Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Re: MAN L, LE, L2000
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
Re: MAN L, LE, L2000
Chlapy zdar nevíte někdo jak vyměním ventilátor na MANU LE 75 děkuji za rady
Re: MAN L, LE, L2000
Nevíte někdo vůle ventilů a otvírací tlaky vstrikovačů na MAN 10. 224 LC, motor D0826LFL10.
Děkuji Pavel
Děkuji Pavel
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát kvě 11, 2018 9:05 pm
- Bydliště: Morava
Re: MAN L, LE, L2000
Zdar tak jsem se pokusil zjistit ty vule ventilu a mělo by to být Saci i Výfukovy 0,50 mm.Tlaky vstřikovaču se mi nepodařilo zjistit.
Re: MAN L, LE, L2000
Ahoj kluci , chci že zeptat Man 4 válec , opravdu je tak líný že do mírného kopce jede 30 nebo mám problém s turbem?
Re: MAN L, LE, L2000
Ahoj, mam taky problem s "plaváním", se zatezi podstatne vic.
Pri jízdě po pekne silnice to celkem jde, ale na nerovnostech se predek vlni jak had.
Vymenil jsem predni, zadni gumy, kotouce, repase trmenu, nove svislaky, prevodka, tlumice, rozhybana spojovacka, stouchacka, geometrie, cepy na stk kontrolovány.... ze zoufalstvi ted dam komplet predek zadek zesilena pera.
Jeste jsem si vsiml, ze i po novych svislakach se nevraci volant do nulove polohy-tak by to pry mohla byt uz vymackana stabilizacni tyc.
Nebo ulozeni napravy?
To uz mi taky kontrolovali.
Chlapi za každou radu budu vdecny.
Diky moc
Pri jízdě po pekne silnice to celkem jde, ale na nerovnostech se predek vlni jak had.
Vymenil jsem predni, zadni gumy, kotouce, repase trmenu, nove svislaky, prevodka, tlumice, rozhybana spojovacka, stouchacka, geometrie, cepy na stk kontrolovány.... ze zoufalstvi ted dam komplet predek zadek zesilena pera.
Jeste jsem si vsiml, ze i po novych svislakach se nevraci volant do nulove polohy-tak by to pry mohla byt uz vymackana stabilizacni tyc.
Nebo ulozeni napravy?
To uz mi taky kontrolovali.
Chlapi za každou radu budu vdecny.
Diky moc
- M.Z.
- Příspěvky: 2146
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN L, LE, L2000
Tak jsem pořídil novou soupravu sklopka 4x4, 18t, na závěsu 15t, teď je na velkém servise a snad bude pracant sloužit, najeto 200tkm.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN L, LE, L2000
Katto , nemohla by být v háji zbíhavost, jednou na matesu s předkem jsem dělal svisláky a potom se to nedalo udrzet na silnici, a s liazem měl za kabinou praklej rám a po prejeti hřbitov to taky jelo do strany
Re: MAN L, LE, L2000
Cau Ivane, sbihavost mi taky delali-plavani uz je relativne v pohode-vymenil jsem predni pera... auto fungovalo 14dni uplne luxusne...pak opet spatny... ale ne ze by plavalo, ale predek se silene naklapi-kopiruje kazdou nerovnost-takze jsem vymenil zase predni tlumice, nepomohlo, tak jsem se rozhodl nahammrovat dalsi list na predni pera, auto se zvedlo a rikal jsem si, ze uz to musi byt v poradku, porad spatny-tak me napadlo, ze je to pocitovy a udelal jsem ulozeni kabiny s tlumici kabiny a zase nic-proste nevim-je tam udelany fakt už vsechno a neni mozny, aby se predek naklapel i na rovny asfaltce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů