Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
I tak to může dopadnout
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Já bych to viděl na couvání a pak se sesunul beton dozadu a vzhledem k dlouhodobému přetěžování v minulosti došlo k prasknutí únavou materiálu. Beton má rozhrnutý pod autem a tak to zlomený ještě chvilku jelo zpátky. Je to 4x2 a ta měla myslím rám z jiné kvality oceli než 4x4.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Jirko, tak jak probíhají poslední předletové přípravy?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj Pavle,
čekal jsem na pěkné počasí a o víkendu proběhne první testovací jizda. Jinak dnes jsem jel za Mohelnici a potkal jsem řadu veteránů a docela mě překvapilo jak jsou dnes v provozu pomalí. Taková Praga V3S na V číslech a ve štábním provedení jela v kopcích snad třicítkou. Proto jsem rád že se věnuji Ifám, třeba L60 má 132 kw a pohotovostní váhu 7000 kg. Tak jede i dnes docela akceptovatelně.
čekal jsem na pěkné počasí a o víkendu proběhne první testovací jizda. Jinak dnes jsem jel za Mohelnici a potkal jsem řadu veteránů a docela mě překvapilo jak jsou dnes v provozu pomalí. Taková Praga V3S na V číslech a ve štábním provedení jela v kopcích snad třicítkou. Proto jsem rád že se věnuji Ifám, třeba L60 má 132 kw a pohotovostní váhu 7000 kg. Tak jede i dnes docela akceptovatelně.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Přesně tak. Tak ta L60ka umí švihat i přes 100ku, nebo ta verze 4x4 je pomalejší? Bez omezovače si myslím,že na dálnici budeš v pohodě předjíždět kamiony, ti to nepřežijí
A já jsem rád,že jsem přešel na ZTéčko, aspoň nyní umím držet na silnici krok i s moderními traktory
A já jsem rád,že jsem přešel na ZTéčko, aspoň nyní umím držet na silnici krok i s moderními traktory
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Mám velké převody v diferácích a tak maximálka je cca 85 km. Ty převody jsou kvůli velké tažné síle 16 tun v dokladech a 22 tun povoleno z fabriky a taky kvůli navijáku, který má synchrozaci odvíjení a navíjení lana s rychlostí auta. Taky je to důležité kvůli manévrování v terénu a omezenému prostoru.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tak včera večer proběhla první zkušební jízda po 8 letech s Ap-n a bylo to trochu problematický. Nejprve mohutně modře kouřila, ale to je normální po opravě motoru a jen popojížděním, kdy se za roky nashromáždí olej ve výfukovém traktu. Po zahřátí modrý kouř ustal. Dále nešla dobře za plynem a někde se přisával vzduch v malém množství. Takže po rovině to bylo dobrý a v prudkým kopci problematický. A nádrž je přitom zcela plná. Potom ještě nešl řadit 7 a 8 kvalt a to je třeba naštelovat chod řadící páky. Dále se mi nezdál mazací tlak po ohřátí, byl cca 1,5 At a maximámní 4 At. Z W 50 jsem zvyklý na vyšší hodnoty a ta maže 3 At na volnoběh při provozní teplotě. Ale dle tovární dokumentace je to ještě v normě a ta je 0,8- 1,8 At na volnoběh při 60 C teploty vody. Pro klid jsem vyměnil přetlakový ventil v filtrační kombinaci, ale nepomohlo to. Těžko říct kolik dříve motor mazal když byl v té zemědělské Ifě, s ní jsem jel jen se studeným motorem při přejíždění.
Jinak auto se jeví dobře, brzdí jak má, nic nikde neteče a ani neklepe při jízdě. Startuje na půl otáčky motoru a běží na volnoběh vyrovnaně. Na balonech a s promazanýma listovýma péry je velice pohodlná a díry v silnici filtruje skvěle.
Ještě poznatek z jízdy, všichni kolem silnice zírali s úžasem a takový stroj asi nikdy neviděli. Kdybych měl nějaké exkluzivní sportovní auto tak by si ho nikdo moc nevšímal, ale u tohoto lidí opravdu zírají.
Jinak auto se jeví dobře, brzdí jak má, nic nikde neteče a ani neklepe při jízdě. Startuje na půl otáčky motoru a běží na volnoběh vyrovnaně. Na balonech a s promazanýma listovýma péry je velice pohodlná a díry v silnici filtruje skvěle.
Ještě poznatek z jízdy, všichni kolem silnice zírali s úžasem a takový stroj asi nikdy neviděli. Kdybych měl nějaké exkluzivní sportovní auto tak by si ho nikdo moc nevšímal, ale u tohoto lidí opravdu zírají.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak to je dobře, že už ti to ožilo. To je jasné, že při takové velké rozborce a sborce ještě bude potřeba vychytat nějaké nedostatky. Každopádně je to unikátní vozidlo a řekl bych, že si možná i okolo leckdo myslel, že je to ještě vozidlo v aktivní službě
Když tak udělej i nějaké další fotky z testovací jízdy, jsem moc zvědavý a myslím, že i nejen já
Když tak udělej i nějaké další fotky z testovací jízdy, jsem moc zvědavý a myslím, že i nejen já
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ano fotky udělám. Když jsem dělal první zkušební jízdu tak jsem i zařil několik řidičů osobních aut kteří na silnici 3 třídy jeli jako by tam byli sami a když v zatáčce se proti nim objevila Ifa tak hledali spásu skoro v příkopu.
Dneska jsem předělal vedení nafty k naftovému topení a tam jsem měl podezření na přisávání vzduchu. Taky jsem vyčistil a vyměnil veškeré filtry nafty. Bufíka jsem zkušebně nahodil a je to opravdu pekelný zařízení, je to zvukově jako proudový motor a ten tepelný výkon 32 Kw je famozní.
Dneska jsem předělal vedení nafty k naftovému topení a tam jsem měl podezření na přisávání vzduchu. Taky jsem vyčistil a vyměnil veškeré filtry nafty. Bufíka jsem zkušebně nahodil a je to opravdu pekelný zařízení, je to zvukově jako proudový motor a ten tepelný výkon 32 Kw je famozní.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Ahoj Jirko,
tak jestli máš v motoru dané nové vložky a písty,tak ze začátku bude takový jako trochu tupější,prostě než se trochu zaběhne a bude se ti i trošku více hřát,to je bych řekl celkem normální, s tím počítej.
Jinak jestli se můžu zeptat, čistě orientačně, jakou má asi +- spotřebu taková L60ka 4x4 na balonech? Já asi pokud bych stavěl L60ku tak jako ty,tak bych tam asi nechal ty rychlejší diferenciály, ne proto aby jsi jezdil 100km/h, ale pro silniční provoz to může být ekonomičtější, když nebudeš muset tolik vytáčet motor, prostě něco jako "Over drive" Ono nyní s tím jet v nějakém ekonomickém režimu cca 60-70km/h je, co si budeme říkat, už všude dosti brzda Ale jak tě znám, tak ty máš schované ty rychlejší diferenciály a pokud by to nebylo ono,tak je jistě přehodíš Oproti té W50tce ten šestiválec už ten výkon nějaký má a pokud by jsi časem ještě přidal decentně nějaské turbítko, tak už budeš bez problémů držte krok s modernami všude
Tak ať se ti dílo daří a držím palce.
tak jestli máš v motoru dané nové vložky a písty,tak ze začátku bude takový jako trochu tupější,prostě než se trochu zaběhne a bude se ti i trošku více hřát,to je bych řekl celkem normální, s tím počítej.
Jinak jestli se můžu zeptat, čistě orientačně, jakou má asi +- spotřebu taková L60ka 4x4 na balonech? Já asi pokud bych stavěl L60ku tak jako ty,tak bych tam asi nechal ty rychlejší diferenciály, ne proto aby jsi jezdil 100km/h, ale pro silniční provoz to může být ekonomičtější, když nebudeš muset tolik vytáčet motor, prostě něco jako "Over drive" Ono nyní s tím jet v nějakém ekonomickém režimu cca 60-70km/h je, co si budeme říkat, už všude dosti brzda Ale jak tě znám, tak ty máš schované ty rychlejší diferenciály a pokud by to nebylo ono,tak je jistě přehodíš Oproti té W50tce ten šestiválec už ten výkon nějaký má a pokud by jsi časem ještě přidal decentně nějaské turbítko, tak už budeš bez problémů držte krok s modernami všude
Tak ať se ti dílo daří a držím palce.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj Pavle,
ten motor generálkoval AGM Holešov a pístní sadu tam dával on. Pak byl motor v agrovce kterou jsem koupil v Luštěnicích. Dle původních majitelů byl velice dobrý a málo jetý a já jsem s ním nejezdil, jen jsem ho použil na přestavbu pro vojenské provedení. Při Go tam dali klingeritové těsnění hlav a proto jsem to měnil za ocelové a dával zesílené zánovní hlavy. Tak nyní se teprve motor dostal do provozu a proto se ukazují porodní bolístky.
Diferáky nechám původní, není třeba trhat rychlostní rekordy, ale je potřeba s ní zacouvat do garáže a je tam malá tolerance na straně. Taky jí chci mít originální vzhledem k raritnímu provedení a málo dochovaných Ap-n.
ten motor generálkoval AGM Holešov a pístní sadu tam dával on. Pak byl motor v agrovce kterou jsem koupil v Luštěnicích. Dle původních majitelů byl velice dobrý a málo jetý a já jsem s ním nejezdil, jen jsem ho použil na přestavbu pro vojenské provedení. Při Go tam dali klingeritové těsnění hlav a proto jsem to měnil za ocelové a dával zesílené zánovní hlavy. Tak nyní se teprve motor dostal do provozu a proto se ukazují porodní bolístky.
Diferáky nechám původní, není třeba trhat rychlostní rekordy, ale je potřeba s ní zacouvat do garáže a je tam malá tolerance na straně. Taky jí chci mít originální vzhledem k raritnímu provedení a málo dochovaných Ap-n.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak uvidíš sám v provozu co a jak bude dobré či ne. Jedna věc je,co ti někdo vykládá a druhá věc, jak se věci mají ve skutečnosti. Každopádně držím palce a než se vydáš na dálkovou do rodiště tvého vozu,tak s tím ještě něco najezdi ať víš co a jak fakčí. Ještě by to chtělo tahat za sebou nějaký kanón nebo dělo, to by bylo pak maximálně efektní
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
S tím už ta 50ka musí slušně lítat
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů