Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Pegaso na Dakaru apod.:
http://www.youtube.com/watch?v=73VxTPOVYew
http://www.youtube.com/watch?v=73VxTPOVYew
Eddye - Trochu historie ... Ta budka totiž není pouze Pegasa !!
Státní koncern ENASA, který vyráběl vozidla Pegaso se dostal do finančních potíží a vedení podniku doufalo že uvedením nového typu vozidla na trh tyto potíže překoná . Nový těžký automobil určený pro provoz v soupravách o celkévé nosnosti do 44t, byl pokřtěn Troner.
Rozpoznávacím znamením nové=ho vozu je budka řidiče, která je společným dílem podniků Pegaso ( jenž je součástí koncernu ENASA ), holandské firmy DAF a britské společnosti Seddon-Atkinson. Tento společný podnik zahájil svou činnost v roce 1983 popd názvem Cabtes.
add1 ,- tvá fotografie znázornuje ještě " maskované " vozidlo ze skušebního provozu nemá tudíž masku kterou by Pegaso Troner mělo mít .
add2 ,- v roce 1987 se již kabina 5 let vyráběla
add3 ,- po Pegasu ne ale souběžně používaly kabinu Pegaso - Daf - Seddon-Atkinson ... co se týče Kamazu tam šlo pouze o prototyp kabina byla odkoupena od Dafu .... co se týče Kenworth .. podstatně později až poté co Daf spadnul pod concern Paccar a jak je známo pod Paccar spadá i KW
Vydařená kabina ... no vezmeme li v uvahu kdy přišla do výroby kabina Tatry 815 pak zjistíme že se varábí skoro stejně dlouhou dobu ...
Státní koncern ENASA, který vyráběl vozidla Pegaso se dostal do finančních potíží a vedení podniku doufalo že uvedením nového typu vozidla na trh tyto potíže překoná . Nový těžký automobil určený pro provoz v soupravách o celkévé nosnosti do 44t, byl pokřtěn Troner.
Rozpoznávacím znamením nové=ho vozu je budka řidiče, která je společným dílem podniků Pegaso ( jenž je součástí koncernu ENASA ), holandské firmy DAF a britské společnosti Seddon-Atkinson. Tento společný podnik zahájil svou činnost v roce 1983 popd názvem Cabtes.
add1 ,- tvá fotografie znázornuje ještě " maskované " vozidlo ze skušebního provozu nemá tudíž masku kterou by Pegaso Troner mělo mít .
add2 ,- v roce 1987 se již kabina 5 let vyráběla
add3 ,- po Pegasu ne ale souběžně používaly kabinu Pegaso - Daf - Seddon-Atkinson ... co se týče Kamazu tam šlo pouze o prototyp kabina byla odkoupena od Dafu .... co se týče Kenworth .. podstatně později až poté co Daf spadnul pod concern Paccar a jak je známo pod Paccar spadá i KW
Vydařená kabina ... no vezmeme li v uvahu kdy přišla do výroby kabina Tatry 815 pak zjistíme že se varábí skoro stejně dlouhou dobu ...
Eddye .. krásné ... avšak je tam jasně napsáno ..
Je to z poloviny-1987 a ukazuje jeden z originálních (a maskovaných) prototypů Pegaso Troner na zkouškách chlazení - v Sierra Nevadě ve Španělsku --- toto místo, používá mnoho evropských výrobců, kvůli vysokým teplotyám a výšce!
Takže jsem měl pravdu když jsem napsal že se jedná o zamaskovaný prototyp vozu Pergaso Troner ... (Jinak zkoušky chlazení se nedělají z důvodu konstrukce kabiny ale z důvodů zkoušek motoru a jeho chlazení ...
Jinak mám několik fotografií maskovaných vozidel (měli též tuto obludně zelenou barvu a jinou masku) Daf 95 též ze zkoušek ale ne chlazení nýbrž vývojového celku vozu a jsou v katalogu firmy Daf z roku 1987 který se týká vozu daf řady F95
Je to z poloviny-1987 a ukazuje jeden z originálních (a maskovaných) prototypů Pegaso Troner na zkouškách chlazení - v Sierra Nevadě ve Španělsku --- toto místo, používá mnoho evropských výrobců, kvůli vysokým teplotyám a výšce!
Takže jsem měl pravdu když jsem napsal že se jedná o zamaskovaný prototyp vozu Pergaso Troner ... (Jinak zkoušky chlazení se nedělají z důvodu konstrukce kabiny ale z důvodů zkoušek motoru a jeho chlazení ...
Jinak mám několik fotografií maskovaných vozidel (měli též tuto obludně zelenou barvu a jinou masku) Daf 95 též ze zkoušek ale ne chlazení nýbrž vývojového celku vozu a jsou v katalogu firmy Daf z roku 1987 který se týká vozu daf řady F95
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Malo by to byť niečo také:
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... er-ke.html
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... er-ke.html
Ano je to přesně tento Kenworth .
Jinak technické info zde ( )
KENWORTH During 2006, in addition to the aerodynamic model
T660 the American producer showed two new
models intended for oilfield works, from more than sixty years very
important for its production and its fame. At the MATS of
Louisville in march 2006 it showed in preview the K500, the first
Kenworth equipped with a DAF XF forward cab. It replaces the
C500K, produced from 1992. In spite of its special characteristics,
in november 2007 about thirty units had been already produced
for the export into Russia and China. Produced on demand, it is
available as 6x4, 6x6, 8x6 or 8x8. Here some of the more important
specifications:
· Caterpillar C13 or C15 engine with maximum output of 550 hp
· Manual or automatic transmissions
· Non-drive front axle up to nominal 11.793 kg capacity
· Driving front axle up to nominal 13.607 kg capacity
· Rear tandem axle up to nominal 38.555 kg
· Rear tridem axle up to nominal 47.626 kg
· Pneumatic or mechanical suspension on front axles
· Beam, Air or Spring suspensions
· Tires include : 315/80R22.5, 385/95R24, 14R20,16R20, 24R21
· Standard fuel tank of 379 litres, in steel or aluminium
Jinak technické info zde ( )
KENWORTH During 2006, in addition to the aerodynamic model
T660 the American producer showed two new
models intended for oilfield works, from more than sixty years very
important for its production and its fame. At the MATS of
Louisville in march 2006 it showed in preview the K500, the first
Kenworth equipped with a DAF XF forward cab. It replaces the
C500K, produced from 1992. In spite of its special characteristics,
in november 2007 about thirty units had been already produced
for the export into Russia and China. Produced on demand, it is
available as 6x4, 6x6, 8x6 or 8x8. Here some of the more important
specifications:
· Caterpillar C13 or C15 engine with maximum output of 550 hp
· Manual or automatic transmissions
· Non-drive front axle up to nominal 11.793 kg capacity
· Driving front axle up to nominal 13.607 kg capacity
· Rear tandem axle up to nominal 38.555 kg
· Rear tridem axle up to nominal 47.626 kg
· Pneumatic or mechanical suspension on front axles
· Beam, Air or Spring suspensions
· Tires include : 315/80R22.5, 385/95R24, 14R20,16R20, 24R21
· Standard fuel tank of 379 litres, in steel or aluminium
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host