Stránka 42 z 45

Napsal: stř pro 24, 2014 2:33 pm
od Karel334
je třeba připomenout že při 700stech se bude muset udělat časem spojka cca40 tis kč .Když budeš vědět kam to jezdilo do servisu půjde to dohledat zda ta výměna proběhla!

Napsal: stř pro 24, 2014 3:23 pm
od Kony15
ja mam klacek a někdy bych chtěl automat....ale zas v A6 mam automat a ten je kničemu.... s automatem je to zas horší v zimě.... ale nebal bych se velkýho najezdu když vypadá to auto hezky , my taky nechtěli kupovat auto s víc než 300 na hrbu ... no nakonec sme sehnali krásný magnum s 670tkm ale po prvním majiteli ježděno německo... a auto uplně paradní skoro bezporuchové :wink: ... a tehdy co sme koukali na ty novější tak měli malo najeto ale byly to vrány... dneska má už najeto milion a furt cajk .... já mám na sovjem magu už 1 170 000 nebo ještě víc a netipl bys to do něj ... manual je defakto nesmrtelný až na spojku, což je jen lamela a přitlačák, setrvačník dokaže zničit málokdo, a automat je defakto více spojek v lázni takže tam je několikanasobně vyšší možnost opotřebení ale nestavá se to ... horší je hydrodynamický měnič časem ma vyšší prokluz a tím vyšší spotřebu... .. ale fakt bych se toho nebal a do automatu šel i když klacek je prostě jistota no....

Napsal: čtv pro 25, 2014 12:22 pm
od Zlounak
Dost dlouho jsem taky byl proti automatu, ale pak jsem ho dostal a už bych neměnil - je to fakt pohodlné. A ten v Renaultu je dobrý - řadí skoro stejně jako já :)
Servisní historie je důležitá, když si vezmeš VINko, tak by ti u autorizovaného servisu měli prozradit co se dělalo a co ne... Zvlášť důležité jsou úkony pravidelné údržby a seřizování...
Když v servisu nemají záznam, je to divné a byl bych dvakrát ostražitý...
Napiš jak jsi dopadl a hoď nějaké foto...

Napsal: čtv pro 25, 2014 5:06 pm
od truckservis24
Kony,potřeboval bych poradit s tím hydrodynamickým měničem na Magnumu,šlo by to?

truckservis24

Napsal: sob led 10, 2015 12:35 pm
od Krocan
:valetsesmihy:

Napsal: stř dub 01, 2015 4:53 am
od Springi
Zdravím,

potřerboval bych poradit. Koupil jsem si Premium lowdeck a když jedu s návěsem tak je to auto celkově moc vysoko. Potřeboval bych snížit provozní výšku toho auta ale nevím jak "přepsat" tu původní. Podle návodu by se to mělo snad nastavovat na ovladači kde bych měl podržet tlačítko "standby" a vypnout zapalování. Je to tak? Můžete mi prosím poradit? díky moc

Napsal: pát čer 05, 2015 1:31 pm
od holbra

Napsal: pát črc 10, 2015 8:56 pm
od Matúš Sabo

Napsal: ned črc 19, 2015 10:49 pm
od Ivan Hofman
Pozřebuji radu. Premko 420 dci tekl chladič , provedena vymena chladice a vodní pumpy , pred montáží teplota ok ted se to troch hreje . Vymena nového termostatu ale stale stejné. Zítra skusím termostat dát pryč , teda spíš klapku pod termostatem protoze na termostatu membrána není.

Napsal: ned črc 19, 2015 11:14 pm
od M.Z.
Zkusil bych tam fouknout na zkoušku zpět ten starý.

Napsal: pon črc 20, 2015 12:11 am
od Ivan Hofman
Když jiný varianty selžou tak na to dojde

Napsal: čtv srp 27, 2015 6:26 pm
od Luděk Robl
Obrázek

Napsal: sob srp 29, 2015 2:28 pm
od holbra
Prémiové a Kerax při navážení kamene
Obrázek Obrázek
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a1ABTc6E ... 2d&index=9[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uHqzGP2H ... 7jOYv-m93-[/youtube]

Cinske nosate Premium :-)

Napsal: úte zář 08, 2015 2:36 pm
od Severnaya

Napsal: sob lis 07, 2015 9:24 pm
od Ivan Hofman
V expanzce se mi tvoří kalná pěna , dal jsem fridex , nemáte nekdo skušenost ohledně uniku nafty u vstřikovaču , je to 420 dci. Naftu tam zatím necítím ale prý by to melo být ono.