Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Jauvajs... Asfaltujete lesy, jo? :lol:
čtv lis 26, 2020 7:18 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Stezka pro srny :shock:
čtv lis 26, 2020 7:45 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek
pát pro 04, 2020 3:28 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Lubo kde to je?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob pro 05, 2020 1:07 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

A poslední letošní fůru jsem vezl sám sobě :wink:


Obrázek
pát pro 18, 2020 9:44 pm

Uživatelský avatar
chameleon
Příspěvky: 111
Registrován: sob pro 29, 2012 10:59 pm
Bydliště: Vysočina

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Nevím kam to dát, zusím zde. Jaký je rozdíl v T1 a T2? Co jsem se díval tak baterky, vosí hnízda, rezerva, udírna, ručka, ovládaání uzáverek, a takové ty prkotiny. Zajíma mě motor, převodovka a spodek?
pát kvě 28, 2021 9:50 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Baterky a vosí hnízda by měly být stejný.Jinak je toho moc,krom toho co píšeš,tak kobra, korba+uložení,majler na rouře,zalomená přední příčka,komplet ovládání sklápění,otoče sklápění,péra,nádrž serva ve předu,náboje,uložení parohů řízení,na nápravách a rouře je taky plno změn,většinou je všechno jakoby zesílený a nic nepasuje,na motoru olejová vana+nálevka+čerpadlo,el. chlazení,sání,přepady,nemá zhasínání klíčkem,všechny ty horní a boční dekly,termostat oleje,kompresor,el.čidlo otáček,od přelomu 90-91 synchrony+posilovač řazení,ABS...a dalších milion věcí...jen na kabině co je kokotin jinak...myslím,že když projdeš tohle vlákno od začátku,tak tam všechno najdeš...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob kvě 29, 2021 1:37 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

T2 je víceméně úplně jiné auto, které jenom stejně vypadá :lol: :mrgreen: Ještě větší změna jak mezi T148 a T2-148.
sob kvě 29, 2021 12:55 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Hynek - co tam bolo za extra rozdiely a v ktorom roku sa to lamalo? Chcem sa pustiť do 148 sklopky, tak aby som vedel co a jak. Diky
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
sob kvě 29, 2021 11:28 pm

Uživatelský avatar
chameleon
Příspěvky: 111
Registrován: sob pro 29, 2012 10:59 pm
Bydliště: Vysočina

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Před cca 15 rokama jsem jezdil s T1 olej se určitě kontroloval z levé strany, baterky vpravo... To jsou vše prkotiny. Nyní po tolika letech jsem se vrátil za volant a na tatru T2. Vím že ventilátor je tam už řízen elektronikou. Ovládaní je krapet jiné. Vím že majler je opřen o rouru. Spíš mé zajímalo zda je něco jiého ohledně motoru a spodku. Na T1 byla jiná přední náprava. ABS je prkotina u tohoto stroje co už jezdí jen pod bagr.

Prše jsem si i 148, ale víc jsem jezdil s Matesem a 110, Tatra byla vždy jen doplněk. No a T2 v té době byla moc drahá.
ned kvě 30, 2021 9:56 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Nevím to jistě, T2 jsem nikdy neměl, ale myslím z toho co jsem kdy kde zaslechl, tak za důležité změny považuji: Motor, podstatně vyšší tlaky na vstřikovačích = méně emisí, menší spotřeba. Motor ERCH+ olejový radiátor topení = Provozní teplota i topení v pohodě. Přední náprava, zesílené poloosy kol = méně upadených předních kol a méně protočených ložisek. Mailer sklápění uložen na želvě = méně polámaných rámů, a mechanické ovládání sklápění = lze spustit i plnou korbu bez nebezpečí . Rychlá sestupka = i dnes se nemusí stydět vyrazit na dálnici. Zbytek je + - kosmetika
pon kvě 31, 2021 8:20 pm

red.bill
Příspěvky: 193
Registrován: sob dub 12, 2014 6:55 pm
Bydliště: Mrklov

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Spotřeba o moc nižší není, prostě to pořád jezdí za cca 50l. Velká výhoda je to olejový topení ale musí makat ERCH. Tady pookolí co jsou T2 tak ve většině případů ERCH nejde. Mně u T2 jde ale nějak pofidérně, v zimě zůstane svítit kontrolka erchu, když klepneš do jednotky tak zhasne. Když je teplo tak zase při puštění klíčku neproblikne. První sepnutí je někde kolem 160°C(což je podle příručky v pohodě), občas až před 180°C. Pak spíná čim dál výš ale přes 180°C nepřeleze. Musím se v tom povrtat trochu. Nevím jestli je to chyba v techničáku ale max. rychlost tohle konkrétní auto má psaný 90, nicméně při 80 to točí cca 2200ot., takže sestup moc rychlej není. Ovládání sklápění je fajn ale po těch letech a nabořenejch nárazníků, to moc nechodí. Pokud to začneš ladit, vrtáš se v tom několik dní. Když už to nějak naladíš, tak zjistíš, že ti zase překáží ten krycí plech co se šroubuje na nárazník. Pak se ti zase táhlo opírá o boudu atd... Musí si s tím člověk vyhrát, nebo to překopnout podle eurovek na bowden. Naprd je rozvaděč pod korbou, pokud se s ním cokoliv šustne spodem se na něj pořádně nedostaneš.
pon kvě 31, 2021 9:24 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Jelo se s tím velmi špatně, zato se výborně nastupuje do kabiny. :D :D :D

Obrázek Obrázek
stř čer 02, 2021 9:36 am

Pajtyi
Příspěvky: 50
Registrován: pát dub 05, 2019 12:54 pm

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Neake su zvlastne tie svetla.To su led? :D
stř čer 02, 2021 1:24 pm

Predseda
Příspěvky: 117
Registrován: úte bře 21, 2017 3:06 pm
Bydliště: Sereď

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Příspěvek

Lubosu, už som si to všimol dávnejšie, čo to máš za svetlá na aute? Aká je spokojnosť? Čo na to orgány činné? Svieti to lepšie ako Origo svetlo? Uvažujem že by som tie Origo svetlá vymenil za niečo odolnejšie, pravidelne sa mi stáva že praskne sklo od kamienka alebo čohosi..
stř čer 02, 2021 2:07 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů