Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Rozebíral jsem , kdyby někdo chtěl spojlery , kabinu nebo automat převodovku s retardérem ( levně volejte 605700460)
Re: MAN TGA
Ahojík, řachtá mi vrtule, je tam nějaká pryž co drží 4ři šrouby vrtuli ,celé se to rozvlní při otáčkách a škrábe saharu..a uthne drátek od visco spojky,jezdím do 1400 ot/min. Mám ruce zeškrábaný, kdyby ti lulaní udělali mezeru o 5cm větší,mezi motorem a chladičem, to by se toho fakt stalo. Fučí brzdový válec..to je pohoda a barevná hudba jede svůj život na přistrojovce...to kurňa nastříkám černou barvou cele a bude po prdeli ....No v tom horku jsem to zvláld...pohoda...
Naposledy upravil(a) oro dne ned čer 19, 2022 10:23 am, celkem upraveno 1 x.
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
Re: MAN TGA
Ivane.to je škody..krásná budka...to mohlo ještě jezdit...s takovou boudou...tvl.
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
Re: MAN TGA
Začal se mi nadměrně hřát reduktor levého předního kola a nakonec začal téct olej na brzdové obložení. Smrdělo to jak unikající zemní plyn. Po půl denním stání vozidla jsem začal reduktor rozebírat. Začal jsem vypouštěním oleje. Vypouštěcí zátku jsem natočil do spodní části a začal jí povolovat a to jsem neměl dělat. Jak povoluju zátku a mám přichystanou plechovku na jímání oleje - tak ke konci zátka vystřelila a zeblil mě a všechno naproti náboji přepálený, špinavý a smradlavý olej. Ta komora reduktoru byla šíleným způsobem natlakovaná. Samozřejmě hadry které jsem měl na sobě letěly do kamen. Nakouknul jsem za 7 éček na 1 hodinu do katalogu MAN a opsal katalogové označení potřebných náhradních dílů. Došly za dva dny.
Na vadné ložisko, které bylo zřejmě prapříčinou závady jsem přišel až po demontáži náboje. Demontáž kroužku, po kterém jezdí gufera, byl taky boj. Ale jinak se to zdařilo.
Na vadné ložisko, které bylo zřejmě prapříčinou závady jsem přišel až po demontáži náboje. Demontáž kroužku, po kterém jezdí gufera, byl taky boj. Ale jinak se to zdařilo.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Šikovnej kluk Jestli chceš boudu a spojlery ti nechám zn. Levně
Re: MAN TGA
Zdravim na man tga mi zostala sfuknuta jedna strana auta zadna. Tak som vymenil snimac na polohu resp. Vysku napravy, nafuklo sa to ale zase vyzera ze je trocha vysie ako ta druha a za jazdy to blbne sfukuje sa uplne dole potom nafukuje blbne to. Musi sa snimac nejako kalibrovat alebo sa musia vymenit obi dva na naprave aby sa to nehadalo ? Dakujem za rady
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Nejlépe skalibrovat , nebo to doladit aspoň trochu na táhle
Re: MAN TGA
A ako sa to kalibruje delphi diag taku noznost neponuka jedine original servis man ???
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGA
Nejlepší je to v manu , jistota
Re: MAN TGA
Ahoj, mám závadu EBS 03422-00, takže přerušený kontakt někde. Podle kódu závad hodnota tlakového senzoru mimo přípustné rozmezí hodnot. Nevíte někdo, kde tento kontakt je?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů