Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
zkušenost říká - 1 auto + raal ...mizérie. ..nevyděláš o moc víc,než když budeš zaměstnanej.....
2 auta + raal - kurevská nejistota, někdo nezaplatí a máš vystaráno.....
bez stabilní práce to moc nejde.... leda se podřídit destinacím kam nikdo nechce jezdit.... balkán / rusko apod.
a co se TimoComu týče, tak si myslím ,že má vysokej paušál na 1 auto.....jen názor....
2 auta + raal - kurevská nejistota, někdo nezaplatí a máš vystaráno.....
bez stabilní práce to moc nejde.... leda se podřídit destinacím kam nikdo nechce jezdit.... balkán / rusko apod.
a co se TimoComu týče, tak si myslím ,že má vysokej paušál na 1 auto.....jen názor....
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
základ je mít firmu pro kterou jezdíš napřímo, třeba vnitro za cca 30/kč/km, splatnost max.60 dní, jsou firmy co platí za 30dní a načas. Zpátečky si v nejhorším nalovíš sám na raalu. Myslím že v takovém případě se ti může relativně dařit, minimálně ušetříš cca 30tis měs náklady za zaměstnance/řidiče,
budeš jezdit ekonomicky na spotřebu, k autu se budeš chovat taky slušně jelikož je tvoje, takže to jsou taky věci do plusu.
budeš jezdit ekonomicky na spotřebu, k autu se budeš chovat taky slušně jelikož je tvoje, takže to jsou taky věci do plusu.
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Aviator: Ber už jen to, že té práce na dodávky tam tolik není (vlastní zkušenost) a když už,tak je to hned na RAALu ,to máš pravdu. Ale pro začínajícího dopravce by to byl začátek konce. Nebo třeba taky bude mít štěstí. Další bod je to,že na vnitro tam neni ani prd, tzn když přitáhne do čech něco na druhej konec republiky, tak nenajde nic domů.
Ale je to pouze můj názor. Ať si každý dělá podle svého. A reakce je na práci s dodávkou. Na tir nevím, neprovozuju, nemám zkušenost.
Ale je to pouze můj názor. Ať si každý dělá podle svého. A reakce je na práci s dodávkou. Na tir nevím, neprovozuju, nemám zkušenost.
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
Netas
Nejlepsim resenim by byla lepsi informovanost mezi mensima dopravcema,aby se eliminoval vliv spedici,tj.kdyz pro prekupniky nebudem jezdit,bude vic prace,min nervu.A take treba nejaka forma zdruzeni malych dopravcu.
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Aviator
Já spolupracuju momentálně s 5ti dopravcema. Všichni sdílíme stejnej názor jako ty. Nicméně abysme se se všema ostatníma hromadně podrželi to nehrozí. Vždyt ty spedice ty peníze na ty přepravy mají. Jen je nechtějí dát.
Viz několik zkušeností z RAALu - přeprava Rokytnice n.J. / Náchod, trasa cca 90km. Poznámka super cena - chtěl jsem 1500. To je pry moc, měli 400. Sem poděkoval a odebral se. Druhý den tam volal kamarád a už měli cenu 1500,že to hoří. Nevím jak to dopadlo, on to nevzal.
Přeprava Kopřivnice / Mladá Boleslav - cca měsíc zpět. Začalo to na 1000kč, nikdo nechtěl, postupně se přihazovalo a jelo to za 3500,-
Ale samozřejmě sou zde i přepravy, které jsou na trase Ostrava/Praha,Kolín,MB přepravovány pod 500kč.....a to je to podkopávání. A ať mi nikdo nevysvětluje, že to je aspon něco na naftu. Všichni víme,že není. Jen si to někteří jedinci nechtěj připustit. A propo, ti co to budou brát,tyhle "luxusní kšefty", tak do švestek pojdou.
Viz několik zkušeností z RAALu - přeprava Rokytnice n.J. / Náchod, trasa cca 90km. Poznámka super cena - chtěl jsem 1500. To je pry moc, měli 400. Sem poděkoval a odebral se. Druhý den tam volal kamarád a už měli cenu 1500,že to hoří. Nevím jak to dopadlo, on to nevzal.
Přeprava Kopřivnice / Mladá Boleslav - cca měsíc zpět. Začalo to na 1000kč, nikdo nechtěl, postupně se přihazovalo a jelo to za 3500,-
Ale samozřejmě sou zde i přepravy, které jsou na trase Ostrava/Praha,Kolín,MB přepravovány pod 500kč.....a to je to podkopávání. A ať mi nikdo nevysvětluje, že to je aspon něco na naftu. Všichni víme,že není. Jen si to někteří jedinci nechtěj připustit. A propo, ti co to budou brát,tyhle "luxusní kšefty", tak do švestek pojdou.
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
netas
nojo,ale co stím?já když jsem nahlídnul dlouholetý spedici do karet tak jsem se po chvilce snima rozloučil,až tak jsem byl nasrán,a zajímavý je že pod nima jezdí takovejch aut.jenže to je to,aby si vydělali tak jezději denně 400-600km rozvozy stavebnin 3 h nakládání a tak 5 vykládek a za 13kč km a furt ti řikaji jak nemůžou dát víc peněz že jim to nedaji a takový podobný kydy,a hle,oni jim platí 23 kč za km takže tě vozobnou 10kč z každýho najetýho kiláku.prostě dycky jim to někdo vezme,je tam i takovej co mu u nich jezdí aspon 10 aut
2x Nissan atleon 210
Spedice
Kluci, víte a znáte, čím to je, že vás špedice tak ojebávají? Vždyť přeci podle zákona neviditelné ruky trhu by při takové marži měly nové špedice růst jako houby po dešti, a začít se podlézat při nabídce ceny za dopravu zákazníkovi i dopravci až by se poptávka setkala s nabídkou a většina špedic by začala živořit. Jako je to ve valné většině oborů lidské činnosti, které nejsou něčím specifické tak moc, že se do nich nikdo raději nepouští.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Tomik
Co s tím? No je to zajímavá otázka.... Zřejmě se víc tlačit do firem napřímo. Minimálně tam kde jezdíš často, ale za málo. Samozřejmě korporacím se do zelí nedostaneš.
Třeba zkušenost minulého týdne - 1pal pro Škoda Auto. Po nekonečných telefonátech s dispečerkou spedice jsem se po 4 hodinách v závodu vrchlabí dostal k telefonu s disponentem z boleslavi a byl udiven z toho,že Vrchlabí - Kvasiny odjedu s jednou paletou za 1500kč+DPH, přičemž jsem jen odhadem tipl že to kolečko může mít 150km, mělo 160. Disponent nechápal, že se to dá odjet tak lacino,tak si vemte, co z toho mají ty spedice....
A se škodovkou bych mohl mluvit do rána.... poptávky na přepravy od spedic chodí každé ráno mailem. Posléze už jsou i na RAALu, nejnižší cena vyhrává, ale když víte jaká byla původní cena, je to taky zajímavé, jak se pěkně necháváme jebat..... A pak nemá většina dodávkářů jezdit přeloženejch.... Ale to už jsme zase kapku jinde.
Třeba zkušenost minulého týdne - 1pal pro Škoda Auto. Po nekonečných telefonátech s dispečerkou spedice jsem se po 4 hodinách v závodu vrchlabí dostal k telefonu s disponentem z boleslavi a byl udiven z toho,že Vrchlabí - Kvasiny odjedu s jednou paletou za 1500kč+DPH, přičemž jsem jen odhadem tipl že to kolečko může mít 150km, mělo 160. Disponent nechápal, že se to dá odjet tak lacino,tak si vemte, co z toho mají ty spedice....
A se škodovkou bych mohl mluvit do rána.... poptávky na přepravy od spedic chodí každé ráno mailem. Posléze už jsou i na RAALu, nejnižší cena vyhrává, ale když víte jaká byla původní cena, je to taky zajímavé, jak se pěkně necháváme jebat..... A pak nemá většina dodávkářů jezdit přeloženejch.... Ale to už jsme zase kapku jinde.
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
ti řikám,že si to nechaji platit kolikrát v kolečku a dají půlku.
víš vono je to na druhou stranu pro ně výhodnější,maji hodně rozvozů a nechtěji furt někoho obvolávat a dohadovat se,to stojí peníze ale hlavně čas,takže radši zavolaji spedici a ta si to vcukuletu zařídí. prostě takhle by někdo musel udělat třeba 10 telefonátů nežto zavolá jednou a nazdar
někdy se to spedicím podaří vykousnout ale někdy prostě nemaji zájem,nejlepší je mít toho disponenta někoho známýho a nebo sním bejt dohodnutej,že?
víš vono je to na druhou stranu pro ně výhodnější,maji hodně rozvozů a nechtěji furt někoho obvolávat a dohadovat se,to stojí peníze ale hlavně čas,takže radši zavolaji spedici a ta si to vcukuletu zařídí. prostě takhle by někdo musel udělat třeba 10 telefonátů nežto zavolá jednou a nazdar
někdy se to spedicím podaří vykousnout ale někdy prostě nemaji zájem,nejlepší je mít toho disponenta někoho známýho a nebo sním bejt dohodnutej,že?
2x Nissan atleon 210
spedice který si narážejí velký % jsou ve finále lepší než ta co zasedne velkou firmu, sníží ceny na minimum a bere si z přepravy 300kč, viz Imperial, Nika a další podobní, jejich auto tam za ty prachy neuvidíš, jen co poshánějí z raalu.. Do takové firmy se už nemá cenu ani rvát páč tam ty ceny jsou v háji.
Pokud si spedice nechává hodně a dává dopravcům málo tak se to brzy proflákne a to firmám taky moc nevoní když vědí že se spedice tak pakuje. Tam je větší šance se narvat napřímo.
Pokud si spedice nechává hodně a dává dopravcům málo tak se to brzy proflákne a to firmám taky moc nevoní když vědí že se spedice tak pakuje. Tam je větší šance se narvat napřímo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů