Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Takže dnešní "Action foto", spotřeby až zítra:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon čer 04, 2012 8:04 pm

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1357
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Super reportáž, dneska ti to vyšlo ;)
pon čer 04, 2012 8:28 pm

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Příspěvek

Safky a jak to probíhalo? Podle terénu to vypadá žádná sranda
pon čer 04, 2012 8:28 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak jsem dneska stál u hnízda:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tak sem viděl oba kusy, třetí je ještě ve VS montu.
Jezdí s ním kluk co s náma jezdil před pár lety na balené :D takže proběhl pidi pokec.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pon čer 04, 2012 9:04 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jsem natahl i pidi video, končí tím, že jsem poznal kdo to řídí a valil sem na pokec :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jRTtsg2O ... e=youtu.be[/youtube]
Majitelem je firma Rybárik :wink:
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pon čer 04, 2012 9:41 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dnešní "Action foto":

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
úte čer 05, 2012 8:54 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to holbra:
Máš pravdu, každým dnem je to horší a horší, prší nonstop 24 hod. Nevím jestli to zítra nezastavíme. Včera zapadl "Angličák" = MAN TGA 6x2 - utrhla se s nim hrana, dneska zapadlo SENZA auto, zacouvalo do měkkého při sklápění, poslední náprava udělala klín a bylo hotovo. Při sjíždění kopce se prý málem převrátil tandem za Tatrou 6x6 (dostal smyk) a Kerax taky dostal smyk. Pak už jezdila Tatra 6x6 sólo. Subjektivně má nejhorší průchodnost překvapivě MB Actros 8x4, MAN TGA 6x2 je na tom lépe pokud má zvednutou nápravu (do cca. 13 tun náklady jde taky zvednout náprava), problémem 6x2 je malá světlá výška a taky se nesmí někde pověsit na zvedací nápravu. Zatáčí perfektně i s uzávěrkou, má min. prokluz kol. Kerax 8x4 překvapil extrémní světlou výškou, protiprokluzovým systémem, negativně se projevila korba Molčík, kdy na zadním odsypu, který je níže než podlaha se lepí hlína. Kerax má zpátečku ve velké řadě (jede asi až 30 km/h), bohužel do kopce se nedá použít, na rozdíl od Tedoma 6x4, který má identickou převodovku jako Kerax, ale o dost kratší převod v zadní nápravě a je o 3 tuny lehčí, tam rychlá zpátečka funguje bez problémů. Tedom po prázdnu projede asi to samé, jako Tatra 6x6 + tandemový přívěs se zvedačkou. Samozřejmě s uzávěrkami nezatáčí. SENZA auto má asi 3 problémy:
1, po prázdnu se stává, že se zachytí poslední nápravou o zem = zadní poháněné nápravy prokluzují - nutno přejet setrvačnosti
2, při sklápění v měkkém si poslední náprava dělá klín - nutno pořád popojíždět
3, malá světlá výška - ta je asi na úrovni "Angličáka"
Jinak vana s velkým úhlem sklápění je super, skoro nikdy není třeba čisti korbu, tam kde projede std. 8x4, SENZA auto "10x4" projede taky.
Tatra 6x6 s tandemem, není špatná, problém je při sklápění do boku, tandem je celkem v pohodě (není moc třeba čisti korbu), ale korba na autě je problém, levá bočnice je výškově dělaná, obě části jsou z "bombírovaného" Hardoxu, bohužel ve spodní bočnici, kde je prohlubeň se zachytává materiál = nutno třeba často čistit. Spodní bočnice je jako prodloužená podlaha, nejde spustit víc, blbě se to čistí. V terénu kloubouk dolů, po prázdnu jede jako tank, s plným tandemem v měkkém terénu a v zatáčce je problém, tandem hodně brzdí, v extrémním terénu jde tandem bokem, hrozí riziko převracení tandemu. No a bezkonkurečně v terénu funguje Tatra 8x8, opravdu "Tatra je Tatra, která nezná bratra". Bohužel ekonomicky to je jiná liga (spotřeba, malá nosnost, vysoká cena ...).
Tatra + MAN = Superstroj!
úte čer 05, 2012 9:27 pm

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1357
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Niečo pre Safkyho :lol: stánok vs-montu na Expo Mokrá ;)

Obrázek Obrázek
čtv čer 07, 2012 7:20 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tohle je pravděpodobně ten 3tí kousek, v pondělí jsem ty 2 fotil a byly bez polepů a Zdeňa mi říkal, že pro 3tího má jet do Lázů a má jet do Mokré na předváděčku :-)
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
čtv čer 07, 2012 7:29 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No Expo Mokrá jsem bohužel nestihl, lítám pořád kolem akce v Mostech. Pro zajímavost průměrné výsledky z Mostu u Jablunkova:
Vždy denně 12 obratů na trase Mosty u Jablunkova (tunel) - Čadca (skládka JOKO), cca. 220 km, průměrná doba obratu cca. 45 min., délka směny 6:30 až 17:00
1, MAN TGA 6x2 "Angličák", průměrná nosnost na obrat 14,8 t, spotřeba 31 až 33 L/100 km, průměrná spotřeba 0,396 L/t, tržba 109,6%
2, Tedom 6x4, průměrná nosnost na obrat 13,6 t, spotřeba 38 až 40 L/100 km, průměrná spotřeba 0,525 L/t, tržba 100,7%
3, Tatra TerrNo1 6x6 E5, průměrná nosnost na obrat 13,5 t, spotřeba 38 až 40 L/100 km, průměrná spotřeba 0,529 L/t, tržba 100%
4, Renault Kerax 450.42 8x4 E4, průměrná nosnost na obrat 17,6 t, spotřeba 40 až 42 L/100 km, průměrná spotřeba 0,427 L/t, tržba 130,3%
5, MAN TGS "10x4" SENZA auto, průměrná nosnost na obrat 23,3 t, spotřeba 44 až 46 L/100 km, průměrná spotřeba 0,354 L/t, tržba 172,6%
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 07, 2012 9:01 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Včerejší akce:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 07, 2012 9:23 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dnešní večerní akce:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv čer 07, 2012 9:45 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4523
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Safky - neviem ci to tu uz bolo, ale je to to iste ako tvoje senza auto http://www.youtube.com/watch?v=HcZfQvno ... R1iubTS71w :D
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv čer 07, 2012 10:46 pm

chomyz
Příspěvky: 518
Registrován: stř pro 27, 2006 3:18 pm

Příspěvek

Dovolím si maličké odbočení - slušné pneu na tom Ginafu :)
http://www.agrartechnik-im-einsatz.de/d ... 3534#anker
pát čer 08, 2012 4:17 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

tak ten žlutý flíček je man s pevným návěsem co jel dnes přes Zlín, ta barva mu sluší, krása, dojet sme ho ale nestihli...
Obrázek

a safky, navíš co je zaš ta zelevá čtyřosá S1 obluda, myslíš že je to použitelné? :-)
Obrázek
pát čer 08, 2012 10:31 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů