Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Tak to ložisko v napínaku je v háji , nemyslím kladku ale co vede ta 12 šroub tam se to musí trochu točit
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Nepřipadá mi že by tga bylo více poruchovější než F2000, od r.2000-2005 .Co se týká man s D20 motorem , nám šlapal do 900 tisíc bez problému , jednou jsme měnili trysky.potom se propálil píst a go 350 tis. Podle mě co jsem odposlouchal to chce po 40 tis měnit olej, po 400 tis dát fungl nové vstřikovače na 700 tis dát nové šály ( je to daň za větší tlaky , náročnost na kvalitu nafty a hlavní důvod plnění euro norem )
Re: MAN TGA
Ivane jaké máš zkušenost s těmi pětidrážkami Rusákama? Dáváme čtyřdrážky 201 a ty jsou super...
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Predkový kamy mám na 4x4 a maj uz pres 100 tis takze super, a 4 drazkový na vleky taky držáky, kolega je má na cisternách na cement a jiný nedává . I cena okolo 6,5 je dobrá
Re: MAN TGA
JJ,ale tam někdo dal podložky a ty to evidentně svírají a neumožnují tomu pohyb....možná je to pokažený a někdo to takto diletansky vyřešil.....to musí chytnout střed a kladka chodí, ale potřeboval bych nějaký frezovaný podložky, ať to nechytne šroub celý a tím to zafixuje...rozumíme si?
Asi takový..ale nevím co tam je orginál...mám tam dvě ploché a je podle mne špatně.....
Asi takový..ale nevím co tam je orginál...mám tam dvě ploché a je podle mne špatně.....
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Buďto soustruh nebo 2 podložky na sebe
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Re: MAN TGA
Podle mě hlavně aby to mělo čitelné a nepřeražené VIN na rámu. Páč na tom asi stojí (podle posledních zkušenostech) svět.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
500000km
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Zajeté auto, vyměnit oleje a jezdit.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: MAN TGA
Zkontroluj patice ke vstřikům. Rozpojit a jestli tam není olej jsou přístupný pod deklem, který je pod řidičem na motoru, odjistis šroubovákem. Jestli budou od oleje vyměnit tenhle svazek, umí to procpat olej kabelama až na svorkovnici v řídící jednotce a tu potom odpálit.
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Děkuji. auto je hotové
Re: MAN TGA
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů