Stránka 9 z 10

Napsal: úte led 19, 2016 9:12 am
od laco tatra
Hluk,ano je rozdielne mensi,myslim ,ze toto bola cesta ako tie auta urobit vnutri priestrannejsie a tichsie. Ale mozno uz ta kabina ako skelet neplnila nejake tie barierove testy.

Napsal: úte led 19, 2016 4:42 pm
od Blondy
Krásná v dizajnu o 100% lepší než ten předsazenej úzkej vysokej hnus z Dafu

Napsal: úte led 19, 2016 7:10 pm
od česan
..Laco to chcu... :D :thumbud:

Napsal: úte led 19, 2016 9:34 pm
od nevim
laco šlo by víc fotek interiéru? a v jakém provozu ji používáte? ten návěs k ní máte taky?vypadá jak obytňák nebo stánek na výstavy :D dík

Napsal: stř led 20, 2016 3:34 pm
od laco tatra
Ano ten naves bol stanok na vystavy,podla asi rok starych informacii by mal byt u nejakej firmy v Olomouci. Fotky interieru som do ineho vlakna uz nejake pred casom daval,tak skusim este nejake. Inak ten plastovy celoblatnik na tej ruskej Tatre-ma ich vpredu aj tento komercni tahac a ta podlaha kabiny je aj po tolkych rokoch ako nova.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Prosím prostuduj pravidla vkládání fotografií aby to vypadalo takto. Děkuji Admin ;-)

Napsal: stř led 20, 2016 6:12 pm
od Fino
Pokud se nemýlím, tak jde o dílko pana designera Jiřího Španiela z Kopřivnice z období někdy kolem poloviny devadesátých let. Jednalo se spíš o výstavní exponát, než o kus do reálu.

Napsal: stř led 20, 2016 6:48 pm
od Blondy
Luxusní jak zvenku tak zevnitř :thumbud: Teď může zaznít něco o vysokym tunelu a o málu místa v kabině :D Měla jít do seriový výroby

Napsal: stř led 20, 2016 9:37 pm
od nevim
docela povedený ale jsou tam ještě velký rezervy co se týče prostoru, no už máme fénikse tak se s tím musíme smířit :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř led 20, 2016 9:43 pm
od lubossss
Teoreticky , a i prakticky by se daly nadělat ""kopyta"" a laminovat kopie :lol: :lol: Jenže bylo by to sice velmi krásné auto, ale jen než bych vjel do lesa :cry: :cry: :cry:

Napsal: stř led 20, 2016 9:57 pm
od nevim
tak s exterierem bys dnes samozřejmě neuspěl ani v terénu ani celkově :lol:

Napsal: stř led 20, 2016 10:00 pm
od nevim
to by chtělo ocelovej nárazník a namalovat tomu ksicht jak nějakej autobot aby to vypadalo podle vzoru ostatních pvc :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv led 21, 2016 8:59 am
od Fino
Tak v té době Tatra koketovala s úpravami pro silniční provoz, což při použití původní kabiny 815 dopadalo všelijak krkolomně a těžkopádně. Tato úprava dopadla asi ze všech nejlíp. Nicméně při jasném zaměření produktů Tatra víceméně do terénu vymezeného jasně koncepcí podvozku by silniční verze vyžadovala zcela jiný specifický design, týkajícího se jak kabiny, nárazníku, ale i třeba interiéru.

Opačný příklad můžeme vidět dnes, kdy kabina DAFu uzpůsobená a navržená pro provoz převážně na silnici je implementována na terénní podvozek Tatry Phoenix. Nevyznívá to až tak krkolomně, nicméně zárověň esteticky nikterak nepřiznává do jakého prostředí je vozidlo primárně určeno - tedy do terénu. Z tohoto pohledu bylo jasně čitelnější použité tvarosloví u předchozích Tater 813 a 815 a dnes snad ještě u T 815-7.

Napsal: čtv led 21, 2016 10:20 am
od nevim
no něco na tom bude Fino a co říkáš na phoenixe od buggyry jak mu dali nárazník z fl a doladili spodní hranu kabiny?

Napsal: čtv led 21, 2016 2:58 pm
od Fino
nevim : Tak určitě si myslím, že má s tímto nárazníkem Phoenix daleko více "tatrovácký výraz", než jako s tím původním "dafáckým", který na mne působí spíš, jako by ho navrhovali někde v Asii. K Tatře a potažmo k jakémukoliv terénnímu autu více pasují kulatá světla a masivní nárazník evokující bytelnost.

Napsal: čtv led 21, 2016 7:54 pm
od Hynek
Ono to druhé (modré), na pohled skoro stejné auto bylo bez předního náhonu, motor byl níž a kabina měla v podstatě rovnou podlahu. Je v majetku AD Chalupecký, ale už nejezdí, je jako sběratelský kousek součástí jejich sbírky historických náklaďáků...