Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Wow, ste drsny, chlapi! Taky sem se chtel stat kdysi kamionakem, ale zjistil jsem, ze nejsem tak drsnej a tuhle praci delat nemuzu.
Samozrejme ja o autech nic nevim, s Freightlinerem FLB jsem nikdy nejezdil, s panem Spilkou jsem nikdy nemluvil, o motorech Detroit nic nevim a o prevodovkach Eaton uz vubec ne.
PS: V tom prispevku mas chybu, ne? Ja bych chtel videt Liazku co vydrzi 300 000 Km.
Samozrejme ja o autech nic nevim, s Freightlinerem FLB jsem nikdy nejezdil, s panem Spilkou jsem nikdy nemluvil, o motorech Detroit nic nevim a o prevodovkach Eaton uz vubec ne.
PS: V tom prispevku mas chybu, ne? Ja bych chtel videt Liazku co vydrzi 300 000 Km.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Ale tak vono to má něco do sebe, levný díly, výdrž je někde jinde, ale ať se na mě nikdo nezlobí, tohle je stará mrdka, nota bene dle fotek na bazoši už nějakej pátek odstavená = cena je notně nadsazená. Ale tak je to pochopitelný, vzhledem k tomu, že to jediný auto tohohle druhu na prodej zrovna...
Hellous tak ten bílý freightliner od Svítila měla před cca 15ti lety firma DAKO Zlín a jezdili s tím chlapi od nás z vedlejší vesnice.Tu hranatou podtlakovku tam namontovali a nechali.Točili se na tom dva vždycky po týdni.většinou Itálie a Chorvatsko s červeným návěsem.Auto moc pěkné i dnes a hlavně ten zvuk motoru.
lubo
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: stř bře 09, 2011 8:56 pm
- Bydliště: Přelouč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti