Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Je otazkou jestli tomu opravdu usel, nebo se s tim takto popasoval.
V predchozi maratonske etape nejspis ve stanu spal. Minimalne al atiya ve videu predvadel jaky ma stan. Mel klasicky rychlorozkladaci akorat verze pro dva a prislo mi ze zevnitr byla nejaka luxusne vypadajici latka
V predchozi maratonske etape nejspis ve stanu spal. Minimalne al atiya ve videu predvadel jaky ma stan. Mel klasicky rychlorozkladaci akorat verze pro dva a prislo mi ze zevnitr byla nejaka luxusne vypadajici latka
Re: Dakarská hospoda
Že by létajicí perský koberec?
Re: Dakarská hospoda
Stejně je hrozně zajímavé, jak ta Aliyyah Kolocová rozumí češtině a odpovídá v angličtině. Včera byla s tatínkem na Nova Action a byl to pěkný rozhovor...
Re: Dakarská hospoda
A na Dakaru jede za Seychely
Re: Dakarská hospoda
Pěkný článek O.Měřínský:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Re: Dakarská hospoda
Tohle tam dal de rooy pred chvili:
To vypada, ze na dalsi Dakar se soucasnou sestavou domluveni nejsou…
To vypada, ze na dalsi Dakar se soucasnou sestavou domluveni nejsou…
Naposledy upravil(a) zemi8 dne sob led 20, 2024 3:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
To me taky zarazilo, ze se sotva dojede a hned prodej nebo pronajem.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
Třeba už má domluvený nový stavby.
Re: Dakarská hospoda
To nie je nic nove. Minimalne posledne roky je to tak vzdy. Kamiony prenajima ad hoc na konkretny poetek (alebo nejake obdobie) a prakticky po jednom.
Naviac, pred Dakarom v nejakom preddakarskom video-rozhovore spominal, ze nevylucuje v najblizsich rokoch navrat za volant sutazneho kamionu - takze minimalne z tohto pohladu bude chciet postavit novu masinu.
Naviac, pred Dakarom v nejakom preddakarskom video-rozhovore spominal, ze nevylucuje v najblizsich rokoch navrat za volant sutazneho kamionu - takze minimalne z tohto pohladu bude chciet postavit novu masinu.
Re: Dakarská hospoda
Je treba rozhodit site nez se vsechny rybicky vzpamatuji odplavou kazda po svem. Pokud se budou zajemci se svymi predstavami hlasit v vlizke sobe tak muzou jeste upravit nejake pozadavky ve vyrobe nebo prihodit vyrobeny kus.
DeRooy miva 4 auta stabilne a pravidelne je obmenuje asi i podle toho jaky je zajem. Kazdy rok na na Dakar prijede nekdo kdo prezbrojit na Iveco od nich at uz primo, nebo z druhe ruky.
Aktualne je Iveci de Rooy standartni holanske nacini a pokud vynechame ciste rychle asistence tak uz bude mit asi vetsinu. Vlastni konstrukce se u nich ted moc nevyskytuji, to uz jjich vic jezdi s necim z cech. Je to stejne jako kdyz drive jezdili vsichni DAF protoze to byla overena konstrukce.
DeRooy miva 4 auta stabilne a pravidelne je obmenuje asi i podle toho jaky je zajem. Kazdy rok na na Dakar prijede nekdo kdo prezbrojit na Iveco od nich at uz primo, nebo z druhe ruky.
Aktualne je Iveci de Rooy standartni holanske nacini a pokud vynechame ciste rychle asistence tak uz bude mit asi vetsinu. Vlastni konstrukce se u nich ted moc nevyskytuji, to uz jjich vic jezdi s necim z cech. Je to stejne jako kdyz drive jezdili vsichni DAF protoze to byla overena konstrukce.
Re: Dakarská hospoda
Pneumatiky - Goodyear TPMS Dakar 2024
Tym De Rooy
Kamaz Master 2022 pouzival pneu Goodyear
Jak dlouho chciet Alles jazdit na serie Michelin?
Pneumatiky Goodyear jsou navrženy tak, aby poskytovaly potřebnou robustnost a trakci v různém terénu, včetně písku, kamenů, strmých stoupání a sjezdů. Design pneumatiky Goodyear OFFROAD snižuje vývin tepla při vysokých rychlostech a podporuje odolnost.
TPMS společnosti Goodyear bude integrován do nákladních vozidel týmu De Rooy a umožní nepřetržité sledování tlaku a teploty v pneumatikách. To týmu umožňuje dynamicky upravovat svou strategii na základě hodnocení stavu vozovky a výkonu pneumatik v reálném čase. Pokročilá řešení nejen pomáhají monitorovat teplotu a tlak v pneumatikách, ale jsou také navržena tak, aby pomohla týmu rychle reagovat na jakékoli problémy, které se vyskytnou, a snížit tak riziko prodloužených prostojů.
Tym De Rooy
Kamaz Master 2022 pouzival pneu Goodyear
Jak dlouho chciet Alles jazdit na serie Michelin?
Pneumatiky Goodyear jsou navrženy tak, aby poskytovaly potřebnou robustnost a trakci v různém terénu, včetně písku, kamenů, strmých stoupání a sjezdů. Design pneumatiky Goodyear OFFROAD snižuje vývin tepla při vysokých rychlostech a podporuje odolnost.
TPMS společnosti Goodyear bude integrován do nákladních vozidel týmu De Rooy a umožní nepřetržité sledování tlaku a teploty v pneumatikách. To týmu umožňuje dynamicky upravovat svou strategii na základě hodnocení stavu vozovky a výkonu pneumatik v reálném čase. Pokročilá řešení nejen pomáhají monitorovat teplotu a tlak v pneumatikách, ale jsou také navržena tak, aby pomohla týmu rychle reagovat na jakékoli problémy, které se vyskytnou, a snížit tak riziko prodloužených prostojů.
Re: Dakarská hospoda
Jaký asi bude cenový rozdíl?
Re: Dakarská hospoda
nejezdil Aleš dříve jiný vzorek nebo jinou velikost pneu než ostatní ? Množství defektů stojí za zamyšlení, zvlášť když je to separace běhounu a ne průraz. Zajímal by mě rozbor množství defektů mezi auty.
Re: Dakarská hospoda
to by mne taky zaujimalo Ales mal tych kaputech pneumatik vela.vela a neviem ci by nemal ten vyfuk znovu prelozit na vrch auta tak jako Macik
Kamaz byl prvni ktery menil vyrobce myslim ze mali na to duvod
Kamaz byl prvni ktery menil vyrobce myslim ze mali na to duvod
Re: Dakarská hospoda
Aleš jezdil kdysi Pirelli Pista. Poté Michelin XZL stejné jako všichni. Jen loni je dojížděl a mixoval nové X Force a staré XZL a dnes jede už jen nové s pěti "řádky" kostek jako ostatní.
A nemyslím si že separace běhounu byla problémem pneumatiky jako takové, ale jízda s defektem který se snažili dofukovat co to šlo aby ho nemuseli dělat a ztrácet čas a jeli na ni tak dlouho dokud se nezačla sama trhat.
Ad pozice výfuku. Aleš ji mírně změnil nicméně koncovka je vodorovně doleva asi v půlce kamionu a ne dolů do země což mohlo způsobovat dřívější problémy (které se tu řešily) jak se horké spaliny motaly pod autem a trpěla levá zadní guma. Aleš měl ovšem spoustu defektů na pravé straně..Jednou dokonce naráz obě kola vpravo.....
A nemyslím si že separace běhounu byla problémem pneumatiky jako takové, ale jízda s defektem který se snažili dofukovat co to šlo aby ho nemuseli dělat a ztrácet čas a jeli na ni tak dlouho dokud se nezačla sama trhat.
Ad pozice výfuku. Aleš ji mírně změnil nicméně koncovka je vodorovně doleva asi v půlce kamionu a ne dolů do země což mohlo způsobovat dřívější problémy (které se tu řešily) jak se horké spaliny motaly pod autem a trpěla levá zadní guma. Aleš měl ovšem spoustu defektů na pravé straně..Jednou dokonce naráz obě kola vpravo.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů