Napsal: sob říj 21, 2006 9:56 am
Na těch stránkách mají pěknou ptákovinu, Praga to stopro není, tipuju to na Bedford nebo cosi jiného anglického - má to znaky čs.obrněné brigády v Anglii.Olda píše:nevi co je to za typ ale s těma kolama to vypadá fakt skvěle..teda jestli
je to opravdu Pragovka
http://md.ic.cz/fotky/oslavy60/oslavy60_09.jpg
z: http://md.ic.cz/fotky/oslavy60/oslavy60.htm
Jo asi joOlda píše:Praga Garant
snad Ifa Garant né
Já se knajpě nebránim, ale studuju v praze školu a v liberci jsem jenom občas.papergeorge píše:Zdravím Pragováky, a nejen je. Už jsem psal příspěvek ke KOLOSům, respektive k T813 8x8, teď něco málo i sem. Pár pěkných fotek posledního modelu Pragy V3S M8 je v časopise Motor Journal, číslo 6, rok 2006. Je to článek věnovaný V3S vůbec, těch fotek je tam víc, zkusím to přefotit a po novém roce to dám na své stránky, půjde to stáhnout, nebo pokud bude někdo z Vás rychlejší, zdroj je uveden. Pro Tatracybera, ty vrtačky V3S od Tesca z léta mám nafocené všechny i doprovodný valník a vrtačku na GAZu. Dávám za pravdu, že ta jednomontáž vypadala strašně, vepředu klasika a vzadu 4x něco jako kolo z bobíka, nebo co to bylo. Jinak jako Liberečáci se můžeme někde v knajpě potkat, ne?
no a nebylo by lepší hledat s kým že to československý Liaz spolupracoval při vývoji kabiny pro vozidla Liaz ?? nebylo to náhodou s britskou karosárnou ???? ( Avia - Liaz při té příležitosti vyvíjeli společně unifikovanou kabinu )Sysel píše:A nebylo by třeba lepší, než hledat na tej kabině anglickou inšpiraci, hledat na ní rysy budoucí kabiny na Liazku?