Stránka 371 z 718

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 5:32 pm
od Lucian
V tom článku nic takového napsané není. V Číně půjde o licenční výrobu Terrna. Nikdo automobilku do Číny neprodává.
Tady je to docela dobře popsané:
https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk ... el-v-cine/

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 7:46 pm
od Hynek
Panebože to jsou slinty, co tu někdo je schopen vyplodit... Úplně stejně jede fabrika v Indii aprodala se tam snad Tatra? A rozjíždí se fabrika v Emirátech, to bude i jejich? Asi ne, že... :wall: :wall: :wall:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 8:26 pm
od Lucian
Hynku, já to taky nechápu, jak někdo může vyplodit takový blábol.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 9:02 pm
od PtrialM
No on asi Honzík zkouší odolnost naší nervový soustavy a nebo bránice :roll: :lol:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 9:10 pm
od Jiří Vintr
Nějak to tu neproběhlo, tak to sem zkusím dát:

Soutěžní kariéru uzavřel dlouholetý navigátor Kamazu Ajdar Běljajev. Závodně činný byl u týmu od roku 1996, nejprve jako navigátor Kabirova, poté mladého Mardějeva...
Mimochodem, měli jsme příležitost se potkat na SWR 2013, před startem v Moskvě. Jak uviděl Pepu Kalinu, ihned přiběhl, srdečné objetí a všem nám poroučel pivo, jednu rundu, pak druhou rundu, pak už musel jít a my všichni taky, na jedno a to stejné místo...

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 9:31 pm
od mirasat
Kurník šopa, co bude s tou Liazkou ? 8 měsíců a nic. Vyšťourejte to někdo.
Zatím můžem' akorát porovnat základní kapitál. Tatra 1 002 000 000,- Liaz 2 000 000,-

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 10:52 pm
od Aleš 400
:pray: Píšeš to tu pořád dokola. Není co šťourat, navíc v obchodním rejstříku se nachází i firma LIAZ a.s. se sídlem v Liberci a základním kapitálem rovněž 2 000 000,- a založena rovněž v roce 2017 a na tu se tady zatím nikdo nezeptal, ani kvůli ní nezakládal další vlákno. Ono vyrábět nákladní automobily je něco jiného než vyrábět pasti na myši, tam stačí čtyři komponenty a můžeš jet. Pro náklaďák potřebuješ nějakou výrobní dokumentaci, výrobní program. Buď si ji vytvoříš vlastními silami a k tomu potřebuješ čas a peníze. Nebo se dohodneš se současným vlastníkem, ale potom potřebuješ tuto výrobní dokumentaci upravit do současných podmínek z hlediska konkurenceschopnosti a homologace a k tomu je potřeba zase čas a peníze. Potom potřebuješ ochranou známku, zase je nutné se dohodnout s jejím současným vlastníkem. Další věc výrobní prostory, dohody s dodavateli, atd. atd. :(
Pro srovnání; obnovení výroby v Avii trvalo cca dva roky od jejího převzetí. Určitě velkou část tohoto období zabralo stěhování z Prahy do Přelouče, ale zase součástí akvizice bylo v podstatě všechno sakumpingl, včetně výrobní dokumentace (která se stejně musela přizpůsobit současným normám), včetně práv k ochranné známce, včetně rozsáhlých zásob ND a rozpracované výroby, která se dala při náběhu částečně použít. Tak asi tak. :?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: úte srp 28, 2018 11:12 pm
od jsafra
Kdo vlastní obchodní značku LIAZ? Kocour Macík nebo nekdo jiný?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 9:15 am
od Aleš 400
Pokud nedošlo k nějaké změně, tak to byla společnost AP Trust, část po holdingu Škoda. Když v letech 2006-2009 běžel projekt Tedom Truck, tak za prodej značky chtěl tenkrát AP Trust nereálnou sumu, alespoň podle vyjádření tehdy nově založené firmy Tedom Truck. Ale takových případů, kdy původní značku nějakého známého výrobku vlastní někdo úplně jiný, bychom v našem hospodářství našli díky nepovedené privatizaci určitě více. :cry:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 9:22 am
od laik
Zabíháme k offtopicu, ovšem nedá mi to. Uveďte příklad země, kde privatizace dopadla lépe než u nás. A to její výsledek nehájím.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 9:49 am
od mirasat
Netuším, jestli Ti lidé z Libereckého Liazu, založeného před rokem jsou nastrčeni. Každopádně Pražskou ,,firmu,, Liaz Truck oficiálně ovládá majitel CSG (většinový akcionář Tatry), což je pro mě zajímavější. Samozřejmě, že bych rád viděl vyrábět nějakou techniku pod znažkou Liaz. Možná probíhají jednání o ceně za ty ,,loga Liaz,, Určitě mají důvod mlčet a mlčí efektivně, novináři taky nic nevyšťourali. Takže to berte jako nedočkavost.

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 10:19 am
od Honza 76
http://www.auto.cz/nakladni-vozidla-tat ... ine-124155

Citace textu.:

Rozumím administrátore. Pardon.

Konec citace textu článku.


Společnost zkrachuje z nějakého důvodu a to pak rozpadlou fabriku koupí vedení provincie a založí novou společnost a to je podle vás najednou to je silný obchodní partner?
V tom článku na http://www.auto.cz/nakladni-vozidla-tat ... ine-124155 to je jasně uvedeno od p. Ondřeje Pavlůska 29.8. 2018


Kdyby Tatra spolupracovala s Německem a nebo USA tak to bylo jiné.A hlavně v Evropě platí evropské zákony.
Však si jednou vzpomenete.

Citace jsou na tomto fóru zakázané. Děkuji za pochopení. Admin

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 1:55 pm
od Honza 76
:mrgreen: Však jsme ve virtuální hospodě tak se mužem bavit o všem,že?
Aspoň se doma u kompu nenudíte u porovnávaní podvozku a vozu Dakar a kdo s čim kde pojede.
Pěkný den. :mrgreen:

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 2:03 pm
od xtomos
Honzo a co brání číňanům si prostě pár tatrovek dneska koupit, rozebrat je na prvočinitele a zkopírovat to?

Re: Dakarská hospoda

Napsal: stř srp 29, 2018 2:49 pm
od laik
Ono rozebrat a zkopírovat auto není jen tak. Nadto jde-li o auto stojící na poměrně významným technickým know-how. Vím to, protože jsem se svýho času živil něčím podobným. Číňan si zaplatí západní experty, aby to udělali, protože sám není s to pochopit nejbanálnější principy fungování čehokoli, a nakonec z toho není nic, protože je limitovanej rozpočtem a k tomu tu věc v průběhu vývoje natolik vylepší, že nefunguje. Navíc tatra je specifická věc. S nadsázkou ji skoro nikdo nekoupí. Okopírovat třeba mercedesy je pro ně mnohem lukrativnější.