Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
No to je masakr! MM a za ním mladý de Brink na sjezdovce.
https://www.facebook.com/share/v/6rVzhKFkXqpfuqbn/
https://www.facebook.com/share/v/6rVzhKFkXqpfuqbn/
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Podle Prokopa mazec. Nezažil tak dlouhou etapu. 7h intenzivního řízení. Ale bavilo ho to. Auto funguje dobře.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 19, 2012 11:34 pm
- Bydliště: Czech
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Dojezdy za tmy, nocování v dunách, na to nejsem moc zvyklý za ty poslední roky ... to velké množství bivaků je dobré, pořadatel tušil masakr a dělal maximum proto, aby to nemusel zítra zrušit pro velké množství přes noc uvíznutých posádek... uvidíme zítra jak to celé dopadne, kdo dojede a kdo ještě odpadne
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Huzink je v domecku!
Jsou to borci, stihli to do pulnoci
Jsou to borci, stihli to do pulnoci
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Huzink je borec. Pět hodin vykopávat auto a pak sám jet v dalším náročném terénu dalších 150 km s vědomím, že když se mu něco stane (zapadne, převrátí se...) tak mu nikdo nepomůže - to už je prostě o vůli a o překonání sama sebe.
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Tak to je škoda že nejel mladý valtr za ním. Ve dvou by bylo líp.
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Peterhanzelovi vytekl hydraulický olej, neměl jak zvednout auto a nemohl tedy vyměnit pneu.
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
To si velmi veria ak nemaju v zalohe manualny zdvih
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
To me taky pobavilo, ze nemaj nic jineho aby zvedli auto manualne.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Nizozemský pilot kamionu Buggyry se nechal předjet buginou, která se však vzápětí před ním v plné rychlosti vznesla do vzduchu a začala metat salta. Podívejte se na video.
Odkaz...
https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... li-5020102
Odkaz...
https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... li-5020102
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Pascal ulámal v těžkém písku asi to samé, co onehdy Šoltys. Pokud je to to samé, tak za lěta nevyřešená věc.
V těžkém písku nebo pří zapadnutí nesmíš točit volantem.
Stiblík servo......
Valtr - spojovačka? - to auto má spojovačku?
Není to spíš nějaká hřídel?
V těžkém písku nebo pří zapadnutí nesmíš točit volantem.
Stiblík servo......
Valtr - spojovačka? - to auto má spojovačku?
Není to spíš nějaká hřídel?
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Nesmí otočit volantem?
Řízení a vše s tím spojené musí být u tak těžkého vozu musí být naddimenzovane aby vydrželo řízení v tak extrémním závodě.
Aby to nevydržel jakýkoliv díl řízení tak by s tím nemohli jet.
To by člověk s vědomým,že na autě je něco špatného zhotoveného nebo jen nedoladěneho na výkon by nemohl jet.
Z jiného soudku.
Četl jsem toto vlákno od začátku až sem a padla zmínka u jiného závodníka ohledně startéru.
Copak jde udělat do startéru díra aby pak tu Tatru nenastartoval?? Za jízdy má startér specifické umístění a čím by se poškodil?
Řízení a vše s tím spojené musí být u tak těžkého vozu musí být naddimenzovane aby vydrželo řízení v tak extrémním závodě.
Aby to nevydržel jakýkoliv díl řízení tak by s tím nemohli jet.
To by člověk s vědomým,že na autě je něco špatného zhotoveného nebo jen nedoladěneho na výkon by nemohl jet.
Z jiného soudku.
Četl jsem toto vlákno od začátku až sem a padla zmínka u jiného závodníka ohledně startéru.
Copak jde udělat do startéru díra aby pak tu Tatru nenastartoval?? Za jízdy má startér specifické umístění a čím by se poškodil?
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
To uz se resilo i u macikovych spojovacek. At delas co delat nikdy to neudelas tak aby to.vydrzelo uplne vsechno a zaroven se to vzajeme uneslo. Vzdy tam bude neco co povoli a v tom pripade neni na skodu mit tam nejakou "pojistku" o ktere vis ze ty extremni razy chytne driv, snadno se vymeni a idealne nezpusobi fatalni vec typu upadnuti kola za jizdy. Na to je treba ta spojovacka relativne dobra protoze pri ohnuti prirozene brzdi.
Tatry spojivacky nemaji, ty s delali problemy pri stocenych kolech pri dopadu. Nicmene maji tyce rizeni a ty se ohnout muzou ale spis pri externim narazu do nich nez jizdou. Na evo 3 myslim jsou nekde na podvozku upevnene i nahradni.
Ukroucena pri zataceni v dunach by mohla byt kloubovka. Ta je pri vetsim raidu vic namahana a uzavrena uzaverka diferencialu pri zapadnuti tomu taky dost prida.
Umisteni starteru je dane typem motoru. Jak je to blizko podvozku tak to muze dostat ranu sutrem ktery muze poskodit povrch. Uz se i stalo ze sutr udelal diru do prevodovky a muze si najit i cestu kolem ochraneho krytu ktery tam pro citlivejsi veci je. Jak je poskozeny z venku tak se.muze uvnitr neco hnout a zaseknout se, o vnikani prachu ani nemluvim
Tatry spojivacky nemaji, ty s delali problemy pri stocenych kolech pri dopadu. Nicmene maji tyce rizeni a ty se ohnout muzou ale spis pri externim narazu do nich nez jizdou. Na evo 3 myslim jsou nekde na podvozku upevnene i nahradni.
Ukroucena pri zataceni v dunach by mohla byt kloubovka. Ta je pri vetsim raidu vic namahana a uzavrena uzaverka diferencialu pri zapadnuti tomu taky dost prida.
Umisteni starteru je dane typem motoru. Jak je to blizko podvozku tak to muze dostat ranu sutrem ktery muze poskodit povrch. Uz se i stalo ze sutr udelal diru do prevodovky a muze si najit i cestu kolem ochraneho krytu ktery tam pro citlivejsi veci je. Jak je poskozeny z venku tak se.muze uvnitr neco hnout a zaseknout se, o vnikani prachu ani nemluvim
Re: Dakar 2024 průběh 1.poloviny
Tak koukám, že už nám to Trucky valí dále...to vyrazili hned s rozedněním
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů