Venca R:
Tak nevim jak to ted je z cenama! Tenkrat kdy ja jezdil MKD to fungovalo tak, ze ti spediteri si furmanky prohazovali mezi sebou, takze kdyz objednavatel prepravy si objednal dopravu za nejakou cenu, tak to vzal spediter z toho si stahl provizi, pak to hodil dalsimu kamaradovi, ten zase dalsimu, kazdy si z toho skubnul svoje a dopravci uz zustal jen ten nejaky zbytek. Jak dejme tomu ja delal Figaro, tak byly furmanky na IZO z BA do Moskvy za 115.000, plachta 95.000 a kluci je dostavali za 75-85.000 korun.
Dnes uz nevim, a po pravde uz mne to ani nezajima a nelaka abych jezdil MKD! Praci kterou delam, delam menovite pro ruske firmy, ja jsem spokojen, nestezuju si, tak nic mne nejak nechybi!
Kdyby ta moje prace koncila, co v dnesni dobe je vse mozne, tak mam rezervy a zase bych jenom skoncil nekde v Rusku, co uz jsem k tomu i nachystany!
Bender 86:
Tak kazdy ma nejake ty svoje skusenosti. Tak ja si myslim ze kdyz zacnes tak je urcite nasbiras jedna dve! Ono to Rusko je takove zvlastni tim ze tam je tak nejak ten zivy pohyb, a kazdy den, kazdou hodinu, kazdou minutu, furt je neco nove, takze i kdyz budes jezdit dejme tomu denno denne furt tu samou streku, cely rok, tak na te trasse to furt bude neco jineho!