Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
hečr
Příspěvky: 63
Registrován: sob dub 30, 2011 4:02 pm
Bydliště: Morava-West, EU a přilehlé asijské destinace

Silocisterna

Příspěvek

Zajímají mě vaše názory na práci na silocisterně. Výhody a nevýhody oproti klasickému návěsu a vše kolem.
Tak popojedem....
sob kvě 17, 2014 11:20 am

+NÁMĚSTEK+

Příspěvek

Hodně záleží na tom u které firmy by jsi se silem jezdil. Jde o to jaká se jezdí práce.Může to být práce čistá a pohodová,ale taky špinavá pakárna
sob kvě 17, 2014 1:04 pm

fogel
Příspěvky: 54
Registrován: ned zář 26, 2010 9:01 pm
Bydliště: Karlovy Vary

silocisterna

Příspěvek

Ahoj, nenapsal jsi jestli kipsilo (zvedaci) nebo drucksilo (tzv pudrenka nobo cibulacka- tlakove). Obe maji svje vyhody a nevyhody. Hlavne jde o material co vozis a jak ho vykladas a kam.Pokud skocis treba na dofuky sil na stavbach pro Hasit , maxit a pod. Firmy a nikdy jsi to nedelal tak se po....
Kazdy matros chce svoje. Jiny tlak v komore,jinou silu prifuku,jinej pytel na stavebni silo....Ale hlavni je : porad cisto ! Jak vnitrek cisterny tak vsecny pripravky - hadice , koncovky redukce..... a pytel na ffiltraci. A sucho. Jak ti neco zvlhne uz to nedostanes ven jinak nez rucne. Pekne po kyblech. Tak asi tak. Jestli chces tak se ptej.
Ahoj fogel vary.
pon kvě 26, 2014 2:59 pm

mogwaycz
Příspěvky: 78
Registrován: pát dub 05, 2013 11:03 am
Bydliště: Chicago

Příspěvek

Taky prihodim do mlyna. Jezdim se zvedacim silem (pershingem) a vozim prevazne plasty, sodu a aluhydroxid (hlinikovy prasek). Prace je to cista a nenamahava. Oproti plachte maximalni luxus (neboli ojeb s kurty). Jediny opruz je myti cisterny na myckach. Ze zacatku ti to pripadne jako slozite, ale po par tydnech je to brnkacka.
pon kvě 26, 2014 7:28 pm

Uživatelský avatar
Adonisos
Příspěvky: 691
Registrován: stř lis 03, 2010 6:05 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Kluci, zkuste to ještě trošku rozepsat či přihodit i foto.. Nevím, co si mám představit pod pojmem "pudřenka" či "cibulačka".. Vím akorát co je to to kippsilo.. :D Co se v čem vozí atd. Zajímá mě to, dík..
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
pon čer 02, 2014 10:30 pm

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

Já tedy na sile nejezdím, ale dost matroše najdeš tady - třeba tohle budou zástupci "cibulaček" (silo se spodním plněním / vyprazdňováním):

http://www.spitzer-silo.com/en/Non-Tipp ... ailers.htm
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
pon čer 02, 2014 10:37 pm

cestovatel110
Příspěvky: 445
Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
Bydliště: Mělnicko

Příspěvek

Kumulus to napsal stručně a jasně :P
At pevný,nebo sklápěcí silo,je to tlaková nádoba s vyprazdnovacím tlakem do 2Atm.Krátký sila at pevný,nebo sklopný vozí písek,sodu,cement atd.Ty větší pevný většinou mouku,šroty a podobně.Tahám zvedací 66ccm,hlavně sul,cukr,kakao,po každý vykládce atest z myčky,kolikrát tam člověk stráví 3 hodiny,ale všechno má svoje,když chceš,umyjou celou soupravu,takže furt čistej :lol:
úte čer 03, 2014 2:43 am

fogel
Příspěvky: 54
Registrován: ned zář 26, 2010 9:01 pm
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek

Cibulacka se rika nesklopne cisterne. Nemci tomu rikaji drucksilo. Ja jsem tahal brcalove zelenou , vyrobek ZvvZ MILEVSKO. Byla to ta nejvetsi co delaji a mela ctyri komory, tedy puvodne. Pak to nekdo predelal na dve a dve spojene. Debilni napad... Docela blbe se z toho foukalo. Neustala laborace s tlakem a s prifuky. A jeste to melo samonataceci posledni napravu , nevim jaky vyrobce,ale fungovala tak , ze kdyz jsi s tim ctel couvat musel jsi soupravu srovnat doroviny , otevrit okno , vystrcit hlavu a poslouchat - zaradit Z a kdyz to vzadu cvaklo tak byla naprava zamcena a dalo se s tim couvat. Kdyz se nezamkla tak jsi necouvl nikam... tahac Scania L124- 470 unavenych koniku , tri napravy a soupaci tocna. Kdyz jsem nechtel neustale kurvit svetla tak jsem to musel soupnout o dva zuby dozadu - celk.delka 16,3m. Jo a s timhle jsem vozil maltove smesi pro maxit z nemecka na stavby v cechach. Idealni soupravicka pro zavazeni sil na stavbach....Od te doby zadnikum a styvbyvedoucim pouze odpovidam na pozdrav. Hlasky typu ,, minule tu byl borec a ten tam normane couvnul '' jsem neresil ,vylezl jsem a mlcky se sel podivat jestli to pujde. Kdyz neslo volal jsem disp at poslou tatru na prefuk. Ta tam couvla vzdy..... Tak pro dnesek ahoj vsem.
úte čer 03, 2014 4:33 pm

fogel
Příspěvky: 54
Registrován: ned zář 26, 2010 9:01 pm
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek

Cibulacka se rika nesklopne cisterne. Nemci tomu rikaji drucksilo. Ja jsem tahal brcalove zelenou , vyrobek ZvvZ MILEVSKO. Byla to ta nejvetsi co delaji a mela ctyri komory, tedy puvodne. Pak to nekdo predelal na dve a dve spojene. Debilni napad... Docela blbe se z toho foukalo. Neustala laborace s tlakem a s prifuky. A jeste to melo samonataceci posledni napravu , nevim jaky vyrobce,ale fungovala tak , ze kdyz jsi s tim ctel couvat musel jsi soupravu srovnat doroviny , otevrit okno , vystrcit hlavu a poslouchat - zaradit Z a kdyz to vzadu cvaklo tak byla naprava zamcena a dalo se s tim couvat. Kdyz se nezamkla tak jsi necouvl nikam... tahac Scania L124- 470 unavenych koniku , tri napravy a soupaci tocna. Kdyz jsem nechtel neustale kurvit svetla tak jsem to musel soupnout o dva zuby dozadu - celk.delka 16,3m. Jo a s timhle jsem vozil maltove smesi pro maxit z nemecka na stavby v cechach. Idealni soupravicka pro zavazeni sil na stavbach....Od te doby zadnikum a styvbyvedoucim pouze odpovidam na pozdrav. Hlasky typu ,, minule tu byl borec a ten tam normane couvnul '' jsem neresil ,vylezl jsem a mlcky se sel podivat jestli to pujde. Kdyz neslo volal jsem disp at poslou tatru na prefuk. Ta tam couvla vzdy..... Tak pro dnesek ahoj vsem.
úte čer 03, 2014 4:35 pm

Uživatelský avatar
Adonisos
Příspěvky: 691
Registrován: stř lis 03, 2010 6:05 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Potřebuju poradit.. Kolik tlaku dostanu z kompresoru na autě a jaké jsou typy?? Prý jsou nějaké zvlášť na kapaliny, na sypký matroš, různé tlaky, atd. Potřebuju kompresor tak na 4 bary, ale prý neexistuje, tak teď nevím, kdo mi kecal..
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
čtv lis 20, 2014 4:58 pm

Tommy66
Příspěvky: 269
Registrován: sob pro 01, 2012 7:30 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Bavíš se o kompresoru kterým tlakuješ silo? Na co potřebuješ 4 bary když u sila je max povolený tlak 2 bary. Tam jde ne o tlak, ale o průběh. Je rozdíl jestli potřebuješ tlakovat silo 60 nebo 39 kubíků....to znamená kolik dává průběhem, ale ne tlakem.
úte lis 25, 2014 8:11 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jak říká Tommy, max povolený je 2 bary, a natlačí to každej kompresor, jen ten čas je někdy delší... jsme měli na autech silné kompresory, které na 800ot tlačili z 0 na 2 bary třeba za 2 minuty (cisterna myslim 45 kubiku), a ty slabé tlačili ten samý tlak na 1200ot třeba 5 minut... a omylem se dá foukat i 4 bary :oops:
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
úte lis 25, 2014 8:32 pm

Tommy66
Příspěvky: 269
Registrován: sob pro 01, 2012 7:30 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Já mám teď myslím hodně silnej kompresor....silo 39 kubíků a když ho mám plné materiálem tak z 3/4 - potřebný tlak pro foukání mám po cca 3 minutách
úte lis 25, 2014 8:44 pm

Uživatelský avatar
Gepas
Příspěvky: 3381
Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
Bydliště: skoro Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

39 je to nejmenší? (dobře si pamatuju, že do toho malého mi nechtělo vslést 28t vápna z Mokré) ... už rok a půl sem z kola ven, tak si to úplně přesně nemapatuju... jen vím, že když sem měl to silné, tak sem začal foukat při cca 1,5 bar a ono se to na těch 1000ot za pár minut natlakovalo až na těch 2-2,3 bar...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
úte lis 25, 2014 8:54 pm

Uživatelský avatar
Adonisos
Příspěvky: 691
Registrován: stř lis 03, 2010 6:05 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

No, nemyslím zrovna silo, ale námořní kontejner na sypké a kapalné materiály.. Myslel jsem, že to bude stejné, ale asi tam nějaký rozdíl bude.. Kupujeme tahač s kompresorem a bylo mi řečeno, že ideální by bylo, kdyby tlačil ty 4 bary, že se tím o dost zkrátí čas vykládky (sirupy, oleje, apod.), někde prý to dokonce vyžadujou.. Každopádně koho jsem se zeptal, každý měl kompresor na ty 2 až 2,5 bary, tož to asi musí stačit.. Díky :wink:
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
stř lis 26, 2014 9:56 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů