Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Mě to na T2jce fungovalo perfektně, otevřeš recirkulační klapku aby to sálo zevnitř, pravou páčku nahoru(u T1 to bylo obráceně), větrák olejáku na trojku a pohoda... Mrkni jestli ti funguje přepínání okno/nohy v tom olejáku, často když s tím nikdo nehýbe, se to zadře a rupne struna ovládání, to samé na levé páčce, která otvírá olejový ventil na čerpadle...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ja to mam tiež tak. Mám vojensku kabínu na S1 . Pravu a lavu páčku mám. Stredná , čo by mala byt na regulaciu tepla tam nemam. Je tam plech , je "zablendovaná" . Neviem ale z akého dovodu.
Re: Poruchy a opravy Tater
Chcel by som sa opýtať či niekto vie aky rozdiel bol medzi motormi T 929-16 a T 929-34. Oba 10 valce, T1 , 34 asi s predsadenou kabinou . Ide o to že mam vstrekovacie trysky z T929 11 / 16 , či ich môžem použiť do T 929-34 .
Ďakujem.
Ďakujem.
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, už si přesně nevybavuji, ale hlavní rozdíl je tuším v olejové vaně. jeden má klasika vanu a druhý má plechovou nádrž pod rovným spodním víkem motoru, jako V3S. Myslím, že vršek je stejný.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů