Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- hečr
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob dub 30, 2011 4:02 pm
- Bydliště: Morava-West, EU a přilehlé asijské destinace
Silocisterna
Zajímají mě vaše názory na práci na silocisterně. Výhody a nevýhody oproti klasickému návěsu a vše kolem.
Tak popojedem....
silocisterna
Ahoj, nenapsal jsi jestli kipsilo (zvedaci) nebo drucksilo (tzv pudrenka nobo cibulacka- tlakove). Obe maji svje vyhody a nevyhody. Hlavne jde o material co vozis a jak ho vykladas a kam.Pokud skocis treba na dofuky sil na stavbach pro Hasit , maxit a pod. Firmy a nikdy jsi to nedelal tak se po....
Kazdy matros chce svoje. Jiny tlak v komore,jinou silu prifuku,jinej pytel na stavebni silo....Ale hlavni je : porad cisto ! Jak vnitrek cisterny tak vsecny pripravky - hadice , koncovky redukce..... a pytel na ffiltraci. A sucho. Jak ti neco zvlhne uz to nedostanes ven jinak nez rucne. Pekne po kyblech. Tak asi tak. Jestli chces tak se ptej.
Ahoj fogel vary.
Kazdy matros chce svoje. Jiny tlak v komore,jinou silu prifuku,jinej pytel na stavebni silo....Ale hlavni je : porad cisto ! Jak vnitrek cisterny tak vsecny pripravky - hadice , koncovky redukce..... a pytel na ffiltraci. A sucho. Jak ti neco zvlhne uz to nedostanes ven jinak nez rucne. Pekne po kyblech. Tak asi tak. Jestli chces tak se ptej.
Ahoj fogel vary.
Taky prihodim do mlyna. Jezdim se zvedacim silem (pershingem) a vozim prevazne plasty, sodu a aluhydroxid (hlinikovy prasek). Prace je to cista a nenamahava. Oproti plachte maximalni luxus (neboli ojeb s kurty). Jediny opruz je myti cisterny na myckach. Ze zacatku ti to pripadne jako slozite, ale po par tydnech je to brnkacka.
Já tedy na sile nejezdím, ale dost matroše najdeš tady - třeba tohle budou zástupci "cibulaček" (silo se spodním plněním / vyprazdňováním):
http://www.spitzer-silo.com/en/Non-Tipp ... ailers.htm
http://www.spitzer-silo.com/en/Non-Tipp ... ailers.htm
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Kumulus to napsal stručně a jasně
At pevný,nebo sklápěcí silo,je to tlaková nádoba s vyprazdnovacím tlakem do 2Atm.Krátký sila at pevný,nebo sklopný vozí písek,sodu,cement atd.Ty větší pevný většinou mouku,šroty a podobně.Tahám zvedací 66ccm,hlavně sul,cukr,kakao,po každý vykládce atest z myčky,kolikrát tam člověk stráví 3 hodiny,ale všechno má svoje,když chceš,umyjou celou soupravu,takže furt čistej
At pevný,nebo sklápěcí silo,je to tlaková nádoba s vyprazdnovacím tlakem do 2Atm.Krátký sila at pevný,nebo sklopný vozí písek,sodu,cement atd.Ty větší pevný většinou mouku,šroty a podobně.Tahám zvedací 66ccm,hlavně sul,cukr,kakao,po každý vykládce atest z myčky,kolikrát tam člověk stráví 3 hodiny,ale všechno má svoje,když chceš,umyjou celou soupravu,takže furt čistej
Cibulacka se rika nesklopne cisterne. Nemci tomu rikaji drucksilo. Ja jsem tahal brcalove zelenou , vyrobek ZvvZ MILEVSKO. Byla to ta nejvetsi co delaji a mela ctyri komory, tedy puvodne. Pak to nekdo predelal na dve a dve spojene. Debilni napad... Docela blbe se z toho foukalo. Neustala laborace s tlakem a s prifuky. A jeste to melo samonataceci posledni napravu , nevim jaky vyrobce,ale fungovala tak , ze kdyz jsi s tim ctel couvat musel jsi soupravu srovnat doroviny , otevrit okno , vystrcit hlavu a poslouchat - zaradit Z a kdyz to vzadu cvaklo tak byla naprava zamcena a dalo se s tim couvat. Kdyz se nezamkla tak jsi necouvl nikam... tahac Scania L124- 470 unavenych koniku , tri napravy a soupaci tocna. Kdyz jsem nechtel neustale kurvit svetla tak jsem to musel soupnout o dva zuby dozadu - celk.delka 16,3m. Jo a s timhle jsem vozil maltove smesi pro maxit z nemecka na stavby v cechach. Idealni soupravicka pro zavazeni sil na stavbach....Od te doby zadnikum a styvbyvedoucim pouze odpovidam na pozdrav. Hlasky typu ,, minule tu byl borec a ten tam normane couvnul '' jsem neresil ,vylezl jsem a mlcky se sel podivat jestli to pujde. Kdyz neslo volal jsem disp at poslou tatru na prefuk. Ta tam couvla vzdy..... Tak pro dnesek ahoj vsem.
Cibulacka se rika nesklopne cisterne. Nemci tomu rikaji drucksilo. Ja jsem tahal brcalove zelenou , vyrobek ZvvZ MILEVSKO. Byla to ta nejvetsi co delaji a mela ctyri komory, tedy puvodne. Pak to nekdo predelal na dve a dve spojene. Debilni napad... Docela blbe se z toho foukalo. Neustala laborace s tlakem a s prifuky. A jeste to melo samonataceci posledni napravu , nevim jaky vyrobce,ale fungovala tak , ze kdyz jsi s tim ctel couvat musel jsi soupravu srovnat doroviny , otevrit okno , vystrcit hlavu a poslouchat - zaradit Z a kdyz to vzadu cvaklo tak byla naprava zamcena a dalo se s tim couvat. Kdyz se nezamkla tak jsi necouvl nikam... tahac Scania L124- 470 unavenych koniku , tri napravy a soupaci tocna. Kdyz jsem nechtel neustale kurvit svetla tak jsem to musel soupnout o dva zuby dozadu - celk.delka 16,3m. Jo a s timhle jsem vozil maltove smesi pro maxit z nemecka na stavby v cechach. Idealni soupravicka pro zavazeni sil na stavbach....Od te doby zadnikum a styvbyvedoucim pouze odpovidam na pozdrav. Hlasky typu ,, minule tu byl borec a ten tam normane couvnul '' jsem neresil ,vylezl jsem a mlcky se sel podivat jestli to pujde. Kdyz neslo volal jsem disp at poslou tatru na prefuk. Ta tam couvla vzdy..... Tak pro dnesek ahoj vsem.
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jak říká Tommy, max povolený je 2 bary, a natlačí to každej kompresor, jen ten čas je někdy delší... jsme měli na autech silné kompresory, které na 800ot tlačili z 0 na 2 bary třeba za 2 minuty (cisterna myslim 45 kubiku), a ty slabé tlačili ten samý tlak na 1200ot třeba 5 minut... a omylem se dá foukat i 4 bary
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
39 je to nejmenší? (dobře si pamatuju, že do toho malého mi nechtělo vslést 28t vápna z Mokré) ... už rok a půl sem z kola ven, tak si to úplně přesně nemapatuju... jen vím, že když sem měl to silné, tak sem začal foukat při cca 1,5 bar a ono se to na těch 1000ot za pár minut natlakovalo až na těch 2-2,3 bar...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
No, nemyslím zrovna silo, ale námořní kontejner na sypké a kapalné materiály.. Myslel jsem, že to bude stejné, ale asi tam nějaký rozdíl bude.. Kupujeme tahač s kompresorem a bylo mi řečeno, že ideální by bylo, kdyby tlačil ty 4 bary, že se tím o dost zkrátí čas vykládky (sirupy, oleje, apod.), někde prý to dokonce vyžadujou.. Každopádně koho jsem se zeptal, každý měl kompresor na ty 2 až 2,5 bary, tož to asi musí stačit.. Díky
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů