešení stačilo by vzadu a kvalitní sedačku bych dal
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
...taky žádná sranda,překopat řazení,spojku,brzdu,plyn...i když asi by šlo použít řešení z Terrna...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
tak spojku asi ne a když odpružíš jen zadní uložení tak to pobere brzda plyn řízení a možná i řazení,teda pokud to bude chodit tak 5-10cm ale hodit to celý na polštáře to už by bylo něco jinýho brzdič na kabinu, sloupek řízení s teleskopem,plyn a řazení na lanovody ale zase bezkonkurenční limuzína na teréním pdvozku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 22 hostů