Stránka 1 z 37

Napsal: pon lis 02, 2015 12:28 pm
od TATRA8X8

Napsal: pon lis 02, 2015 7:30 pm
od Venca R
Naše tatranky v akci. Kukuřice 2015 https://www.youtube.com/watch?v=-UkRw8ne40U

Napsal: pon lis 02, 2015 10:17 pm
od holbra

Napsal: pon lis 02, 2015 11:01 pm
od Hynek
Ano ne tak komedie, jako zjevné zneužití traktoru, které to může posrat úplně všem :(

Napsal: úte lis 03, 2015 4:57 am
od Safky
Koukal jsem na fotky Tatraktoru z Bezedosu co je na tom videu z TV, nemá ochranný rám za kabinou, který by tam měl být ne?
Nejjednodušší by bylo změnit zákazovou značku na zákaz vjezdu pro všechny vozidla nad 6 tun mimo dopravní obsluhy a je pokoj. Divím se prodejcům Tatry, že prodávají zákazníkům, kteří se zemědělstvím a lesnictvím absolutně nemají nic společného a jsou pouze vyčůráni pro svůj zisk. Bohužel prachy nikomu nesmrdí. Jak píše Hynek, pokud se najde víc takových "vhodných" zákazníků pro mediální antikampaň, pak Tatra může výrobu Tatraktoru zabalit, protože už z MD ČR žádnou výjimku nedostane a zemědělci si budou muset zase koupit klasický traktor, tak aby to poznali i děti v 1. třídě ZŠ ...

Napsal: úte lis 03, 2015 12:07 pm
od PNT
Bude stačit,aby tatratraktor měl povolené jen zemědělské pneu a ono těch blbů ubude.

Napsal: úte lis 03, 2015 12:12 pm
od Leoš H
No ... potom to ztratí trošku význam, ten dobrý poměr, cena za přepravu na km, spotřeba PHM i cena za ojeté gumy se projeví a i to budou družstva či službové podniky počítat. No myslím, že po tomto může čekat kontrolu z F.Ú. či odboru dopravy ...

Tohle je prostě 100% vyčůranost. :savle:

Napsal: úte lis 03, 2015 12:34 pm
od gonzales
no ono tu jsem i zásadnější problémy, které nejsou na první pohled patrné. Vozidlo je zjevně používáno stejně jako nákladní a jelikož vizdím ze svého kanclu přímo k nám na dílnu, vidím v jakém stavu auta jsou a právě pravidelná STK donutí většinu majitelů těchto vozů to auto dát dopořádku, teď si nedokážu představit, že první kontrolu budou mít až po 4 letech.... pokud si údržbu budou dělat sami a vozidlo se nedostane za tu dobu vůbec brzdovou stolici atd, tak budou opravovat, až něco upadne

Napsal: úte lis 03, 2015 2:10 pm
od Venca R
Nemá rám za kabinou a má ho mít, tahá nákladní nepřetypovaný přívěs, nevim co chtějí policajti víc. Obec ať si zařídí značku se 6t pro vše mimo obsluhy a nemusí kolem toho být takovej humbuk. Mimochodem jezděj tam ještě traktory s dolly a návěsama taky s kamenivem, to nikomu divný nepříjde...

Napsal: úte lis 03, 2015 8:32 pm
od Venca R
A hlavně mě tady kvůli tomu podvodníkovi nikdo nepochválil video z nasazení tatraktoru tam, kde jezdit má :evil:

Napsal: úte lis 03, 2015 8:47 pm
od Rob82
Venca R - krásny stroje a dobry video :D .

Napsal: úte lis 03, 2015 9:08 pm
od Honza B.
Takto to má být ! Ulopeno na FB- RS Lesonice.
Obrázek

RE: Honza B.

Napsal: stř lis 04, 2015 9:49 am
od Sam Adam
Vypadá to na test spodního závěsu, jinak tato souprava nedává smysl, pouze v případě nouze.

Napsal: stř lis 04, 2015 11:33 am
od Honza B.
Žádný test, ekonomická stránka provozu, oproti traktoru a s tím návěsem to taky nejde všude.

Napsal: stř lis 04, 2015 4:00 pm
od sino
Žádný test, ekonomická stránka provozu, oproti traktoru a s tím návěsem to taky nejde všude.
Ak sa mozem spytat.. predsa len asi mate uz aj tvrde data; je tam naozaj tak markantny rozdiel v spotrebe? A este teda.. tatraktor 4*4 bez redukcii nema este ovela vyssiu ekonomicku vyhodnost?

Je na zamyslenie kde je vlastne ta hranica kedy uz traktor pouzit a kedy nie