Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-137, 138, 148
Ok Jarku,diky moc. Mozes my prosim poradit aj s dotazom vyssie? Ide stloupek rizeni zamenit medzi 138 a 148? Diky
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
Nevíte někdo o nějaké 138 s3 na prodej? Nebo, že by byla někde v družstvu odstavená?
Kdyby jste o něčem věděli pošlete mi SZ Moc dík.
Kdyby jste o něčem věděli pošlete mi SZ Moc dík.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Re: T-137, 138, 148
...nedostatkové zboží...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1567
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
Re: T-137, 138, 148
Tak 138 někde zahozenou už jsem neviděl mraky let ty už asi budou všechny v hutích.
Zijte dlouho a blaze.
Re: T-137, 138, 148
Ahoj,
můžete mi prosím někdo popsat rozdíl brzd u civilního a vojenského provedení? Máme vojenskou T148 a teď se nám porouchal ovládací ventil (https://www.google.com/search?client=fi ... 3612346000). Byl pouze ucpaný bordelem, tak stačil vyčistit, ale vymontovat ho mezi nádrží a rourou byl teda porod... Hledal jsem nějaké schéma vzduchotechniky, ale ty co jsem našel mi na naši tatru nějak nesedí...
Díky!!
můžete mi prosím někdo popsat rozdíl brzd u civilního a vojenského provedení? Máme vojenskou T148 a teď se nám porouchal ovládací ventil (https://www.google.com/search?client=fi ... 3612346000). Byl pouze ucpaný bordelem, tak stačil vyčistit, ale vymontovat ho mezi nádrží a rourou byl teda porod... Hledal jsem nějaké schéma vzduchotechniky, ale ty co jsem našel mi na naši tatru nějak nesedí...
Díky!!
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-137, 138, 148
Odfot co potrebujes, v unoru som doma,tak kuknem do suplika
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-137, 138, 148
Vzduchotechnika je na obou autech tedy vojenská a civilní stejná akorát civil má 2 okruhový brzdič a voják má 3 okruhový brzdič jinač vše stejné
Re: T-137, 138, 148
Jarku: K čemu slouží 3tí okruh?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-137, 138, 148
Ahoj, díky, včera jsme to museli znova rozebrat, protože ucházel vzduch okolo T kusu... Máte to také všichni v ocelových trubkách? Přemýšlíme že některé dílčí trubky vyměníme za hadice, protože se ty holendry musí správně nastavit, jinak to můžete dělat celé od znova...
Pokud jsem se díval na tu vzduchotechniku správně, tak prvně jde z kompresoru do nádržky (tam by se asi v zimě měl dávat líh), poté jde smyka pod rourou (slouží k ochlazení vzduchu??) a zpátky do regulátoru a dál... Je to tak? Díky
Pokud jsem se díval na tu vzduchotechniku správně, tak prvně jde z kompresoru do nádržky (tam by se asi v zimě měl dávat líh), poté jde smyka pod rourou (slouží k ochlazení vzduchu??) a zpátky do regulátoru a dál... Je to tak? Díky
Re: T-137, 138, 148
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-137, 138, 148
Mikki - to videlo 138 iba z rychlika kabina 148 , ram s korbou 148 akurat podvozok je 138
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-137, 138, 148
A to ještě je kšilt dost vysoko nad boudou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Derek88 a 53 hostů