Stránka 58 z 60

Re: historie Dakaru

Napsal: ned led 19, 2020 12:02 am
od msifa
Olda:
A jaké lepší reálné využití by jsi viděl? Třeba odstavené někde v kopřivách? Nebo přestavěné třeba na sklápěčku v lomu?

Re: historie Dakaru

Napsal: ned led 19, 2020 3:55 pm
od Olda
Odstavit do kopriv a nebo predelat na sklapecku do lomu :?: nic lepsiho by te nenapadlo?

Re: historie Dakaru

Napsal: ned led 19, 2020 10:37 pm
od ateliersk
Me naopak expedicka, ktera jezdi po svete, prijde pro takove auto jako skvelej duchod. Nevim co lepsiho bys ji mohl prat. Odstavit nekde do muzea ? Jednak proc, zas takova vzacnost to neni a za druhe kam, u nas uz je plno a v cizine nejaka tatra zas tak moc lidi nebere.

Re: historie Dakaru

Napsal: úte led 21, 2020 2:48 pm
od petazavinac
Přesně. Ta přestavba nevypadá špatně a ještě pěkných pár let to může dělat Tatře po světě reklamu :D

Re: historie Dakaru

Napsal: úte led 21, 2020 3:17 pm
od msifa
No, reálně mne právě nic jiného nenapadá (kromě vlhkých snů....).
K čemu by se tedy takový veterán hodil, aby to mělo nějaký smysl?

Re: historie Dakaru

Napsal: úte led 21, 2020 7:52 pm
od Adjunkt
Nejsou nějaké nové zprávy o Regazzoniho Marlborce?

Re: historie Dakaru

Napsal: úte led 21, 2020 9:03 pm
od Olda
No já to bral spíš jako takovou otázku...
jak píšete je to veterán... ..a k tomu závoďák .. ... jako prdnout to na reggazionovu tatru... bo na babču.... nebo na lízu 627 ...taky by to byl zaslouženej důchod..asi ne...
dát to na jakejkoliv man daf ginaf..nějakou modernější tuctovou pixlu co jich jezdí na jakaru sakaru mraky tak to by bylo asi jedno...
ale tohle je ještě tatra z tý správný éry...
smysl... no myslím že veteráni maj asi jedinej smysl..zachovat kus historie pro budoucí....
mně se teda ta nástavba moc nelíbí.. když už to musí bejt ....chtělo by to víc profi..alá gtc nebo od nějaký firmy co se nástavbama zabejvá trošku aby to ladilo..ne tam prdnout seseklou překližkovou bednu od pomerančů...bo od slona

Re: historie Dakaru

Napsal: úte led 21, 2020 11:53 pm
od petazavinac
Jasně, dalo by se to udržovat s větší úctou k té technice.
To je jak Škoda 110 R...co je horší? Provozovaná v neoriginálním stavu? Nebo sice originální, ale rozpadající se někde na zahradě? :think:

Re: historie Dakaru

Napsal: stř led 22, 2020 7:53 am
od msifa
Přesně tak to bylo myšleno. Udělaný veterán v muzeu je pěkná věc, ale někdo ho do toho muzea musí chtít a někdo musí rekonstrukci zaplatit (a není to málo...). Svoje místo si našla třeba 635. Toto je jen jedna z desítek doprovodných Tater. A buďme radi, že je v nějakém přijatelné stavu a slouží k celkem nenáročné činnosti.

Re: historie Dakaru

Napsal: úte úno 25, 2020 7:02 pm
od jardakar
Již tento pátek 28.2.2020 vyjde první čislo časopisu DAKARMANIA. Třeba se v něm dočtete něco z počátků československé účasti na Dakaru, co ještě nevíte a spoustu dalších zajímavostí z tohoto prostředí. Objednávejte na http://eshop.dakarmania.cz/
Obrázek

Re: historie Dakaru

Napsal: sob kvě 09, 2020 9:48 pm
od Adjunkt
Veterán v akci - Perlini
https://youtu.be/H5Fj2HE8_UQ

Re: historie Dakaru

Napsal: ned kvě 10, 2020 6:32 pm
od peter gasparovic
Adjunkt - krasne videjko 👍🏻 Čo v tom je za motor? Znie to ako Detroit Diesel dvojtakt. A jak sa to nakláňa , som myslel že sa preklopí 😅 Ale v teréne to plavalo krasne tou krajinou, len sa s tým musel valiť asi furt kotol, aby to fungovalo
https://m.youtube.com/watch?v=Lrn4kDGTB-0

Re: historie Dakaru

Napsal: ned kvě 10, 2020 8:11 pm
od Adjunkt
Ano, je tam dvoutakt DD :-) a mělo to prý nějaké speciální odpružení (hydro-pneumatické myslím)

Re: historie Dakaru

Napsal: ned kvě 10, 2020 10:09 pm
od filip 90
Jo hezkej speciálek. Na to, že to byl začátek 90 - tek. Ikdyž ono to spíš bylo o tom, že si to dovolili postavit a prošlo jim to, než nějaký technologický zázrak. Pro zájemce o detaily je k náhlednutí homologační dokumentace FIA ZDE

Re: historie Dakaru

Napsal: pon kvě 11, 2020 1:36 pm
od msifa
Legálnost startu tohoto speciálu na Dakaru 1990 je trošku úsměvná - v porovnání zákazu startu Tatry 4x4 K. Lopraise. :D