Stránka 5 z 10

Napsal: pon úno 21, 2011 11:32 pm
od mikac
Nerozlítl.. prostě spadl na zem i s ramenem a tím i kabina na kolo.. Byl asi obroušený zavit na matce, auto naštestí nebylo naložené a měl jsem to kousek dom.JInak předtím to bylo dost nahnuté..kolo uplně v blatníku a druhá strana taky.. kolo by mělo jít vidět celé ne ? Když byla náprava s ramenem venku, a dávali jsme to zpatky, chybu jsme nemohli udělat, aby jsme ramemo dali nějak špatně, že by se v tom guma nějak zdeformovala. Minulý týden jsem dělal trysky, všechny stříkali (nerozprašovali) a kapali. Je tu kousek obchod kde má nahradní díly, boužel ,ten zrovna trysky neměl.Hledal jsem na netu a objednal jsem je z Prahy z nějakého autorizované servisu.Trysky došli a mám doma zkušačku na trysky..2 trysky rozprašovali ,ale jen 2 dírami a další 2 jenom stříkali.Pročistili jsme je v benzínu, zkoušeli a nic.Nakonec jsme jeli ke známému co dělá trysky a čerpadla.Ten je omyl v tech. benzínu a prostříkal čističem na brdy, vyzkoušel a zázrakem to bylo ok :shock: Ted asi po týdnu jezdění se mi zdá, že jsou zase v pr..auto zase špatně chytá a padá nafta, kape z nádrže.. :( Jezdil sem z kapkou oleje- volné šrouby na vaně, podařilo se mi jeden urvat,ale zatím je to ok,ale neteče.Po rapasy jsem zistil, že volant táhne do leva a když bylo auto jenom nastartované, volant se sám otáčel do leva :D Koupil jsem repasovaný píst (posilovač) a včera jsem zistil, že to kape.Je to dotahle na max a podložky jsou nové.Máte taky takové problémy ? Jak to všechno napravit ? Já jmožu jenom poradit, po každé jízdě pod to vleze, neuděláte chybu, právě naopak.Je to rok výroby 96 s novou palubovkou.

Napsal: úte úno 22, 2011 2:23 pm
od vita.sumna
Tomíku můžeš mi to prosím poslat na mail vita.sumna@seznam.cz?

Napsal: úte úno 22, 2011 8:37 pm
od rami
mikac : To uz mas Turbo ?
Takove problemy se jen tak nevidi.

Napsal: úte úno 22, 2011 9:34 pm
od Tomik
čeče,to máš pěknej šrot :D :D :D .vanu jsem usazoval na korkový těsnění který jsem z obou stran napatlal lukoprénem a nikdy netekla. na tom servu si měl asi v píí přepouštecí ventil to jsem si taky dojebal když sem vtom chtěl vymezit vůli.pak jsem jí vrátil do normálu a zase to fungovalo jak mělo.
jinak když seš prázdnej tak okraj gum je zároven se spodní hranou blatníku,ale víc už ne,to už jsou unavený pružiny,ideál je když máš mezi kolem a krajem blatníčku tak 4cm,to ale musíš mít nový pružiny

Napsal: úte úno 22, 2011 9:39 pm
od Tomik
trysky to chce postavit nový,ty hlavy nejsou na euro I zas tak drahý,a to opravení padající nafty taky není tak nákladný

Napsal: úte úno 22, 2011 10:04 pm
od Tomik
poslal sem ti to nascenovaný schéma asi 16 stran :D

Napsal: úte úno 22, 2011 10:30 pm
od mikac
To jo mám prostě smulu asi.. Motor jede jak blbý,ale ty problémi.. nenedalám nic..Avča má najeto 543 tis a nejaké drobné tak se ani nedivím..Všechno se pomalu zvladne :) Dneska nový čëp tak uvidíme. S tou mezerou mezi blatníkem a kolem me to celkem sere.. je to naložené a když zatočím strašně to drhne,ale to už ani nemluvím:) Stejně to chce zmenu na 16 palet, 10 je opravdu malo a těžko se shání :)a to hlavně ted po vánocích..Kdy myslíte, že se to dá do normálu ? Používáte taky Raal?

Napsal: stř úno 23, 2011 7:13 pm
od Tomik
jj,to znám,do kupy se to dá dát,neni to zas tak drahý,jen to nechce kupovat levné věci :wink: jinak av iatika na 16 palet seženeš taky :wink:
a letos je zatím práce méně,ale vono se to srovná.musíš mít taky svoje firmy :wink:

Napsal: čtv úno 24, 2011 12:48 pm
od mikac
Levné nekupuju to určitě ne :) Vím, že se dá koupit avča na 16 palet, třeba otec má D75 2001. Já už do avie nepujdu, chvilku s avčů ešte vydržím a kůpím nejspíš man TGL 12 tunu.Práce pomalu přibývá.Koncem měsíce je toho vždycky více. MYslím že to od března začne:) Volají mi i z firem, nějakou stalou práci mám :)

Napsal: čtv úno 24, 2011 6:18 pm
od Tomik
:D

Napsal: čtv úno 24, 2011 6:40 pm
od mikac
Hodil bych sem tu svoju káru,ale nemám ju čím pořádně vyfotit :D

Napsal: čtv úno 24, 2011 6:56 pm
od Tomik
a přišlo ti to schéma :?:

Napsal: úte dub 26, 2011 3:05 pm
od Lubo
AVIA A 31T - 76 kw ma rotačné čerpadlo alebo klasika radove od motorpal ????

Napsal: úte dub 26, 2011 4:28 pm
od ŠT-180N
tam už je podle mě rotační ale nwm to jistě

Napsal: úte dub 26, 2011 6:04 pm
od rami
JJ, 76 by uz mela byt rotacka a je to Euro 2.