Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
petrhlavka
Příspěvky: 3
Registrován: úte lis 28, 2006 1:13 pm

Příspěvek

cuisine píše:to asi není euro 4 co ??? :lol:
není nějaké video kde by byly vidět kamiony s zvukem motorů ?
nasel jsem jeste http://www.ginafrallypower.nl/uploads/m ... omo-br.wmv, zrejme z roku 2005...
úte pro 05, 2006 9:48 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: váhy

Příspěvek

M.S píše:ohledně GRP- koukněte se na černej rámeček
http://www.ginafrallypower.nl/de-trucks.html
S tím popisem dole nikdo už dobrý dva roky nikdo nehnul, proto je tam stále 9500 kg a 950 pk
Ohledně toho odlehčení o tunu to už tam není, předtím než předělali stránky to tam ale taky bylo, zeptej se pana Vintra, nebo počti na dakar.cz, někde to tam najdeš...
Tomu, že to odlehčili o tunu, tomu věřím, ale už moc ne tomu, že se dostali na 8.500 kg. To leda kdyby to bylo prázdný. To by pak měli lehčí auto než De-Rooy, přitom prej mají robustnější rám a objemnější motor (předpokládám, že i o něco těžší).
úte pro 05, 2006 8:00 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: váhy

Příspěvek

Já vim, taky mi to nějak nejde do hlavy, ale když napíšou 9500 - 1000 pak je jasný že = 8500. Celkově to bude fakt o tom, že každej uveřejňuje ty hmotnosti stejně jako výkon- tajuplně :twisted:
GRP uvádí hmotnost (rijklaar incl. brandstof) což znamená celk. vozidlo s palivem. Tzn. žádná posádka, žádné náhradní pneumatiky, díly...
Co když De Rooy uvádí hmostnost v jaké jsou schopni vyjet? Pokud má tedy GRP 8500+5000 a De Rooy 8800 , pak by to mělo logiku, ne?
úte pro 05, 2006 8:21 pm

blekota
Příspěvky: 109
Registrován: pon črc 17, 2006 10:05 pm

Příspěvek

..už by konečně mohl Tomáš Tomeček ukázat Tatru s novou nádstavbou :shock: ..za chvíli aby balil kufry :D :D
úte pro 05, 2006 9:19 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: váhy

Příspěvek

M.S píše:Já vim, taky mi to nějak nejde do hlavy, ale když napíšou 9500 - 1000 pak je jasný že = 8500. Celkově to bude fakt o tom, že každej uveřejňuje ty hmotnosti stejně jako výkon- tajuplně :twisted:
GRP uvádí hmotnost (rijklaar incl. brandstof) což znamená celk. vozidlo s palivem. Tzn. žádná posádka, žádné náhradní pneumatiky, díly...
Co když De Rooy uvádí hmostnost v jaké jsou schopni vyjet? Pokud má tedy GRP 8500+5000 a De Rooy 8800 , pak by to mělo logiku, ne?
Tak nějak to asi bude. Třeba takovej Macík to zveřejnil srozumitelně, hmotnost vozidla připravenýho na etapu, 800 litrů nafty + tři rezervní pneumatiky. Vyšlo mu 9,5 tuny. Tam není co řešit.
stř pro 06, 2006 6:35 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: váhy

Příspěvek

Otázkou je, když jsem kdesi čet o hmotnosti Kamazu 9500kg (určitě maximální=zřejmě na startu etapy), pak mi nějak neladí výkon jimi udávaný s výsledky jimi dosaženými :D
To by musel být De Rooy i Ginaf sakra před nimi..
stř pro 06, 2006 6:55 pm

medved
Příspěvky: 474
Registrován: stř pro 06, 2006 6:59 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

blekota píše:..už by konečně mohl Tomáš Tomeček ukázat Tatru s novou nádstavbou :shock: ..za chvíli aby balil kufry :D :D
Obrázek
:P


martin_100
stř pro 06, 2006 7:13 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A víš že takhle by to i stačilo?!? Zvednout zadek a snížit nástavbu do stylu 80.léta, to by bylo pěkné...
stř pro 06, 2006 7:27 pm

medved
Příspěvky: 474
Registrován: stř pro 06, 2006 6:59 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

M.S píše:A víš že takhle by to i stačilo?!? Zvednout zadek a snížit nástavbu do stylu 80.léta, to by bylo pěkné...
No celkem by mě zajímalo porovnání Lopraisovky 1988 a takhle upravený Tomečkovy "modrý". A možná nejen vzhledově. (Kde vlastně skončila?)
stř pro 06, 2006 8:20 pm

Uživatelský avatar
seremed
Příspěvky: 518
Registrován: pon pro 04, 2006 9:25 am
Bydliště: Praha

nastavba

Příspěvek

to tam jako Tomeček bude mít pořád napsáno "Terex-Tatra"? :shock: :D ...jinak Kaštan obul letos Suzuku....
stř pro 06, 2006 8:41 pm

blekota
Příspěvky: 109
Registrován: pon črc 17, 2006 10:05 pm

Příspěvek

...ajó, tak tuhle nástavbičku jsem považoval za loňskou.. Nedošlo mi, že je snížená na výšku kabiny :oops:
stř pro 06, 2006 9:12 pm

medved
Příspěvky: 474
Registrován: stř pro 06, 2006 6:59 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

blekota píše:...ajó, tak tuhle nástavbičku jsem považoval za loňskou.. Nedošlo mi, že je snížená na výšku kabiny :oops:
photoshop
original
pro jistotu. Aby bylo jasný, že jde o fantas.
stř pro 06, 2006 9:35 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jé tys mi zkazil náladu, já jim to chtěl teď ukázat... :evil:
Ale jinak docela hezká práce
stř pro 06, 2006 9:41 pm

blekota
Příspěvky: 109
Registrován: pon črc 17, 2006 10:05 pm

Příspěvek

:D :D :D .. to jsem ale drbánek.. :D :D :D
.. takže taky nevíte :?:
stř pro 06, 2006 10:21 pm

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek

medved píše: No celkem by mě zajímalo porovnání Lopraisovky 1988 a takhle upravený Tomečkovy "modrý". A možná nejen vzhledově. (Kde vlastně skončila?)
No, Lopraisovka z 88 stoji originalnim stavu v tatrovackym muzeu v Koprivnici
čtv pro 07, 2006 2:14 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů