Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
To je tak, když se na jedné stavbě sejdou dva paparazzi a pracují spolu
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
...sem myslel,že budeš bez zadních lamp,jak si to jebnul do té hromady...ještě že je máš tak ,,proklatě,,vysoko...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Lepší si život posrat podle svýho než podle toho, co ti raděj ty druhý
TATRA 813 FOREVER
TATRA 813 FOREVER
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
No ty pico
Ešte na reduktoroch to len v poľskú mohlo vzniknúť a ešte to má aj noty, kurvaaaa prísť s tým sem na Stk tak sa z toho poseru a cajti by pri pohľade na to skákali 2m vysoko. Neskutočná obluda to je. Zaujmalo by má zda je sj ta posledná náprava hnaná? koľko by slo legálne na ta naložiť? koľko to má prázdne a koľko je celková? 32, či 40t ?
Ešte na reduktoroch to len v poľskú mohlo vzniknúť a ešte to má aj noty, kurvaaaa prísť s tým sem na Stk tak sa z toho poseru a cajti by pri pohľade na to skákali 2m vysoko. Neskutočná obluda to je. Zaujmalo by má zda je sj ta posledná náprava hnaná? koľko by slo legálne na ta naložiť? koľko to má prázdne a koľko je celková? 32, či 40t ?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Peťo v inzerátu píší že je to 10x8 dle předního závěsu odhaduji že k vojenské 8x8 přišroubovali další jednu nápravu. Sklopky 8x8 váží zpravidla kolem 16t +jedna prázdná náprava + 1m rámu a 1m korby, odhaduji že to má 17-18t. U nás po silnici legislativa povolí max 32t celkovou. V lomu to může naložit cca 35-40, pokud to posvařovali pořádně takže celková 55t, jestli vozili víc, pak už hodně trpí ložiska v nábojích. Deset tun nápravu Tatra snáší dobře, ale víc jí škodí.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Čistil jsem včera noťas, a vyskočilo na mě tohle starší video. Značka kdo si hraje nezlobí.
PS: Ještě že mi ten Transportér nepřejel foťák položený na cestě
https://www.youtube.com/watch?v=2ADdoSh4aDo
PS: Ještě že mi ten Transportér nepřejel foťák položený na cestě
https://www.youtube.com/watch?v=2ADdoSh4aDo
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Lubosu - kukam na to na phone a bol som rad že nacitalo pár fotiek. Tak či onak je to monštrum teda, nie že nie
K tomu videjko s bagrikom, čo na to cajti kvôli výške ? A nebolo by lepsie tam vojsť radlickou opačne ? Že až by si tam hupol pasmy tak sa na radlicke zodvihnes a ramenom odtlacis? Tým mozes cúvnuť viacej na stenu korby a viac šokovať rameno, či?
K tomu videjko s bagrikom, čo na to cajti kvôli výške ? A nebolo by lepsie tam vojsť radlickou opačne ? Že až by si tam hupol pasmy tak sa na radlicke zodvihnes a ramenom odtlacis? Tým mozes cúvnuť viacej na stenu korby a viac šokovať rameno, či?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Opačně to většinou nejde, protože radlička dozadu ti vadí ve zvednutí opačného konce pásů, jednoduše to na ni pověsíš a neposuneš se do korby. Jinak po otevření spodku bočnice lze otočit podvozek na korbě, ale zbytečně ti Tatra sedí na předku. Výška do 2,5m bagru vychází
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů