Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Toto tady ted jeste neni zima! To je sibirske jaro! :lol: :lol: :lol:
pát pro 03, 2010 9:45 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

To máš pravdu :D . Tady je kalamita když napadne 15cm sněhu anebo teplota klesne po -20C. :roll:
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
pát pro 03, 2010 10:09 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

oldjan - topeni

Příspěvek

Jestli seriove nevim, ale co jsem videl terrno, tak melo oboji, jak od motoru, tak nezavisle naftove... Mam takovy pocit, ze pouze olejove byla jen chvilkova zalezitos pri nabehu T2.
pát pro 03, 2010 11:14 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

S nástupem olejového topení byla tendence nedávat nezávislé topení, protože , světe div se , to olejové topení splnovalo EHK , ale řidiči tater zvyklí na celodenní teplo včetně přestávek bez běhu motoru nebyli nadšení a tak se začalo montovat nezávislé topení dál, to se jednalo o typy T815-2 a bylo to to velké topení . V t815E1 se olejové topení jednu dobu doplnovalo topením české výroby 4CON , poté ho nahradily Eberspachery 3KW .
Zhruba od roku 2000 je možné koupit nové auto bez topení, bude potom odečteno z ceny vozu asi 20 000kč , nebo montovat breeze s odpočtem 10 000 kč .
Takže pokud někdo chce ušetřit , může mít jen olejové topení .
sob pro 04, 2010 1:14 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

A ohreje se u ohynku, opece si burta, da si poradny grog, a bude mu teplo! :lol: :lol: :lol:
sob pro 04, 2010 1:23 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

A zase ten hrach.....
sob pro 04, 2010 4:20 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tomas 815:

Jakej hrach.....Realita! Vzdyt sedni si do tatry z olejovym topenim, ted dnes tady u nas a vyjed na silnici a jezdi cely den! Tak o jakem hrachu to mluvis! A nemysli si ze ty ELBESPECHER je nejaky zazrak s tema tenkyma trubickama privodu nafty do topeni! Kdyz mas venku -35 a pdobne! to je to same jako by tam ani topeni nebylo, nakolik v tech tenkych trubkach ti to mrzne, a to moderni topeni ti je akorat tak k hovnu! Na zrani si nervu! Hlavne ze plni normy EHK. Ale oni ti kurvy co ti tady pumpuji ty normy, tak s tema auty nejak nejezdi!
Ja se uz neco za ty roky omrznul v tech tatrovackych kabinach! tak asi vim co mluvim!
Vcera jsem psal jak tesni cinske kabiny, ale v realite sedni si do nove 815-ky rozjed se na 70 km/hod a strc ruku pod ukotveni volantu, a zjistis ze nepotrebujes ani ten vetrak s klapkou jako T2 nakolik tam fouka jak cert! Ja u kazde 815-ky tam mel nastrkane hadry abych ucpal ty diry, a nefoukalo mne na haxny!!!
sob pro 04, 2010 4:27 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Arktic ... Mám octavu TDI a kurva , co jsem v tom autě zažil zimy !!!!!! Kurnik , to nikomu nepřeju ! A věčně zamrzlé okno !! V - 26 °C se to zahřeje sotva na 60 po 50 km jízdy , jak jedeš rychleji jak 140 tak ti teploměr spadne uplně dolů ... A na autě ve 2 servisech na chlazení nenašli závadu !! To takovou vlastnost má ! A plní EHK , stejně jako Tatra s olejem !!
sob pro 04, 2010 6:04 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo , jediná Tatra má nádobku nad Topením a tím teplou naftu do bufíka a krátké vedení . Pokud zamrzne nafta a auto nejede , v té nádobce je jí teplé pořád dost , abys neumrzl . ( týká se provedení Arktic ) U cizího auta to máš na hlavní palivové nádrži a jsi kde ... ?
sob pro 04, 2010 6:07 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

bazilisak:

To jamnel oktavii taky kdyz pamatujes tu stribrnou! Tak ja si nestezoval. Akorat je nesmis davat na servis do RT Torax!!! Aby neskoncila jak ta moje!!!
sob pro 04, 2010 6:08 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Benzínová topí ... Já nevím, jestli jsi měl TDI ?? Pamatuju , to víš , že pamatuju !!!!!! :wink:
sob pro 04, 2010 6:12 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ja mnel 1,9 TDi, 66 kW, ja s ni byl maximalne spokojen, az po dobu kdy mne RT Torax v Porube udelal rozvody, a po 10-ti tisicich je uravlo a sel motor do hajzlu!!! A to mne rozvody urvalo zrovna tamnedaleko tvyho baraku!
sob pro 04, 2010 6:22 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Už sem to tady někde psal,ale pro všechny kritiky olejového topení jediná rada svezte se Terrnem s estetizovanou přístrojovkou tzn. od E3 nahoru a uvidíte jak to topí! bufík mám ebersp. a používám ho jen ráno na rychlé rozmražení skel a nebo při delším stání v mrazu se zhasnutým motorem! to se nedá s T2 srovnávat!!! vím o čem mluvím jezdil sem víc jak 4 roky s T2 bez bufíka a bez termostatu oleje,trpěl sem jak zvíře když sem do ní přelezl zvyklej na ten raketomet v T148 :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob pro 04, 2010 9:45 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Mi to nepovidej.... ;-)
sob pro 04, 2010 9:54 pm

kesav
Příspěvky: 61
Registrován: ned úno 17, 2008 9:11 pm

pavel 815

Příspěvek

houby topí když se ti podělá servomotorek a šéf ti řekne že to je moc drahe takže ti ho nekoupí, zlatá T2 s bovdenem:-))))
ned pro 05, 2010 9:39 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti