Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ahoj auto mi nevibrovalo pouze mi klepala kamama zničená přední náprava do volantu minulý týnden jsem vzadu přezul jednu dvojmontáž na Kama 69A (to jsou ty gumy co patři na renaulty neboť se sestávají z renaulťáckých znaků a naši mocipáni to nevědí a kupují to i na tatry) no a od 68km/hod přestávám vidět v zrcátkách protože vibracema zmléční :mad: :mad: :mad: čeká mě přezutí ještě dvou dvojmontážek neboť jsou na hranici ojetí :mad: :mad: :mad:to už asi budu muset jezdit do 35km/hod aby se kára nerozpadla :lol: :lol: :lol:
stř lis 09, 2011 5:53 am

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

Já mám na předu balony Barum vodící jen drážky čislo si z hlavy nevzpomenu řízení mám OK ale jak jedu naloženy víc jak 60 tak spolujezdec si připada jak na rodeu nebo jak kdyby seděl na stare Tatramatce. Když jedu sam tak se divim že ta sedačka ještě neupadla. Tatra na te prave straně poskakuje nahoru a dolu asi tak 4-5cm. A to mám předky vyvažene a relativně nove rovnoměrně sjeté na technicke řekli že kulaky jsou v pořadku. Když jedu prazdny tak to neni tak citelne jak plny. Čím to?
stř lis 09, 2011 10:25 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Gudi, tobě to skáče jen na jedné straně? Nemá ta sedačka jen špatný (žádný) tlumič? Je divné že by se to nepřenášelo na celé auto, já jsem měl něco podobného na bývalé T1 a dělala to právě absence tlumiče na sedačce (tak jsem sedák zablendoval, bezrak jsem jezdil sám). Ještě mě napadá jestli nemáš volné šrouby na příčníku kde je přišrubovaný k rámu. Jinak co tady popisuje Balcin tak něco podobného mi dělali taky na T1 zadní disky, zkus si šáhnout na disky vevnitř u náboje. Měli by být na sobě po celém obvodu kola stejně. Nevím jak to dobře popsat, asi by to chtělo vyfotit. Prostě se chce podívat jestli ty disky sedí proti sobě stejně. Stává se (kór u starších disků) že jsou ty díry vyběhané a pak ti nesedí přesně na náboji. Pak jsou proti sobě jako dvě závaží a rozvybrují ti celé auto. Já když jsem nasazoval kola tak jsem si vždycky na hranu venkovního disku (u náboje směr od šroubů) hlídal prstíkem jestli se tam nedělá mezi nima rantlik. Popř. jsem si venkovní pozvednul pajzrem aby seděl proti vnitřnímu a měl jsem klid. Jinak ještě dost dovedou rozházet auto bubny.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
stř lis 09, 2011 5:58 pm

balcin
BAN
Příspěvky: 1061
Registrován: stř bře 09, 2011 8:35 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek

Kdyz delam defekt,coz je dost casto,vsak to znate,tak vzdy ocelovym kartacem vsechny dosedaci plochy na disku poradne ocistim,tak tady to mam v poradku,ale dnes jsem na stavbe mluvil o tom s druhyma tatrovakama a poradili posprehazovat gumy na zadnich napravach ruzne mezi sebou,tak jsem to pocas obeda udelal a tak se to trochu sklidnilo,tak urcite to bude gumama.Do zimy to uz vydrzim a v zime tam musime dat neco jineho.Ale vidim,ze s nejakym poskakovanim a vlnenim se tady nemusim vubec zabyvat,protoze ty problemy mame asi vsichni tatrovaci.Hold je to tatra a ne mercedes.Ale nam to nevadi.Neni nad tatricku. :D
stř lis 09, 2011 6:37 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Gudi : pokud ti ti dělá tak moc a jen na jedné straně zkus nejlépe na kanále nebo rampě zvednout kolo cca 1 cm a točit kolem a sledovat zda háže celé kolo radíálné to vidíš jestli se přibližuje a oddaluje od země pokud v poho tak zkus axiální házivost např cihla na stojato vedle bočnice pneu nemusí to být vždy v pneumatice otec měl obdobný problém na liazu a měl zmetek náboj soustružník se netrefil a axiálně mu pneu zacházela cca 5cm a já kdysi taky na liazu nevyčistil dobře náboj a narazil na něj křivě buben takže auto nejen skákalo jak JO-JO ale vznikla tím ovalita a při brždění se to kousalo do smyku další problém můžou být disky kámošův zaměstnanec dlouho nejel po jedné komunikaci mezitím tam vyrostl kruháč a on ho v noci projel naloženej rovně přes obrubníky museli vyměnit všechny disky taky to nešlo udržet na cestě :mad: :mad: :mad:
stř lis 09, 2011 6:59 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já jsem viděl u 815 ohnutou poloosu, ale nohavice byla rovná - někdo jí tam namontoval z vyndané nápravy kde ale nohavice hnutá byla za opotřebenou, byla mírně ohnutá a s tím autem nešlo jet nad 60 km/h.. Jinak já jsem na předku měl snad úplně všechno, chemlony, steelky Barum stoletý, all steel Barum, jemný rusáky, nikdy nevyvažovaný a řízení se ani na šestku z kopce nehlo. ono to někdy může dělat servo blbě seřízený nebo bez oleje.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
stř lis 09, 2011 7:10 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Lubossss, náboje určitě nesoustružil soustružník ale automat.. to by to za moc nestálo dělat to od ruky..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
stř lis 09, 2011 7:14 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

To smýkání :vpravo-vlevo , podle mě dělají pneumatiky, dokud jsem jezdil vzadu na protektorech tak tyto problémy nebyly a to se používaly disky " co bylo po ruce"vyvažování jsem znal jen z vyprávění "tiráků" Od nástupu Kama, Bellshina a já nevím čeho se auto třepe. Před časem jsem koupil nové disky a změna žádná Taky začínám zkoušet jinou variantu tak uvidím.Na přední nápravě to nebude, když "pustím" volant v jakékoliv rychlosti tak se netřepe jde to od zadu
stř lis 09, 2011 7:53 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

U nás jezděj na Tatrách všichni píčavzorek na zadkách a nedělá jim to nic, jen to víc hučí. Já myslim, že problém může být taky v nevycentrování kola vůči náboji, chce to dvě matky z Liazky jak tu někdo psal nebo si s tím pohrát při dotahování.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
stř lis 09, 2011 8:10 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

OT Filipe myslíš že soustružníci soustruží od oka nebo pracují přesně dle výkresu se stejnou nebo větší přesností jako automat pouze pomaleji :lol: :lol: :lol:
apropo na házení náboje asi moc nemá vliv jestli zmetek udělal soustružník nebo automat :lol: :lol: :lol:
stř lis 09, 2011 8:14 pm

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

to s tou sedačkou byl jen příklad ale na te je to poznat nejvíc. když jedu tak pry cela prava strana poskakuje nahoru a dolu cca ty 3-4cm. u řidiče to neni ani poznat ale když jede někdo do protivky tak pry je to poznat. kontroloval sem estli je kolo dobře nasazene. to na tom kanale zkusím až bude volny
stř lis 09, 2011 9:23 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

zkus , kolik Ti háže kolo . Zvednout na heveru , podložit aby to nepadalo a pod kolo si něco dej natěsno a toč kolem . Uvidíš , jestli se vzdálenost mění . Vyvážené kolo můžeš mít , ale může házet .
čtv lis 10, 2011 4:42 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů