Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nemějte strachy. Do motoru TATRA vzduchem přímo chlazeného se vstřikováním common rail se nyní investuje více, než bylo v plánu, ten BUDE :wink: , už na tom žádná krize nic nezmění .
Nyní, když jsou vlastně 3 facelifty postaveny (bílá , žlutá , oranžová ) , mají spoustu vychytávek např. od nových předních náprav ( odpružení a řízení ) a je to lepší než tatravize 3000 , neuvažuje se o žádné cizí kabině.
ned lis 01, 2009 1:52 pm

michal2574
Příspěvky: 43
Registrován: ned pro 14, 2008 8:22 pm

Příspěvek

A jaké typy? Sklápěče nebo i podvozky,pouze 6x6?
ned lis 01, 2009 2:00 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

vlastně všechny 8x8
ned lis 01, 2009 2:07 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

takže i předek bude na osmikole na měchách?,to dosavadní odpružení je otřesné
ned lis 01, 2009 2:17 pm

nero
Příspěvky: 3962
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Tak tak, předky budou na měchách, i na osmikole. My se tady sice bavímě o faceliftu, ale Tatra v tomto případě podle mě zašla mnohem dál, než co by si člověk představil pod pojmem facelift. A věřím, že to bude na komfortu jízdy hodně poznat.
ned lis 01, 2009 2:58 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

no to doufám rozhodně to bude komfortnější než do ted
ned lis 01, 2009 6:01 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nero : ne bude poznat ... TO JE POZNAT !!!!!!!!!! A pořádně. To nejede, to pluje , jako loď . Teď se dá jezdit ještě rychleji než se starší Tatrou , a o více tříd než u konkurence ( v terénu ) cesta samozřejmě taky ...
ned lis 01, 2009 6:47 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

no jde o komfort na cestě v terénu se houpeš v čemkoli pokud nejsi naložen.ale se starým odpružením na cestě hopsaš se jak bys seděl na koni no to je pozitivní zpráva snad první
sorry za OT
ned lis 01, 2009 6:54 pm

miky
Příspěvky: 742
Registrován: pát črc 18, 2008 8:45 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

pravdu má bazilišák, tatra na měchách je prostě labuť, je to vidět i na nové CAS 30, udělalo se hodně dobrého a ten facelit to jen umocní :D Tady se jen avizuje nový facelit, ale tatra šla dál a upravila skoro celé auto a můžu říct, že změna je to hodně velká.
ned lis 01, 2009 7:03 pm

Uživatelský avatar
Závozník
Semex
Příspěvky: 302
Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Co ještě dalšího je nového?
ned lis 01, 2009 7:07 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

třeba automat ??
ned lis 01, 2009 7:18 pm

miky
Příspěvky: 742
Registrován: pát črc 18, 2008 8:45 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

automat, poloautomat, taky řízení ...a dál :D
ned lis 01, 2009 7:36 pm

Hynek
Příspěvky: 6788
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

V jednom z FL je automat Allison...
pon lis 02, 2009 11:30 am

nero
Příspěvky: 3962
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

A motor s common railem mají všechny tři?
pon lis 02, 2009 11:37 am

nomerad
Příspěvky: 1356
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

bazilisak: technický dotaz: a jak bude zajištěno, aby při odstavení vozidla nedocházelo k dosednutí předních náprav na dorazy. Toto bylo časté u starších tater na vlnovcích :?:
pon lis 02, 2009 6:32 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti