Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
oldjan - topeni
Jestli seriove nevim, ale co jsem videl terrno, tak melo oboji, jak od motoru, tak nezavisle naftove... Mam takovy pocit, ze pouze olejove byla jen chvilkova zalezitos pri nabehu T2.
S nástupem olejového topení byla tendence nedávat nezávislé topení, protože , světe div se , to olejové topení splnovalo EHK , ale řidiči tater zvyklí na celodenní teplo včetně přestávek bez běhu motoru nebyli nadšení a tak se začalo montovat nezávislé topení dál, to se jednalo o typy T815-2 a bylo to to velké topení . V t815E1 se olejové topení jednu dobu doplnovalo topením české výroby 4CON , poté ho nahradily Eberspachery 3KW .
Zhruba od roku 2000 je možné koupit nové auto bez topení, bude potom odečteno z ceny vozu asi 20 000kč , nebo montovat breeze s odpočtem 10 000 kč .
Takže pokud někdo chce ušetřit , může mít jen olejové topení .
Zhruba od roku 2000 je možné koupit nové auto bez topení, bude potom odečteno z ceny vozu asi 20 000kč , nebo montovat breeze s odpočtem 10 000 kč .
Takže pokud někdo chce ušetřit , může mít jen olejové topení .
Tomas 815:
Jakej hrach.....Realita! Vzdyt sedni si do tatry z olejovym topenim, ted dnes tady u nas a vyjed na silnici a jezdi cely den! Tak o jakem hrachu to mluvis! A nemysli si ze ty ELBESPECHER je nejaky zazrak s tema tenkyma trubickama privodu nafty do topeni! Kdyz mas venku -35 a pdobne! to je to same jako by tam ani topeni nebylo, nakolik v tech tenkych trubkach ti to mrzne, a to moderni topeni ti je akorat tak k hovnu! Na zrani si nervu! Hlavne ze plni normy EHK. Ale oni ti kurvy co ti tady pumpuji ty normy, tak s tema auty nejak nejezdi!
Ja se uz neco za ty roky omrznul v tech tatrovackych kabinach! tak asi vim co mluvim!
Vcera jsem psal jak tesni cinske kabiny, ale v realite sedni si do nove 815-ky rozjed se na 70 km/hod a strc ruku pod ukotveni volantu, a zjistis ze nepotrebujes ani ten vetrak s klapkou jako T2 nakolik tam fouka jak cert! Ja u kazde 815-ky tam mel nastrkane hadry abych ucpal ty diry, a nefoukalo mne na haxny!!!
Jakej hrach.....Realita! Vzdyt sedni si do tatry z olejovym topenim, ted dnes tady u nas a vyjed na silnici a jezdi cely den! Tak o jakem hrachu to mluvis! A nemysli si ze ty ELBESPECHER je nejaky zazrak s tema tenkyma trubickama privodu nafty do topeni! Kdyz mas venku -35 a pdobne! to je to same jako by tam ani topeni nebylo, nakolik v tech tenkych trubkach ti to mrzne, a to moderni topeni ti je akorat tak k hovnu! Na zrani si nervu! Hlavne ze plni normy EHK. Ale oni ti kurvy co ti tady pumpuji ty normy, tak s tema auty nejak nejezdi!
Ja se uz neco za ty roky omrznul v tech tatrovackych kabinach! tak asi vim co mluvim!
Vcera jsem psal jak tesni cinske kabiny, ale v realite sedni si do nove 815-ky rozjed se na 70 km/hod a strc ruku pod ukotveni volantu, a zjistis ze nepotrebujes ani ten vetrak s klapkou jako T2 nakolik tam fouka jak cert! Ja u kazde 815-ky tam mel nastrkane hadry abych ucpal ty diry, a nefoukalo mne na haxny!!!
Arktic ... Mám octavu TDI a kurva , co jsem v tom autě zažil zimy !!!!!! Kurnik , to nikomu nepřeju ! A věčně zamrzlé okno !! V - 26 °C se to zahřeje sotva na 60 po 50 km jízdy , jak jedeš rychleji jak 140 tak ti teploměr spadne uplně dolů ... A na autě ve 2 servisech na chlazení nenašli závadu !! To takovou vlastnost má ! A plní EHK , stejně jako Tatra s olejem !!
Už sem to tady někde psal,ale pro všechny kritiky olejového topení jediná rada svezte se Terrnem s estetizovanou přístrojovkou tzn. od E3 nahoru a uvidíte jak to topí! bufík mám ebersp. a používám ho jen ráno na rychlé rozmražení skel a nebo při delším stání v mrazu se zhasnutým motorem! to se nedá s T2 srovnávat!!! vím o čem mluvím jezdil sem víc jak 4 roky s T2 bez bufíka a bez termostatu oleje,trpěl sem jak zvíře když sem do ní přelezl zvyklej na ten raketomet v T148
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti