nasel jsem jeste http://www.ginafrallypower.nl/uploads/m ... omo-br.wmv, zrejme z roku 2005...cuisine píše:to asi není euro 4 co ???
není nějaké video kde by byly vidět kamiony s zvukem motorů ?
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte lis 28, 2006 1:13 pm
Re: váhy
Tomu, že to odlehčili o tunu, tomu věřím, ale už moc ne tomu, že se dostali na 8.500 kg. To leda kdyby to bylo prázdný. To by pak měli lehčí auto než De-Rooy, přitom prej mají robustnější rám a objemnější motor (předpokládám, že i o něco těžší).M.S píše:ohledně GRP- koukněte se na černej rámeček
http://www.ginafrallypower.nl/de-trucks.html
S tím popisem dole nikdo už dobrý dva roky nikdo nehnul, proto je tam stále 9500 kg a 950 pk
Ohledně toho odlehčení o tunu to už tam není, předtím než předělali stránky to tam ale taky bylo, zeptej se pana Vintra, nebo počti na dakar.cz, někde to tam najdeš...
Re: váhy
Já vim, taky mi to nějak nejde do hlavy, ale když napíšou 9500 - 1000 pak je jasný že = 8500. Celkově to bude fakt o tom, že každej uveřejňuje ty hmotnosti stejně jako výkon- tajuplně
GRP uvádí hmotnost (rijklaar incl. brandstof) což znamená celk. vozidlo s palivem. Tzn. žádná posádka, žádné náhradní pneumatiky, díly...
Co když De Rooy uvádí hmostnost v jaké jsou schopni vyjet? Pokud má tedy GRP 8500+5000 a De Rooy 8800 , pak by to mělo logiku, ne?
GRP uvádí hmotnost (rijklaar incl. brandstof) což znamená celk. vozidlo s palivem. Tzn. žádná posádka, žádné náhradní pneumatiky, díly...
Co když De Rooy uvádí hmostnost v jaké jsou schopni vyjet? Pokud má tedy GRP 8500+5000 a De Rooy 8800 , pak by to mělo logiku, ne?
Re: váhy
Tak nějak to asi bude. Třeba takovej Macík to zveřejnil srozumitelně, hmotnost vozidla připravenýho na etapu, 800 litrů nafty + tři rezervní pneumatiky. Vyšlo mu 9,5 tuny. Tam není co řešit.M.S píše:Já vim, taky mi to nějak nejde do hlavy, ale když napíšou 9500 - 1000 pak je jasný že = 8500. Celkově to bude fakt o tom, že každej uveřejňuje ty hmotnosti stejně jako výkon- tajuplně
GRP uvádí hmotnost (rijklaar incl. brandstof) což znamená celk. vozidlo s palivem. Tzn. žádná posádka, žádné náhradní pneumatiky, díly...
Co když De Rooy uvádí hmostnost v jaké jsou schopni vyjet? Pokud má tedy GRP 8500+5000 a De Rooy 8800 , pak by to mělo logiku, ne?
Re: váhy
Otázkou je, když jsem kdesi čet o hmotnosti Kamazu 9500kg (určitě maximální=zřejmě na startu etapy), pak mi nějak neladí výkon jimi udávaný s výsledky jimi dosaženými
To by musel být De Rooy i Ginaf sakra před nimi..
To by musel být De Rooy i Ginaf sakra před nimi..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů