Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2024 první zprávy
Napadá mě tak narychlo jedině Kazarka.
Re: Dakar 2024 první zprávy
Mladý je navigátor, starý se doléčuje.
https://dakar.fandom.com/wiki/Patrice_Garrouste
Taky to můžou nechat na podvalu, ale pro vývoj toho auta je to ztracenej rok.
https://dakar.fandom.com/wiki/Patrice_Garrouste
Taky to můžou nechat na podvalu, ale pro vývoj toho auta je to ztracenej rok.
Re: Dakar 2024 první zprávy
A tak to je skoda! Drzim palce Soltakovi, aby se mu ruka donre zahojila a byl brzy zpatky za volantem. A taky aby nasel nahradu, auto musi hlavne jezdit....
Re: Dakar 2024 první zprávy
Hmm, to už tu bylo před dvěma lety. Kvůli zranění ruky při sportu nakonec nestartoval Téo Calvet. Od té doby se na Dakaru bohužel už neobjevil, u Šoltyse to snad nebude tento případ.
Re: Dakar 2024 první zprávy
Tak to je poriadna smola, holt ešte takto keď do štartu zostáva pár dní. Určite by bola škoda keby sa teraz vývoj toho nádejne vyzerajúceho nového kamiónu na rok zabrzdil. Ono je ale pri tom objeme financií čo účasť s kamionom na Dakare zožerie asi dosť náročné zohnať niekoho schopného.
Zaujímavé by bolo za volantom EVO3 vidieť Valtra st., aj ked ten má asi skôr ambíciu ísť na výsledok s už ako tak preverenou technikou. Nové auto je risk.
Posádku manuálneho Pheonixa presunúť do automatu, a do manuálu posadiť niekoho spoľahlivého kto dokáže robiť rýchlu asistenciu.
Nuž som zvedavý.
Zaujímavé by bolo za volantom EVO3 vidieť Valtra st., aj ked ten má asi skôr ambíciu ísť na výsledok s už ako tak preverenou technikou. Nové auto je risk.
Posádku manuálneho Pheonixa presunúť do automatu, a do manuálu posadiť niekoho spoľahlivého kto dokáže robiť rýchlu asistenciu.
Nuž som zvedavý.
Re: Dakar 2024 první zprávy
No ono moc lidí,kterým vyhovuje roura a dokáží s ní jet kudlu tady zas moc není.
Re: Dakar 2024 první zprávy
Mne tam dava jediny smysl Marek Spacil. Kolem Buggyry se porad mota, zkusenosti ma a asi by dokazal jet s rozumem. Pripadne Sikola… otazka jestli do toho Soltys bude chtit nekoho pustit… s Kazarkou uz je Buggyra asi taky rozhadana…
Re: Dakar 2024 první zprávy
Hm, já se teda bojím, že s tím autem nejspíš nepojede nikdo...
- Jezdecky a i s pohledu rozvoje auta by dával největší smysl Vršecký, tomu to ale nedovoluje zdraví a hlavně nedává smysl finančně.
- Kolomý by s tím určitě jezdil parádně a byl by to pro mě splněný sen, vidět ho znovu v Tatře na Dakaru. Ale zdraví, finance, extra nepříjemný rozchod s Buggyrou - těžko.
- Spáčil se furt motá u Buggyry, to jo, ale nestartoval náhodou na Dakaru naposledy před deseti lety (Dakar 2014)? Nejsem si jist, kdyžtak mě opravte. Ale jestli 10 let nejezdí, tak k tomu asi taky má důvody.
- Garrouste by s tím určitě jel taky zajímavě, ale nezdá se, že by měl na Buggyru nějaký vazby. A je to hodně narychlo.
- Pravděpodobnost Kazarky odhadnout nedovedu, ale že nekoupili Phoenixe a koupili Jamalku extra pozitivně taky nevypadá.
No strašně rád bych se mýlil, ale kdybych se měl vsadit, řekl bych, že to auto bude stát. Snad jen že by to sám Koloc šel zachránit...
- Jezdecky a i s pohledu rozvoje auta by dával největší smysl Vršecký, tomu to ale nedovoluje zdraví a hlavně nedává smysl finančně.
- Kolomý by s tím určitě jezdil parádně a byl by to pro mě splněný sen, vidět ho znovu v Tatře na Dakaru. Ale zdraví, finance, extra nepříjemný rozchod s Buggyrou - těžko.
- Spáčil se furt motá u Buggyry, to jo, ale nestartoval náhodou na Dakaru naposledy před deseti lety (Dakar 2014)? Nejsem si jist, kdyžtak mě opravte. Ale jestli 10 let nejezdí, tak k tomu asi taky má důvody.
- Garrouste by s tím určitě jel taky zajímavě, ale nezdá se, že by měl na Buggyru nějaký vazby. A je to hodně narychlo.
- Pravděpodobnost Kazarky odhadnout nedovedu, ale že nekoupili Phoenixe a koupili Jamalku extra pozitivně taky nevypadá.
No strašně rád bych se mýlil, ale kdybych se měl vsadit, řekl bych, že to auto bude stát. Snad jen že by to sám Koloc šel zachránit...
Re: Dakar 2024 první zprávy
A co ten jihoamerican co u BGR uz jezdil a jezdil vyborne ? Ten si myslim ze by smysl daval ...
Re: Dakar 2024 první zprávy
Casale jede buginu Yamaha,jeho rodina má v Chile dealerskou sít
cituji Mílu Janečka
cituji Mílu Janečka
Re: Dakar 2024 první zprávy
Jako je to tak. Z výše jmenovaných a nám známých nedává moc smysl nikdo. Buď mají svůj tým, nebo nejsou finančně zajímaví, nebo se s Buggyrou rozešli fakt ve zlém.
Můj osobní typ je buď nikdo a nebo někdo zcela neznámý a nečekaný.
Můj osobní typ je buď nikdo a nebo někdo zcela neznámý a nečekaný.
Filip Nikl
Re: Dakar 2024 první zprávy
Rozhovor s Pabiškou:
https://www.idnes.cz/sport/motorsport/d ... all-locked
https://www.idnes.cz/sport/motorsport/d ... all-locked
Re: Dakar 2024 první zprávy
Rád bych v ní viděl Valtra jr., ale to je utopie. Nevím jestli má jejich rodinné Iveco nějakou větší budoucnost.
Re: Dakar 2024 první zprávy
To by mě zajímalo, co na to nešťastné Šoltysovo zranění MK (a není to Martin Kolomý) a Buggyra. Na jednu stranu je opravdu nezodpovědné jít si zalyžovat těsně před Dakarem, protože na svahu je těch rizik celá řada a proč to zbytečně riskovat, že jo... Na druhou stranu, můžete se všeho stranit, pak vyjdete ven před dům, uklouznete na ledu, přišlápnete si nohu, zlomíte si kotník a je stejně vymalováno.
Re: Dakar 2024 první zprávy
Co by na to říkal? Je to celé o tom kdo co a komu už zaplatil, nic jiného v tom není.
Pokud už MŠ zaplatil za to, že může jet s EVO3, tak má prostě smůlu. Buggyře je to jedno, protože peníze mají a ještě k tomu jim nerozmlátí auto. Když někoho seženou, tak ho zkasírují ještě o další nájem, takže dvojnásobný plus.
Pokud MŠ ještě nic nezaplatil (o čemž pochybuju, protože jinak by auto stavět nezačali) tak bude muset zaplatit buď všechno nebo většinu, když bude MK vstřícný. Když nezaplatí, tak za rok může jet na Dakar třeba na kole.
Jediný problém může být ze strany sponzorů, kde neúčastí jednoho auta se sníží reklamní potenciál. To záleží na smlouvách. Pokud to mají dobře udělané, tak to mají nasmlouvané na čas, což doženou zbývajícími dvěma auty. Ještě by třeba mohl být bonus za umístění, ale s tím se počítá víc u Valtra. Takže MK to je podle mě celkem u zadku.
Pokud už MŠ zaplatil za to, že může jet s EVO3, tak má prostě smůlu. Buggyře je to jedno, protože peníze mají a ještě k tomu jim nerozmlátí auto. Když někoho seženou, tak ho zkasírují ještě o další nájem, takže dvojnásobný plus.
Pokud MŠ ještě nic nezaplatil (o čemž pochybuju, protože jinak by auto stavět nezačali) tak bude muset zaplatit buď všechno nebo většinu, když bude MK vstřícný. Když nezaplatí, tak za rok může jet na Dakar třeba na kole.
Jediný problém může být ze strany sponzorů, kde neúčastí jednoho auta se sníží reklamní potenciál. To záleží na smlouvách. Pokud to mají dobře udělané, tak to mají nasmlouvané na čas, což doženou zbývajícími dvěma auty. Ještě by třeba mohl být bonus za umístění, ale s tím se počítá víc u Valtra. Takže MK to je podle mě celkem u zadku.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti