Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
pavel 815-2
Příspěvky: 92
Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Mě to na T2jce fungovalo perfektně, otevřeš recirkulační klapku aby to sálo zevnitř, pravou páčku nahoru(u T1 to bylo obráceně), větrák olejáku na trojku a pohoda... Mrkni jestli ti funguje přepínání okno/nohy v tom olejáku, často když s tím nikdo nehýbe, se to zadře a rupne struna ovládání, to samé na levé páčce, která otvírá olejový ventil na čerpadle...
sob pro 02, 2023 1:47 am

TS1989
Příspěvky: 29
Registrován: pát říj 28, 2022 10:53 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ja to mam tiež tak. Mám vojensku kabínu na S1 . Pravu a lavu páčku mám. Stredná , čo by mala byt na regulaciu tepla tam nemam. Je tam plech , je "zablendovaná" . Neviem ale z akého dovodu.
pon pro 04, 2023 8:36 am

TS1989
Příspěvky: 29
Registrován: pát říj 28, 2022 10:53 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Chcel by som sa opýtať či niekto vie aky rozdiel bol medzi motormi T 929-16 a T 929-34. Oba 10 valce, T1 , 34 asi s predsadenou kabinou . Ide o to že mam vstrekovacie trysky z T929 11 / 16 , či ich môžem použiť do T 929-34 .
Ďakujem.
čtv dub 04, 2024 7:30 pm

tatrák pája
Příspěvky: 375
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahoj, už si přesně nevybavuji, ale hlavní rozdíl je tuším v olejové vaně. jeden má klasika vanu a druhý má plechovou nádrž pod rovným spodním víkem motoru, jako V3S. Myslím, že vršek je stejný.
čtv dub 04, 2024 9:31 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 14 hostů